Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 10:06

Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Hier vliegen de kilo's er aan, moet echt weer iets af, vooral mijn broeken zitten niet lekker meer.

Wie doet er mee?


Alle tips & input in alle soorten en maten zijn welkom!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Nov 2014 10:08

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ja ik doe mee, een nieuw topic met een fris begin :-). Ik ben toevallig vandaag weer begonnen. Ik wil er 5 kilo af hebben.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 10:09

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik minimaal 3.

Heb alleen nog geen idee hoe ik het aan ga pakken...
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Nov 2014 10:12

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik zeg wel 5 maar dat is omdat ik er vanuit ga wat ik laatst afgevallen was dat dat er weer aan is, en durf nog niet te wegen :palm:
Zou zo zonde zijn namelijk. Ik ga weer voedselzandloper doen. Ging bij mij het beste toen.
3 kilo voor jou moet je lukken toch.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Nov 2014 10:56

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik ben vorig jaar veel afgevallen door gezonder en minder te gaan eten. Bij het ontbijt een smoothie met yoghurt en fruit, lunch 3 boterhammen met mager beleg en als diner veel groenten met kip of rundvlees en beetje aardappels of pasta. Als tussendoortje nam ik fruit, rijstwafel met iets erop, of een eitje. Moet wel zeggen dat ik de eerste 1 a 2 maanden echt streng was en ook geen snoep of vet eten nam. Dit heeft voor mij erg goed geholpen. Ben 20 kilo afgevallen. Nu neem ik wat vaker waar ik zin in heb en snoep ik ook weer wat meer, maar blijf op gewicht. Hopelijk helpt het jullie een beetje op weg! Succes dames.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Nov 2014 11:06

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik zit al in het afvaltopic haha. Ik ben vanaf maart tot september ruim 8 kilo afgevallen. De laatste tijd sta ik helaas stil, maar ik wil toch nog wel heel graag 2 á 3 kilo kwijt. Dan ben ik 65 kilo en dan ben ik wel echt super blij.

Toch maar weer wat meer bewegen.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 11:11

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik ben wel van de natuurlijke dingen, las dat kokosolie je vetverbranding kan verhogen, dus ga dat maar weer eens fanatiek gebruiken. Moet nodig weer eens wat superfoods als goji en chia kopen, alles is op
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 10 Nov 2014 12:13

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik doe ook mee!
Ik ben best wel wat aan gekomen de laatste maanden. Ik had mezelf als doel gesteld dat ik er 3 kilo van af wil en het liefste dit jaar nog.
Ik weet goed waar het bij mij aan ligt. De combinatie van veel snoepen en weinig bewegen. Ik ben echt verslaafd aan chocola in allerlei vormen; repen, chocoladeletters, chocoladepepernoten, pasta, lion/mars/kitkat, dus dat moet ik vooral laten staan. Ik mag het wel een keertje, maar iedere dag een reep naar binnen werken is toch wel iets te veel van het goede :palm:

Verder beweeg ik ook niet veel meer. We hebben een hond en wonen vlakbij een strandje met een veldje waar hij lekker los kan lopen en spelen met andere honden. Het is dus heel verleidelijk om daar telkens heen te gaan en een half uurtje op een bankje te zitten kletsen met andere honden eigenaren.

Mijn doel is dus minder snoepen en iedere dag een uur wandelen (verspreid over meerdere wandelingen).
Nu nog maar hopen dat ik het vol kan houden, want al die lekkere dingen zijn zo verleidelijk.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Nov 2014 12:19

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ja ik wil ook wel mee doen! Ik heb heel lang vrede gehad met m'n gewicht en geen zin gehad om er actiever mee bezig te zijn maar ik wil er nu eigenlijk wel echt een paar kilo af. Ik eet al relatief gezond, tenzij het niet lukt door werk. Ik ga vrijdag een sportabonnement halen want ik doe helemaal niets op het moment en dat is gewoon het probleem.
Oh ik ben meteen even op de weegschaal gaan staan, 59,5 (ik had zwaarder verwacht eigenlijk. HUH? Ik dacht 63 ofzo... hmm) Nou ja, 57 zou mooi zijn en en dan ook stabiel.
Laatst gewijzigd door Toet op 10 Nov 2014 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 12:22

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Voor mij is het ook wel een beetje een struikelblok dat ik altijd met de kinderen zit. Sport valt dan al af. Veel thuis, dus makkelijk eten kunnen pakken etc. Vaak boodschappen doen gericht op mijn gezin in plaats van op mezelf.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Nov 2014 12:25

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Kun je niet thuis een workout doen Stof? Denk niet dat je het meteen uit hoeft te sluiten omdat je kinderen hebt. Zo'n workout hoeft niet eens lang te duren maar dan doe je toch iets.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 12:32

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ja, dst neem ik me altijd voor om te doen als ze s avonds slapen. Misschien toch eens echt gaan doen.
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 07:02

Bericht 10 Nov 2014 12:36

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik wil eigenlijk ook weer verder. Ben nu 64 kilo en wil richting de 58. Dan vind ik het wel prima. Misschien toch eens kijken of ik hier wél actief mee kan schrijven..

@Stofzuiger, op tumblr staan ook veel mooie voorbeelden van thuisoefeningen. Sommige kunnen zelfs met kinderen om je heen of tussendoor in het huishouden. Elke gram spier verbrandt weer meer calorieen dan een gram vet! :-)
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 10 Nov 2014 12:53

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Stofzuiger, ik weet niet wat voor kinderen je precies hebt, hoe oud en hoe veel. Maar is het geen optie om iedere dag een lekker stuk te gaan wandelen? Kind kan eventueel in de kinderwagen/buggy of mee op het fietsje. Zo krijg jij toch wat meer beweging.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 12:56

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

2 jongens van 3.
<<

Anoniem181

Bericht 10 Nov 2014 13:03

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Zes kilo wil ik toch wel kwijt. Ik kan wel doen alsof ik heel fanatiek ga meeschrijven hier, maar de kans is groot dat ik dit topic weer vergeet :laughcry:

Anyway, ik ben sinds twee weken regelmatig aan het sporten en eet redelijk gezond. Af en toe nog wat missers (zoals die chocoladereep van zojuist), maar overall gaat het wel goed.
<<

Anoniem181

Bericht 10 Nov 2014 13:04

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Stofzuiger schreef:2 jongens van 3.


Wat leuk! Een tweeling?
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 08:41

Bericht 10 Nov 2014 13:04

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

En als je je kinderen even aan tafel zet in de kinderstoel met bv kleurpotloden en papier (of iets anders dat ze leuk vinden), zodat jij ondertussen even tijd heb voor een workout?

Op de site http://mamastralendfit.nl/ staan allerlei oefeningen, vaak zijn er ook challenges die je maar 5 minuten per dag kosten. En daarnaast inderdaad lekker wandelen met de kinderen.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 13:06

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Alex schreef:
Stofzuiger schreef:2 jongens van 3.


Wat leuk! Een tweeling?

:laughcry:
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 10 Nov 2014 13:12

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik zit ook in het afval-topic, maar omdat ik nu toch aan de laatste kilo's zit praat en lees ik hier ook mee. Nu weeg ik 58 kg, wil er graag nog ongeveer 3 kg af om op de 55 kg te komen. Ook ik zit met een kindje dus even naar de sportschool zit er voor mij ook niet in, ik probeer wel thuis actief te zijn door toch elke dag een aantal oefeningen te herhalen zoals Jumping Jacks, opdrukken, squats etc.
Ook probeer ik op mijn etenspatroon te letten, ik ben ook dol op chocola dus zorg dat het niet in huis ligt en dat ik er in de supermarkt voorbij loop :) .
Laatst gewijzigd door .namasté. op 10 Nov 2014 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Nov 2014 13:15

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Stofzuiger schreef:Voor mij is het ook wel een beetje een struikelblok dat ik altijd met de kinderen zit. Sport valt dan al af. Veel thuis, dus makkelijk eten kunnen pakken etc. Vaak boodschappen doen gericht op mijn gezin in plaats van op mezelf.


Dit herken ik wel ja, loop er vooral tegen aan niet even te kunnen gaan hardlopen wanneer ik wil. Ik ga ook een kokosolie halen, heb er net het één en ander over gelezen op internet,
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Nov 2014 15:18

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik wil vier kilo afvallen! Ik sport niet en eet heel veel fastfood en chocola. Dat wil ik dus sterk verminderen!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem181

Bericht 10 Nov 2014 15:25

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Spencer schreef:Ik wil vier kilo afvallen! Ik sport niet en eet heel veel fastfood en chocola. Dat wil ik dus sterk verminderen!


Je werkt bij de Mc zeker? :laughcry:

Ik heb de afgelopen twee weken steeds brood of kliekjes van thuis meegenomen, of een magnetron/kant en klaar maaltijd uit de supermarkt. Ook een optie voor jou?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 10 Nov 2014 15:27

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Ik heb er vandaag al een uur wandelen op zitten en tot nu toe nog niks gesnoept. Gaat vandaag al goed dus! :D

Stofzuiger, ik zie hier heel vaak moeders met kinderen een stuk wandelen op een mooi pad in het dorp. Is een pad met bomen er naast en het is ongeveer 1 km lang, zonder auto's. Kinderen zijn vaak lekker aan het fietsen en moeder loopt het pad heen en weer. Is er bij jullie ook niet zoiets? Met dit lekkere weer is het heerlijk wandelen!
<<

Anoniem81

Bericht 10 Nov 2014 16:01

Re: Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Chocola kan ik vaak ook niet laten liggen, moet ik echt niet in huis halen.

Heb een hele periode totaal geen eetlust gehad en nu weer wel. Dus dan eet ik weer meer, snoep ik meer en voila... kilo's vliegen er aan.

Moet inderdaad vaker kiezen voor een eind wandelen. Maar vind die kou zo erg :thumbdown:
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers