Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met je?

<<

Anoniem187

Bericht 10 Nov 2014 20:28

Hoe gaat het met je?

Ik ben er weer eens even wat minder geweest. Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat? :D Goed, slecht, waarom?
<<

Anoniem80

Bericht 10 Nov 2014 20:31

Re: Hoe gaat het met je?

Het gaat redelijk goed! Begin op te krabbelen na eene keelamandeloperatie.

Hoe is het met jou?
<<

Anoniem152

Bericht 10 Nov 2014 20:35

Re: Hoe gaat het met je?

Het gaat eigenlijk niet zo goed. Vandaag natuurlijk weer even een rare, emotionele dag.
Verder heb ik bijna iedere dag een onverklaarbare hoofdpijn en ben ik ontzettend moe en futloos.
Daarnaast heb ik ook te horen gekregen dat ik ben uitgeloot voor die ene leuke nieuwbouwwoning. Ik ben zó klaar met mijn huidige appartement (en woonplaats).
<<

Anoniem88

Bericht 10 Nov 2014 20:47

Re: Hoe gaat het met je?

Ik mag niet klagen, alles gaat goed! Alleen vandaag ben ik even doodmoe. Maar voor de rest gaat alles naar omstandigheden hartstikke goed : :thumbup:
<<

Anoniem86

Bericht 10 Nov 2014 20:49

Re: Hoe gaat het met je?

Even niet zo heel goed! Maar ik had vandaag visite van een hele lieve vriendin die een half jaar in het buitenland heeft gewoond; en dat was wel heel fijn.
<<

Anoniem88

Bericht 10 Nov 2014 20:50

Re: Hoe gaat het met je?

Chava, ik zat net het nieuws te kijken en bedacht me dat het voor jou waarschijnlijk een vreemde, moeilijke dag moest zijn. Wat vervelend dat je bent uitgeloot, en wat vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt en moe bent... :hug:
<<

Anoniem114

Bericht 10 Nov 2014 20:51

Re: Hoe gaat het met je?

Ik ben moe. Zo moe van alles en iedereen.. Maskertje blijft op z'n plek; we blijven lachen en doorgaan, maar ik merk dat ik gewoon op ben. Dingen moeten snel in een rustiger vaarwater komen, anders moet ik aan de noodrem trekken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Nov 2014 20:55

Re: Hoe gaat het met je?

Niet zo goed. Heb de laatste dagen weer enorm veel pijn aan mijn been. Het lopen gaat slechter terwijl ik me suf train bij de fysio.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem75

Bericht 10 Nov 2014 21:01

Re: Hoe gaat het met je?

Slecht. Ik ben herstellende van een hevige keelontsteking en een dubbele oorontsteking. Ik lig vanaf woensdag ziek op bed en sinds vandaag kan ik weer wat eten en voel ik dat de ab kuur goed zijn werk doet. Ik ben in 5 dagen 7,5 kilo afgevallen en ik heb de afgelopen week gewoon niet voor m'n kinderen kunnen zorgen. Ook omdat ik hoge koorts kreeg en loop te wankelen van zwakheid. Gelukkig hebben mijn man, schoonmoeder en vooral mijn ouders mijn kinderen op kunnen vangen en daar ben ik heel dankbaar voor. Nu maar snel aansterken want ik ben het zat.
<<

Anoniem73

Bericht 10 Nov 2014 21:37

Re: Hoe gaat het met je?

Beterschap iedereen!
Vervelend he razz als je zo ziek bent dat je niet ineens voor je kinderen kan zorgen.

Ik kan na zeer lange tijd zeggen dat het ok gaat!
Heb onlangs de 1e rechtzaak gewonnen en heb een mooi bedrag voor de schade gekregen. Ik doe een onwijs leuk opleiding en heb een hele leuke stage plek!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2014 21:42

Re: Hoe gaat het met je?

Kut
Ik mis mijn moeder, en ben moe.. op.. leeg..
Ben boos.. en jaloers.. op iedereen met een moeder en iedereen die leuke dingen doet mét z'n moeder.
Vind alles stom en oneerlijk.
En B is ook nog ziek, over de 40 graden koorts, arm dood vogeltje.. Blegh, dat kan ik er gewoon niet bij hebben nu op mijn te volle bord..
<<

Anoniem75

Bericht 10 Nov 2014 21:43

Re: Hoe gaat het met je?

Dankje en wat fijn dat je de eerste rechtzaak hebt afgesloten. Kan me voorstellen dat je dat toch een sterk gevoel geeft!

Lejow :hug:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2014 21:44

Re: Hoe gaat het met je?

En sorry dak nie op de rest reageer. Dat is niet aardig..
:hug:
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 10 Nov 2014 22:01

Re: Hoe gaat het met je?

Oh lejow, das te begrijpen dat je je zo voelt. Ik voel me ook weleens zo. Vooral nu ik een baby heb en mijn moeder die nooit heeft leren kennen.

Beterschap aan alle zieken.

Hier gaat alles goed. Vrijdag goed nieuws gehad in het ziekenhuis wat betreft het hartje van mijn dochter dus helemaal happy!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Nov 2014 23:27

Re: Hoe gaat het met je?

Chava ik moest nog aan je denken vandaag... :hug:

Lejow :hug:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Nov 2014 23:37

Re: Hoe gaat het met je?

Ik weet niet goed hoe ik me voel. Goed eigenlijk wel, maar ook vaak emotioneel. Er is zoveel gebeurd dit jaar... Het begon zo mooi met de geboorte van onze jongste, maar vlak daarna de onverwachte dood van mijn vader en onlangs, nauwelijks 5 maanden daarna, het overlijden van mijn peetoom (broer van mijn vader die vorig jaar juli een motorongeluk kreeg, we hebben 15 maanden tussen hoop en vrees geleefd...). Het is een beetje teveel van het goede en ik vind het soms moeilijk om ermee om te gaan. In ons gezin gaat verder alles heel goed en voel ik me echt gelukkig, maar ik mis mijn vader heel erg en vind het voor mijn moeder zo erg dat ze nu alleen is... Maar ik vind het ook fijn te merken hoe sterk onze familieband is. Ook nu met mijn tante en mijn nicht. We helpen elkaar er weer bovenop en dat voelt goed.

Knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!! :hug:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2014 00:26

Re: Hoe gaat het met je?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 12 Nov 2014 11:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 11 Nov 2014 00:42

Re: Hoe gaat het met je?

Oh jee, Alibi, je krijgt wel heel veel op je bord nu. Hopelijk helpt het om alles komend weekend heel even achter je te laten en aan jezelf te denken. Heel veel sterkte!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 11 Nov 2014 00:55

Re: Hoe gaat het met je?

Alle meiden die een knuffel nodig hebben wil ik die graag geven :) (weet niet hoe de emoticon werkt in de mobiele versie)

Met mij gaat het op zich wel goed. Steeds beter, iig. Ik haal veel voldoening uit het doen van vrijwilligerswerk en uit mijn lieve hond. Verder nog wat lichtpuntjes: een vriendin die hopelijk snel gaat bevallen, en de hond van mijn moeder is hopelijk zwanger van kerstpuppies, wat een puppy voor mij betekent!
Ik ga weer steeds beter in mijn vel zitten en ook het single zijn gaat me goed af.

Minder is dat ik nog steeds op de wachtlijst sta voor de behandeling voor PTSS.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 11 Nov 2014 07:19

Re: Hoe gaat het met je?

:hug: :hug: Voor iedereen die het zwaar heeft.

Hier gaat het goed. Zit heerlijk in mijn vel. Werk en privé gaat het gewoon ontzettend goed. Daar ben ik blij mee. Dat was een jaar geleden heel anders.
10-08-2017 ♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Nov 2014 09:06

Re: Hoe gaat het met je?

Och Alibi toch, dit is ook allemaal wel heel erg veel! Logisch dat je dat niet trekt. Wat een contrast ook tussen je kinderen, dat moet moeilijk voor je zijn om te zien. Wat loopt er voor hem allemaal als ik vragen mag? Pm mag ook hoor. Knuffel voor jou.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2014 09:44

Re: Hoe gaat het met je?

....
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 12 Nov 2014 11:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Nov 2014 10:07

Re: Hoe gaat het met je?

Ik heb goede ervaringen met stichting MEE. Ken je dat? Zij hebben ons heel erg goed begeleid toen wij in die situatie zaten en er zoveel op ons afkwam en zoveel tegelijk liep. Zij namen een stukje van ons over en zorgen voor de juiste handelingen onderling. Dat was heel fijn en heb er goede ervaringen mee. Zij zorgden voor een orthopedagoog op school, mijn begeleidster is mee geweest op gesprekken bij o.a. de kinderarts en jeugdzorg. Ze hielpen me met een ciz indicatie e.d.
Laatst gewijzigd door Thunder op 11 Nov 2014 10:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2014 10:31

Re: Hoe gaat het met je?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem193 op 12 Nov 2014 11:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Nov 2014 10:54

Re: Hoe gaat het met je?

Dat hoop ik ook voor je. Sterkte.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers