Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hond niet meer zindelijk

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 18 Sep 2013 11:43

Hond niet meer zindelijk

Wij hebben een hond, kruising herder met Berner Sennen, een schat van een beest. We hebben haar al sinds ze een pup is, ze is nu 8 jaar. Ze is altijd heel goed zindelijk geweest, deed nooit wat in huis, maar de laatste maanden is dit ineens veranderd.

Ze wordt 4x per dag uitgelaten en doet dan alles. En toch poept en plast ze dan vaak nog 1 a 2 keer in huis. Gek word ik er van! Zoals gister en vandaag, gisteravond om 24.00 uur is ze uitgelaten heeft ze alles gedaan. Vanochtend komt mijn man beneden en heeft ze gepoept en geplast in de bijkeuken. Hij heeft haar uitgelaten rond 7.00 uur waarbij ze wederom alles heeft gedaan. Ik ben vanochtend even weggeweest, kom om 11.00 uur weer thuis en weer heeft ze gepoept en geplast in huis. Dit terwijl ze op andere dagen (als we bijvoorbeeld een dagje weggaan) rustig 12 uur alleen gelaten kan worden zonder dat ze iets doet.

Dit is nu een paar maanden aan de gang. Volgens de dierenarts is er niets medisch met haar aan de hand. Er is de afgelopen maanden ook niets verandert wat invloed op haar zou kunnen hebben. Maar ik en mijn man worden er wel lichtelijk gestoord van en weten niet zo goed wat we hiermee aan moeten. Want echt gezelliger wordt het er voor haar zo niet op. We zitten eraan te denken om haar in de bench te doen als ze alleen is, zou dat een optie zijn? Ze doet het trouwens niet alleen als wij weg zijn, maar ook als wij gewoon thuis zijn en ze bijvoorbeeld de garage in sneakt... Aangezien het geen kleine hond is (om en nabij de 40 kg) is het ook gewoon steeds heel veel, het hele huis ruikt er naar en het is gewoon smerig.

Hebben jullie misschien nog tips of komt dit iemand bekend voor?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 18 Sep 2013 23:31

Re: Hond niet meer zindelijk

Dit komt mij erg bekend voor! Alleen dan bij mijn Maltezer van bijna 4 jaar. Ik lees even mee in de hoop op tips e.d. :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers