Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Erg last van tandjes (veel tegelijk)

<<

Anoniem75

Bericht 11 Nov 2014 20:48

Erg last van tandjes (veel tegelijk)

T. zijn tandjes komen door en wel met 4 tegelijk bovenin langs elkaar. Hij heeft echt pijn en heeft nu ook nog eens een oorontsteking en koorts. Met als resultaat dat hij vannacht maar 2 uurtjes heeft geslapen en overdag ook nauwelijks. Het kind is gewoon hartstikke moe en is ook niet te genieten. Logisch ook natuurlijk. Nu heb ik 'm een uurtje geleden een zetpil, oordruppels en Dentinox gegeven maar hij valt maar niet in slaap. Ik denk niet dat ik er verder nog iets aan kan doen of wel?

S. had echt nauwelijks last en kwam alles om en om aan de beurt maar T.. Het is gewoon zielig hoe dik en rood zijn bovenkaakje is :(
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 11 Nov 2014 21:44

Re: Erg last van tandjes (veel tegelijk)

Ik zou het voor nu nog ff aankijken, de medicijnen moeten ook de tijd hebben om hun werk te gaan doen. Sneu is dat zo'n kleintje met pijn hé?!
Mijn dochtertje heeft nu erg veel last van doorkomende kiezen. Ik geef haar nu ook overdag Dentinox en voor haar middagslaapje ook en een zetpil. Anders een koude bijtring aan hem geven, of een natte doek in de vriezer leggen een aantal uur, waar hij dan op kan kauwen/sabbelen.

Sterkte met je kleine ventje! :hug:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 11 Nov 2014 21:48

Re: Erg last van tandjes (veel tegelijk)

Hier ook:(
Al 3 door en 3 bijna. Puntjes zijn al te zien.
Arme kind is 6mnd en heeft 6 tanden.
En pijn....de nachten zijn al tijd zo dat hij, en wij dus, maar 2a3 uur slapen. Vreselijk. Maar weet echt niet wat te doen behalve die zetpil. Tja... denken dat het vanzelf weer overgaat :dance:
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Nov 2014 22:05

Re: Erg last van tandjes (veel tegelijk)

Medisch gezien denk ik niet dat je veel meer kunt doen, maar (en ik denk dat je dat al doet) ik zou hem lekker veel bij me nemen.
L2014 & H2017
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 12 Nov 2014 12:50

Re: Erg last van tandjes (veel tegelijk)

Gingigel smeren.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers