Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De forummer boven je..

<<

Anoniem187

Bericht 11 Nov 2014 19:00

Re: De forummer boven je..

Rizzoli schreef:Geeft niets! Haha, kan gebeuren. Loop hier inmiddels toch al wel lang rond hoor! :)
Als Burn, en daarna nog Majira! ;)


OHHHHHHHH BEN JIJ HET! Jaaa zeg dat dan! Is alleen naar Griekenland geweest, mag zekerder zijn over zichzelf, is verliefd op een vrachtwagenchauffeur (toch) en is een hele lieve meid!
<<

Anoniem187

Bericht 11 Nov 2014 19:01

Re: De forummer boven je..

Pippa schreef:Serendipity heb ik al jaren niet gezien; maar is een hele lieve, stoere meid. Heeft haar hart op de goede plek, een groep lieve vriendinnen en een leuke baan. Ik wil aan haar kwijt dat ze zichzelf ook wel iets leukers mag vinden; vertrouwen in zichzelf mag hebben, en dat het dan allemaal goedkomt!


:love:
<<

Anoniem88

Bericht 11 Nov 2014 19:37

Re: De forummer boven je..

Ik vind Serendipity stoer omdat ze vorig jaar zo twijfelachtig de knoop doorhakte om toch eens in haar eentje op vakantie te gaan, maar dat dat haar nu zo goed bevallen is dat ze daar zelfs een blog voor heeft opgezet. Ik hoop, denk en weet eigenlijk wel zeker dat je met je blog mensen die al twijfelden ooit alleen op vakantie te gaan of te reizen, over de streep kunt trekken, en algemeen heersende beeld van alleen reizen kunt doorbreken. Het is namelijk helemaal niet zielig, saai of eng. Ik ga zéker nog een gastblog voor je schrijven, heb het beloofd, maar ik merk dat ik langer tijd nodig heb om het op papier te zetten dan ik dacht.
Verder vind ik het erg leuk je gemeet te hebben, ik wist nooit zo heel erg goed wat ik van jou vond als forumster zijnde, maar ik vind je nu in elk geval een gezellige, sociale, geïnteresseerde (soms wat hyperactieve :wink: :wink: ) lieverd :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Nov 2014 20:16

Re: De forummer boven je..

Serendipity schreef:
Rizzoli schreef:Geeft niets! Haha, kan gebeuren. Loop hier inmiddels toch al wel lang rond hoor! :)
Als Burn, en daarna nog Majira! ;)


OHHHHHHHH BEN JIJ HET! Jaaa zeg dat dan! Is alleen naar Griekenland geweest, mag zekerder zijn over zichzelf, is verliefd op een vrachtwagenchauffeur (toch) en is een hele lieve meid!


Haha! Hoi! :)

Klopt allemaal wat je zegt, dankjewel! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Nov 2014 20:17

Re: De forummer boven je..

Dundas, heeft een hart van goud, erg gelukkig met haar vriend. Mag gerust wat zekerder van zichzelf zijn. Je bent 't waard meid!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem88

Bericht 11 Nov 2014 20:21

Re: De forummer boven je..

Wat lief! Ik vind het voor jou zo leuk dat je zo gelukkig bent met N. Ik vind het echt zo leuk om je facebookstatussen en berichten hier over hem te lezen, ik word er altijd gewoon blij van, zoveel geluk straalt ervan af :love:
<<

Anoniem272

Bericht 11 Nov 2014 20:29

Re: De forummer boven je..

Dundas weet door haar werk heel veel van kinderen en opvoeding en zou volgens mij een superleuke moeder zijn. En ook wel een gezellige aanvulling voor de 'mamagrot' denk ik!
<<

Anoniem156

Bericht 11 Nov 2014 20:38

Re: De forummer boven je..

Ik weet niet veel van Filoria, maar flarden eigenlijk.
Zij en haar man hebben sinds een jaar ongeveer ? een dochtertje en samen met haar zoon vormen ze een leuk gezin.
Ik weet niet waarom maar ik krijg bij haar altijd het idee dat ze heel creatief is en een lieve, rustige moeder.
<<

Anoniem160

Bericht 11 Nov 2014 20:57

Re: De forummer boven je..

Poubelle is een leukerd met een supermooi figuur! Wat voor kapsel ze ook heeft, ze kan het hebben en ze heeft een leuke en unieke kledingstijl. Ze is helaas nog vrijgezel wat ze zelf volgens mij ook jammer vindt.
<<

Anoniem108

Bericht 11 Nov 2014 21:32

Re: De forummer boven je..

Thnx, Serendipity. :)

Rizzoli: jij natuurlijk ook bedankt. Wat me opviel is dat je vindt dat ik soms een harde mening heb. Mag ik vragen waarom? Ik ben niet het type die als zoveelste in een topic zegt hoe erg ik het allemaal wel niet vind voor iemand, maar bij hard denk ik aan vrij ongenuanceerd en kwetsend. Dat probeer ik wel altijd te vermijden. :)

Jouw naam herken ik inmiddels wel, maar had je voorheen een andere naam?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Nov 2014 22:45

Re: De forummer boven je..

Izar, Nee niet ongenuanceerd en kwestend. Maar meer van 'het is zoals het is, zonder er 'lief' omheen te draaien zeg maar.' En dat is in mijn ogen soms hard, maar niet direct op een negatieve manier.

Ik was hiervoor Burn / Majira! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem108

Bericht 11 Nov 2014 23:30

Re: De forummer boven je..

Nu begrijp ik je. Thnx! Die link met je oude forumnamen had ik trouwens nooit gelegd. :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Nov 2014 23:58

Re: De forummer boven je..

Nu ben ik wel benieuwd wat jouw oude forum naam is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem108

Bericht 12 Nov 2014 00:02

Re: De forummer boven je..

Haha, ik heb ervoor gekozen die hier niet neer te zetten (ook niet per PM ;-)).
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Nov 2014 13:55

Re: De forummer boven je..

Bay; weet ik eigenlijk niet zo heel veel over. Je naam herken ik wel, maar ik kan niet iets over je opnoemen. Sorry!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem187

Bericht 16 Nov 2014 14:01

Re: De forummer boven je..

Dundas schreef:Ik vind Serendipity stoer omdat ze vorig jaar zo twijfelachtig de knoop doorhakte om toch eens in haar eentje op vakantie te gaan, maar dat dat haar nu zo goed bevallen is dat ze daar zelfs een blog voor heeft opgezet. Ik hoop, denk en weet eigenlijk wel zeker dat je met je blog mensen die al twijfelden ooit alleen op vakantie te gaan of te reizen, over de streep kunt trekken, en algemeen heersende beeld van alleen reizen kunt doorbreken. Het is namelijk helemaal niet zielig, saai of eng. Ik ga zéker nog een gastblog voor je schrijven, heb het beloofd, maar ik merk dat ik langer tijd nodig heb om het op papier te zetten dan ik dacht.
Verder vind ik het erg leuk je gemeet te hebben, ik wist nooit zo heel erg goed wat ik van jou vond als forumster zijnde, maar ik vind je nu in elk geval een gezellige, sociale, geïnteresseerde (soms wat hyperactieve :wink: :wink: ) lieverd :)


Wat lief! Dankjewel. Enne, die blog.. Dat komt wel goed joh! Gewoon doen wanneer jij er tijd en zin in hebt, je móet niets ;)
<<

Zeester

Bericht 16 Nov 2014 20:02

Re: De forummer boven je..

Ik weet alleen van Serendipity dat ze alleen op vakanties gaat en daarover blogt. Stoer!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 16 Nov 2014 20:12

Re: De forummer boven je..

Ben jouw naam nog niet eerder tegen gekomen Zeester maar vind het een leuke naam! Zie dat je je ook nog maar een paar weken geleden hebt aangemeld maar toch al 69 posts! Leuk :D
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem156

Bericht 16 Nov 2014 20:51

Re: De forummer boven je..

Bay schreef:Poubelle is een leukerd met een supermooi figuur! Wat voor kapsel ze ook heeft, ze kan het hebben en ze heeft een leuke en unieke kledingstijl. Ze is helaas nog vrijgezel wat ze zelf volgens mij ook jammer vindt.


Wat een lieve opmerkingen, dankjewel! Klopt ja, ik vind het ook wel jammer. Maar komt vast goed ;)
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:26

Bericht 16 Nov 2014 23:50

Re: De forummer boven je..

Ik weet er niet zo veel van, alleen dat ze volgens mij regelmatig in de mode en beauty pijler te vinden is (correct me if im wrong!)
<<

Anoniem126

Bericht 17 Nov 2014 10:38

Re: De forummer boven je..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Nov 2014 10:40

Re: De forummer boven je..

May is verliefd!!

(toch? Haha)
<<

Anoniem126

Bericht 17 Nov 2014 10:43

Re: De forummer boven je..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Nov 2014 11:27

Re: De forummer boven je..

May zit toch ook lekker in dr vel doordat ze kilo's is afgevallen? Of ben ik nu in de war?
<<

Anoniem173

Bericht 17 Nov 2014 11:32

Re: De forummer boven je..

Feline is net aangekomen in Australië met haar vriend. Ze hoopt heel snel werk te kunnen vinden daar. Waarschijnlijk gaat ze in het najaar weer naar nieuw Zeeland terug.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers