Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De forummer boven je..

<<

Anoniem331

Bericht 17 Nov 2014 12:34

Re: De forummer boven je..

May schreef:Hahaha dat klopt helemaal!

Volgens mij is Popcorn een bekende forummer die haar naam heeft veranderd, maar ik heb geen idee wie het nou daadwerkelijk is dus kan ook weinig over haar vertellen. Volgens mij heeft ze kinderen maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.



Ja klopt hoor! 2 kinderen.
Laatst gewijzigd door Anoniem331 op 17 Nov 2014 13:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Nov 2014 12:35

Re: De forummer boven je..

Ik weet best veel van Popcorn, maar ze is vooral heel gezellig! :cheering:
<<

Anoniem86

Bericht 17 Nov 2014 12:36

Re: De forummer boven je..

Cotton is een lieve creatieve huismus!
<<

Anoniem331

Bericht 17 Nov 2014 12:36

Re: De forummer boven je..

Aaaah, lief! Haha!

Ik weet waar Cotton woont :)
<<

Anoniem173

Bericht 17 Nov 2014 12:40

Re: De forummer boven je..

Ik word overgeslagen *snif*
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 17 Nov 2014 12:46

Re: De forummer boven je..

Atelier Madame schreef:Ik word overgeslagen *snif*


Ik weet dat je recent bent verhuisd en getrouwd bent. Volgens mij werk je als verpleegkundige of in ieder geval iets zorgachtigs.
<<

Anoniem126

Bericht 17 Nov 2014 15:07

Re: De forummer boven je..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2014 15:10

Re: De forummer boven je..

May heeft altijd leuke selfies van de webcam haha :) Volgens mij ben jij echt heel lief in het echt. En ze heeft een bijzonder neefje waar ze gek op is.
<<

Anoniem108

Bericht 17 Nov 2014 15:19

Re: De forummer boven je..

Als ik dit topic lees, besef ik opeens dat ik van veel forummers heel weinig weet. Van Marin wel wat meer.:)

Marin vind ik een heel beschaafde, ruimdenkende vrouw die heel creatief is en in een korte tijd grote stappen heeft gemaakt, waar ze trots op mag zijn. Gelukkig in de liefde en plannen om te verhuizen en voorzichtig verder kijken naar de toekomst, waar ze over weg kan dromen. Dat vind ik wel leuk om te lezen; dat dromerige dat je hebt, Marin.

Ik vind Marin ook realistischer geworden in haar doen en laten dan een aantal jaren geleden toen ze nog studeerde en veel reisde. Toen kreeg ik soms het gevoel dat je een bepaalde levensstandaard vanzelfsprekend vond en nu heb ik dat niet meer bij je. Dat bedoel ik geheel niet lullig, maar juist als compliment. Alsof je de waarde van zaken meer op waarde schat en dat valt me bij jou op. Dat lijkt me alleen maar goed, want je komt veel rustiger over dan een aantal jaren geleden. :)
<<

Anoniem304

Bericht 17 Nov 2014 15:20

Re: De forummer boven je..

Eens met Izar wat betreft Marin, heel 'mooi' om dat te zien, die verandering.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2014 15:24

Re: De forummer boven je..

Wow wat lief van jullie. Ik denk dat dat wel klopt maar zelf zie ik het niet zo bewust. Dat vind ik wel een mooi compliment.

Izar, ik zou zo graag willen weten hoe het echt met je gaat. Ik heb je een periode lang weinig gezien en gesproken (noch op het forum, noch via andere wegen), en ik was een tijdje een beetje bezorgd om je. Ik hoop dan ook dat het feit dat je hier weer wat vaker te vinden bent, betekent dat het weer beter met je gaat. Ik weet niet of wat ik zeg, klopt en ik zal geen persoonlijke vragen stellen hier verder, maar ik hoop dat het (nu) goed met je gaat. Ik vind jou een zeer intelligente, bijzondere, mooie vrouw. Jij was overigens mijn eerste model voor de camera, de eerste persoon die ik fotografeeerde, daarvoor fotografeerde ik alleen architectuur en natuur. Daar wil ik je nog voor bedanken. Ik wist er toen nog maar bar weinig vanaf, maar het was wel een gezellig moment, ook met Zora!
<<

Anoniem126

Bericht 17 Nov 2014 15:26

Re: De forummer boven je..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem108

Bericht 17 Nov 2014 15:42

Re: De forummer boven je..

Marin: wat lief dat je me daar nog voor wil bedanken.:) Was idd een gezellige middag! Lang geleden alweer! Over persoonlijke dingen in m'n leven plaats ik zo weinig mogelijk, maar we kunnen altijd een keer afspreken in onze hometown of A'dam.;-) Ik kan me herinneren dat je voor je werk in A'dam moet overstappen en ik woon niet ver vanaf de lokatie waar je overstapt.

Cotton: een zelfbewuste vrouw die alweer een aantal jaren een relatie heeft en na een groot verlies in haar familie toch rechtop is blijven staan. Dat vind ik heel knap, want het lijkt me verschrikkelijk om al op zo'n jonge leeftijd een ouder te verliezen. Ik vind je wijs overkomen, ook al ben ik het niet altijd met je eens. Wat ik vooral leuk vind is dat je wel ergens voor staat en dat weet te onderbouwen. :) Verder weet ik dat we elkaar nog wel eens spraken toen we elkaar nog op fb hadden en op msn. Laaaaaang geleden. ;-)

May: ik las een afgelopen weekend dat je een relatie hebt! Leuk! En verder weet ik heel weinig van jou, bedenk ik me nu. Ik hoop vooral dat je heel gelukkig bent in de liefde en dat je nog heeeeeeel lang op die roze wolk blijft zitten. :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Nov 2014 15:45

Re: De forummer boven je..

Marin is spontaan, fotograaf, gaat trouwen, werkt erg veel.
Ik vind je stoer!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Zeester

Bericht 17 Nov 2014 15:49

Re: De forummer boven je..

De forummen boven mij heeft haar forumnaam uit het boek van schrijfster......hoe heet ze ook alweer! Politieagent Rizzoli
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2014 15:52

Re: De forummer boven je..

Huh woon jij in deze stad, Izar? Haha dat wist ik niet eens! Ik dacht dat je nog altijd in U woonde! Ik wil best wel weer eens een wijntje drinken met je!

Cotton, wat ik zo leuk aan jou vind is dat jij zo lekker tot jezelf bent gekomen. Van drukke party animal tot huismuis, het misstaat je allebei niet. Je hebt echt je draai gevonden volgens mij, en je geluk ook in de kleine dingen. Zo leuk hoe we samen in het kersverse relatie topic zijn begonnen en nog altijd gelukkig zijn allebei.

Wat lief Rizzoli, leuk om te horen! Ik ben niet zo stoer hoor.

Ik vind het voor jou met name heel erg leuk dat je je geluk in de liefde hebt gevonden. En heel stoer dat je naar zijn kant van het land bent verhuisd. Zie je, jij bent zelf stoer.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2014 16:22

Re: De forummer boven je..

:love: Wat lees ik nu May?!
<<

Anoniem126

Bericht 17 Nov 2014 16:38

Re: De forummer boven je..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Nov 2014 16:39

Re: De forummer boven je..

OH oh oh wat lief en wat leuk! :) Heel veel geluk samen!
<<

Anoniem126

Bericht 17 Nov 2014 16:46

Re: De forummer boven je..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 13:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem86

Bericht 17 Nov 2014 16:52

Re: De forummer boven je..

Jullie slaan mij allemaal over ja!

May - ik gun je alle geluk met jouw partner!!!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Nov 2014 16:54

Re: De forummer boven je..

Pippa, in heb altijd in m`n hoofd dat jij al eeuwen graag mama wilt worden, maar is dat 'plan' een beetje achterop geraakt of heb ik dat verkeerd in m`n hoofd?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 17 Nov 2014 16:55

Re: De forummer boven je..

Ik breek even in want ik vind het zo leuk om te lezen May! Ik ben blij voor je, geniet ervan :love:
<<

Anoniem86

Bericht 17 Nov 2014 16:56

Re: De forummer boven je..

Het zit in mijn hoofd nog vooraan Cotton haha! Maar m'n vriend wil het nu niet, ik zit met m'n gezondheid, huis moet nog af, we gaan naar Amerika, dus is voor nu niet handig, maar ik droom en denk er continu aan; wil heel heel graag mama worden
<<

Anoniem304

Bericht 17 Nov 2014 17:24

Re: De forummer boven je..

Oh wat gaaf dat jullie naar Amerika gaan, een rondreis?

Ja, je was een tijd heel actief op dat gebied weet ik nog wel, toen had je het echt vaak over mama worden. Hopelijk mag het voor jullie snel zover zijn als jullie er klaar voor zijn!

Lief je omschrijving over mij, trouwens. Izar en Marin ook. Ik ben er altijd zo slecht in, dit soort topics haha.
Ik weet nog wel dat wij contact hadden Izar, gezellig was dat.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers