Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De forummer boven je..

<<

Anoniem160

Bericht 17 Nov 2014 17:40

Re: De forummer boven je..

Rizzoli schreef:Bay; weet ik eigenlijk niet zo heel veel over. Je naam herken ik wel, maar ik kan niet iets over je opnoemen. Sorry!


Dan is het tijd om uit de mamagrot te komen, denk ik! :D
<<

Anoniem86

Bericht 17 Nov 2014 17:51

Re: De forummer boven je..

Bay schreef:
Rizzoli schreef:Bay; weet ik eigenlijk niet zo heel veel over. Je naam herken ik wel, maar ik kan niet iets over je opnoemen. Sorry!


Dan is het tijd om uit de mamagrot te komen, denk ik! :D



Ze heeft niet eens kindjes?
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2014 17:51

Re: De forummer boven je..

Bay bedoelt zichzelf, Pippa.
<<

Anoniem160

Bericht 17 Nov 2014 17:59

Re: De forummer boven je..

Oh ja, ik bedoel inderdaad mezelf. Maar ik snap dat je mijn zin anders interpreteert.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Nov 2014 19:24

Re: De forummer boven je..

Uhm Dat Bay uit de mamagrot moet komen :dance: en verder dat ze en mama is, en graag nogmaals mama wilt worden. :hug:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Nov 2014 19:45

Re: De forummer boven je..

Dat Tabbie recent heel erg is gekwetst. Maar ik weet zeker dat het haar uiteindelijk lukt om weer te vertrouwen. Oh en volgens mij heeft ze een hele toffe baan!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Nov 2014 20:26

Re: De forummer boven je..

Carra: Een leuke, lieve, knappe en spontane vrouw die geniet van het leven en heel zelfstandig is. Ik vind het heel leuk dat ik haar nu twee (?) keer gemeet heb. Ze heeft na een aantal net-niet mannen nu een hele leuke vriend en is daar heel gelukkig mee. Ik hoop dat jullie samen oud gaan worden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2014 20:32

Re: De forummer boven je..

Ladyyy! ja die wil ik wel graag beschrijven!


Ik heb lady nooit ontmoet, als ik het goed begrijp willen wij dat allebei wel ooit graag maar we wonen harstikke ver van elkaar vandaan.

Lady lijkt me een erg aardige meid...gevoelig, open en vrolijk. Ze heeft het niet makkelijk, oh man wat lijkt me haar situatie zwaar en dubbel. Ik wens haar bij deze nog eens een extra dosis kracht toe. Ze is in verwachting, wist dit heel goed geheim te houden en showt met trots haar beginnende buikje. Lady, ik vind je zo mooi. Jij hebt iets stralends aan je.

En verder vind ik het altijd heel knap dat ze stiefmoeder is geworden en hier heel open over praat. Ze zou zichzelf nooit beter willen voordoen dan ze is en dat vind ik een mooie karaktertrek.
<<

Anoniem110

Bericht 17 Nov 2014 20:37

Re: De forummer boven je..

Ik heb sinds kort Charles op facebook en een beter beeld bij haar gekregen en dat bevalt mij echt heel erg goed.
Ik zou je ontzettend graag een keer willen ontmoeten, al dan niet tijdens een shoot.
Je bent een leuke meid, wat onzeker over zichzelf maar nergens voor nodig. Een mooie lieve en warme uitstraling en een geweldig goed gevoel voor humor.
Een leuke lieve mama met 2 hele verschillende kinderen waar je elke dag opnieuw oprecht van geniet.
Je hobby is je lust en je leven geworden en je doet het fantastisch wat ik zo kan zien.
Ondanks tegenslagen, laat jij je niet klein krijgen ook al denk je dat wel soms van jezelf. Zoals ik je kan inschatten, zou je zo een vriendin van mij kunnen zijn. En je bent een ras echte LIMBURGER!!!! :thumbup:
<<

Anoniem156

Bericht 17 Nov 2014 20:38

Re: De forummer boven je..

Nonnevot: Een meid die het flink voor haar kiezen heeft gehad maar die op het forum altijd heel positief overkomt.
Je komt bruisend en enthousiast over, vertelt vol liefde over je zoon en je vriend.
Je hebt een aantal kikkers moeten kussen voor je je prins te pakken had, en je verhalen over hem klinken geweldig!
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2014 20:40

Re: De forummer boven je..

Nonnevot schreef:Ik heb sinds kort Charles op facebook en een beter beeld bij haar gekregen en dat bevalt mij echt heel erg goed.
Ik zou je ontzettend graag een keer willen ontmoeten, al dan niet tijdens een shoot.
Je bent een leuke meid, wat onzeker over zichzelf maar nergens voor nodig. Een mooie lieve en warme uitstraling en een geweldig goed gevoel voor humor.
Een leuke lieve mama met 2 hele verschillende kinderen waar je elke dag opnieuw oprecht van geniet.
Je hobby is je lust en je leven geworden en je doet het fantastisch wat ik zo kan zien.
Ondanks tegenslagen, laat jij je niet klein krijgen ook al denk je dat wel soms van jezelf. Zoals ik je kan inschatten, zou je zo een vriendin van mij kunnen zijn. En je bent een ras echte LIMBURGER!!!! :thumbup:



Ahhh dit vin dik wel heel schattig en fijn om te horen. Laten we snel een keer afspreken want dat is maar zo`n kleine afstand!
<<

Anoniem108

Bericht 17 Nov 2014 20:49

Re: De forummer boven je..

Marin: klopt idd dat ik in U woonde, maar inmiddels alweer bijna 2 jaar niet meer. :) Komt goed, we hebben wel ff contact.

Charles: gevat op een humoristische manier, maar tegenwoordig wel veel zachtaardiger/liever naar anderen toe. Kan ik nog wat van leren.;-) Alles is hierboven al gezegd; ik vind je eigenlijk gewoon een prachtige, intelligente lieve schat!
<<

Anoniem110

Bericht 17 Nov 2014 20:50

Re: De forummer boven je..

Poubelle schreef:Nonnevot: Een meid die het flink voor haar kiezen heeft gehad maar die op het forum altijd heel positief overkomt.
Je komt bruisend en enthousiast over, vertelt vol liefde over je zoon en je vriend.
Je hebt een aantal kikkers moeten kussen voor je je prins te pakken had, en je verhalen over hem klinken geweldig!


Wat leuk :D Dank je wel!

@Charles dat klopt. Toevallig wilde wij afgelopen weekend jou richting op komen om daar te gaan wandelen. Maar het weer zat niet zo mee. Het is enkel een klein half uurtje hier vandaan.
Maar je staat nog altijd op nr 1 om een shoot voor ons te doen!
<<

Anoniem124

Bericht 17 Nov 2014 20:56

Re: De forummer boven je..

Nonnevot schreef:
Poubelle schreef:Nonnevot: Een meid die het flink voor haar kiezen heeft gehad maar die op het forum altijd heel positief overkomt.
Je komt bruisend en enthousiast over, vertelt vol liefde over je zoon en je vriend.
Je hebt een aantal kikkers moeten kussen voor je je prins te pakken had, en je verhalen over hem klinken geweldig!


Wat leuk :D Dank je wel!

@Charles dat klopt. Toevallig wilde wij afgelopen weekend jou richting op komen om daar te gaan wandelen. Maar het weer zat niet zo mee. Het is enkel een klein half uurtje hier vandaan.
Maar je staat nog altijd op nr 1 om een shoot voor ons te doen!


Nou gewoon koffie drinken mag ook hoor :D.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Nov 2014 21:01

Re: De forummer boven je..

Charles, :love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Nov 2014 21:56

Re: De forummer boven je..

Lady is zwanger, een wens die nu eindelijk vervuld is! Ze is (denk ik) een hele lieve stiefmoeder. Erg toegewijd op haar werk op de eerste hulp.

Wat ik haar mee wil geven? Dat ze lekker moet genieten van haar zwangerschap!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem86

Bericht 17 Nov 2014 22:47

Re: De forummer boven je..

Maddie; ik zie je regelmatig langskomen, maar weet eigenlijk niet zoveel over je...
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Nov 2014 23:10

Re: De forummer boven je..

Pippa, een hele lieve en oprechte meid die, tot haar eigen ergernis, een lichaam heeft dat niet altijd doet wat zij wil. Ze werkt in het hotelwereldje en doet dat volgens mij met veel plezier ondanks de strubbelingen die er wel eens zijn.
Volgens mij ben je een hele goede en lieve vriendin en sta je altijd voor anderen klaar..ik wil je daarom meegeven dat je ook goed aan jezelf moet denken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem144

Bericht 17 Nov 2014 23:41

Re: De forummer boven je..

Meneer de Uil , Een mooie vrouw die volgens mij heel lief is. Dat is de indruk die ik van je posts en foto's krijg.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Nov 2014 00:18

Re: De forummer boven je..

Star007 komt veel in de mammapeiler. Ik geloof dat ze een of twee kindjes heeft. En helaas pasgeleden een miskraam heeft gehad. Voor de rest werkt ze volgens mij parttime.
<<

Anoniem144

Bericht 18 Nov 2014 00:20

Re: De forummer boven je..

Ik heb nog nooit een miskraam gehad :wink:
Maar ik heb inderdaad 2 kindjes en werk 25 uur :)
<<

Anoniem173

Bericht 18 Nov 2014 00:22

Re: De forummer boven je..

Oh dan verwar ik je met een andere forumster mijn excuus! Maar de rest wel goed dus. Zonder onderschrift want ik forum mobiel ;)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 18 Nov 2014 09:47

Re: De forummer boven je..

Ik weet niet heel veel van AM want ze vertelt niet heel veel over zichzelf op het forum. Ik weet dat ze iets in de verpleegkunde doet en nog niet zo lang geleden is getrouwd.
Ik vind haar een mooie vrouw met een mooie uitstraling. Ze is heel aardig en relaxed en maakt zich niet heel snel druk om dingen. Kortom, ik vind haar leuk!
<<

Anoniem156

Bericht 18 Nov 2014 09:51

Re: De forummer boven je..

Carra is een toffe, grappige meid met een hele leuke vriend!
Ik ben heel blij voor haar dat ze zo'n leukerd aan de haak heeft geslagen! En ik vind het gezellig dat ze er zaterdag bij is met de High tea!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers