Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

<<

Anoniem86

Bericht 11 Nov 2014 15:21

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

In de douche maak ik hem na het douchen schoon, haren eruit, even zeep goed wegspoelen. Wastafel ook gewoon als ik haren zie haal ik ze eruit. In de keuken hebben we opvangbakje, die leeg ik zodra er iets in zit. Eens in zoveel tijd ontstopper er doorheen overal voor goede doorstroom.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:51

Bericht 11 Nov 2014 16:52

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Pas als het niet meer goed wegloopt eigenlijk. De haren bovenop het putje haal ik wel na elke douchebeurt weg. Als het niet meer wegloopt haal ik met mijn handen de meeste zooi eruit en gooi er daarna ontstopper doorheen. Maar ik heb echt een kutput om schoon te maken.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Nov 2014 17:33

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Als het douchewater niet meer wegloopt, ik vind het dan ook een erg dankbaar klusje haha. Tegenwoordig trek ik mijn haren er altijd uit tijdens het wassen zodat ze niet allemaal in het putje belanden. Dan gooi ik ze weg in de prullenbak.

Putje in de wasbak maak ik schoon om de dag ongeveer. Ik heb het nog nooit opengedraaid zoals ik hier lees, heb ik ook nog nooit van gehoord eigenlijk. Ontstopper gebruik ik ook nooit (is ook nog nooit nodig geweest).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Nov 2014 00:30

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

De slechtste huisvrouw van Yes meldt zich. Ik heb het in mijn leven nog nooit gedaan. Ik denk dat mijn vriend het twee keer per week doet. Er liggen nooit haren in de douche.
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Nov 2014 09:46

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Wij hebben een drain dus niet echt een put. Ik gooi er zo nu een dan wat chloor, wc eend of soda door. Eens in de 3 maand ofzo haal ik het rooster weg en poets Ik de put en het rooster met een oude tandenborstel :razz:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 12 Nov 2014 10:22

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Spencer schreef:De slechtste huisvrouw van Yes meldt zich. Ik heb het in mijn leven nog nooit gedaan. Ik denk dat mijn vriend het twee keer per week doet. Er liggen nooit haren in de douche.


Goed geregeld toch? :ja:

Ik ben ook niet zo'n goede huisvrouw. Ik ben vsn het optisch schoon, tot er een windvlaag komt en het stof van onder het bed te voorschijn komt.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Nov 2014 10:42

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Het doucheputje maak ik pas schoon als ik merk dat het water minder goed wegloopt. Gelukkig is dat niet vaak, want ik vind het echt te ranzig. Vorige week toevallig nog gedaan, allemaal haren en andere niet definieerbare prut, brrrrrr.

Andere putjes maak ik alleen van buiten schoon wanneer ik daar toch schoonmaak. Dus als ik de keuken schoonmaak doe ik ook gelijk de gootsteen, en bij de badkamer doe ik dan ook de wastafel, etc. Alleen in de wasbak zelf dus, als er geen reden voor is dan schroef ik niks open ofzo. Alleen eens gedaan toen ik een oorbel in de wasbak had laten vallen. En dat was ook best ranzig eerlijk gezegd!
<<

Anoniem140

Bericht 12 Nov 2014 10:45

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Spencer schreef:De slechtste huisvrouw van Yes meldt zich. Ik heb het in mijn leven nog nooit gedaan. Ik denk dat mijn vriend het twee keer per week doet. Er liggen nooit haren in de douche.


Sam here, ook nog nooit gedaan. En ik heb geen vriend die de haren weghaalt. Maar heb toch nooit een verstopt douche putje gehad :thumbup:
<<

Anoniem186

Bericht 12 Nov 2014 10:54

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Dan heb je in ieder geval geen last van haaruitval, Miley!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 12 Nov 2014 12:21

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

De zwanenhals in de keuken los schroeven doen wij ook niet hoor, hij heeft ook nog nooit verstopt gezeten. De haren na het douchen uit het putje weghalen doe ik altijd als er wat ligt, dat vind ik echt vies als dat blijft liggen. Maar soms loopt het water inderdaad slechter weg en dan schroeft mijn man dat putje los en maakt het schoon, ik heb echt niet standaard een schroevendraaier in de douche liggen om na elke douchebeurt dat ding los te schroeven :laughcry:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem104

Bericht 12 Nov 2014 12:23

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 09 Dec 2014 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem149

Bericht 12 Nov 2014 16:18

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Siep schreef:
Spencer schreef:De slechtste huisvrouw van Yes meldt zich. Ik heb het in mijn leven nog nooit gedaan. Ik denk dat mijn vriend het twee keer per week doet. Er liggen nooit haren in de douche.


Goed geregeld toch? :ja:

Ik ben ook niet zo'n goede huisvrouw. Ik ben vsn het optisch schoon, tot er een windvlaag komt en het stof van onder het bed te voorschijn komt.

:hulde: Ik dacht dat ik alleen zo was! Ik ben ook niet zo'n poetsert, al is het nooit echt vies bij mij.
Doucheputje maak ik schoon als mijn enkels in het water in de douchebak staan, in de wastafel en keuken doe ik (bijna) iedere dag.
<<

Anoniem133

Bericht 12 Nov 2014 17:03

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Ik heb in de putjes zo'n soort zeefje liggen en die maak ik na het douchen schoon/leeg en die in de wastafels als ik de badkamer schoonmaak.
<<

Anoniem127

Bericht 12 Nov 2014 22:30

Re: Hoe vaak maken jullie het doucheputje etc schoon?

Ik heb even gekeken, maar ik kan die dingen er ook niet uitschroeven. Eens in de zoveel tijd gooi ik er een grote hoeveelheid in van iets vetoplossends, toevallig deze week nog gedaan.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron