Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik kom anders over dan ik ben

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Nov 2014 22:23

Re: Ik kom anders over dan ik ben

Carrie schreef:Ooooohhhhh Zora toch! :palm: Ik vind jou hartstikke leuk dus ik zal meer smileys gebruiken :smile:


haha jaaaaaa!!

:^^:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 14 Nov 2014 23:05

Re: Ik kom anders over dan ik ben

Ik kom op het werk zekerder over dan dat ik mezelf van binnen voel. Dat is meestal wel een voordeel! Maar de eerste keer dat ik dat hoorde was ik echt verbaasd!
Verder denk ik dat ik op mensen in mijn omgeving wel precies zo over kom als dat ik ben.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem301

Bericht 15 Nov 2014 15:22

Re: Ik kom anders over dan ik ben

Jans schreef:Haha Carrie, helpt het als ik zeg dat ik er hier nog nooit last van heb gehad bij jou? :)


Ja! :D
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 16 Nov 2014 12:17

Re: Ik kom anders over dan ik ben

Ik kom ook veel zekerder over idd. Bij gesprekken die ik voor het eerst moet voeren ( ik heb net mijn diploma verzorgende ig gehaald) wat ik soms best moeilijk vind zeggen anderen ook altijd dat ik zo rustig en zelfverzekerd over kom, vol zelfvertrouwen. Terwijl ik van binnen het haast in mijn broek doe bij wijze van door de zenuwen die door mijn lijf gieren.
Terwijl het eigenlijk altijd wel goed gaat. Stom is dat he, maar ook wel mooi in dit geval, dat het zo anders over komt.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 16 Nov 2014 12:20

Re: Ik kom anders over dan ik ben

Ja op het werk vind ik het ook wel handig. Bijvoorbeeld bij klassenbezoeken en inspecties. Wel kan het soms dus bij collega's dus in je nadeel werken. Wij hebben een team van maar zes mensen dus iedereen weet wel een beetje hoe ii ben.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 16 Nov 2014 16:34

Re: Ik kom anders over dan ik ben

Ragazza schreef:Ik kom op anderen vaak verlegen en onzeker over.
Aan de ene kant vind ik dat vervelend, want zo voel ik mezelf vaak niet. Ik was vroeger veel onzekerder en heel erg verlegen. Vergeleken daarmee heb ik flinke stappen gemaakt.

Maar mensen die mij nu meemaken weten dat natuurlijk niet en gaan af op wat ze nu zien. Vervelend, maar als ik heel eerlijk ben klopt het wel wat ze zien. Ik ben nog steeds niet heel spontaan en voel me nog steeds niet heel zeker van mezelf. Maar dat niet spontane dat is ook een onderdeel van wie ik ben. En ik hou er ook niet van me anders voor te doen.
Dat onzekere ben ik mee aan de slag momenteel.


Net of ik mijn eigen verhaal lees...
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers