Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke pantoffels?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Nov 2014 12:40

Re: Welke pantoffels?

R loopt ook op blote voeten. Hij krijgt met sinterklaas sloffen van mijn schoonouders. Dat zijn vast prachtige exemplaren van Cars of Spiderman...
R. 2013
D. 2016
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 10 Nov 2014 14:32

Re: Welke pantoffels?

Hier slipsokken van Falke. Incl. Voor papa en mama :smile:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Nov 2014 17:55

Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Lucas glijdt uit op zijn sokjes en voor blote voeten vind ik het te koud, zonder schoentjes o.i.d. trekt hij vaak zijn sokken uit bovendien. Vorig jaar had ik van die leren babyslofjes, ik twijfel nu of ik die weer wil of iets anders.
Ze moeten niet te warm zijn voor L. want dan trekt hij ze uit, gewoon iets wat antislip is en wat hij lekker op loopt, omdat hij nog niet zo superlang loopt (twee maanden nu) liever ook iets met een niet al te stugge zool.

Wat vinden jullie fijne sloffen voor jullie kinderen?
Waar vind ik betaalbare sloffen? Waar kopen jullie ze?
<<

Anoniem97

Bericht 11 Nov 2014 18:25

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Ik vond die leren slofjes t fijnst. Als ze glad werden dan met een schuur papiertje over de zool heen en ze waren weer ok :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Nov 2014 19:56

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Gaia schreef:Ik vond die leren slofjes t fijnst. Als ze glad werden dan met een schuur papiertje over de zool heen en ze waren weer ok :)


En waar kocht je die dan?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Nov 2014 19:57

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Ik vond die van Oxxy het fijnst!
<<

Anoniem97

Bericht 11 Nov 2014 19:58

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Bij de schoenmaker! Die heeft hier van oa van oxxy hangen
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Nov 2014 20:02

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

L. heeft maat 21, die van oxxy gaan maar tot maat 20, anders had ik die inderdaad gekocht. Ik ben dus op zoek naar iets in maat 21/22.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Nov 2014 20:50

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Ik vond die van Aapies altijd erg fijn.
<<

Anoniem 146

Bericht 12 Nov 2014 09:38

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Zoontje had slofjes van Oxxy en nu sokken met antislip van Falke. Deze zijn echt heel goed.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Nov 2014 11:14

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Ik ben na de leren sloffen overgegaan op die extreme flexi schoenen.
Deze van shoesme bijvoorbeeld http://www.gigagaaf.nl/shoesme-babyproo ... x&size=127
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 12 Nov 2014 11:27

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Hier gebruik ik altijd van die stoppi sokjes, doe ik gewoon over haar normale sokjes heen. Action heeft dat soort sokjes ook voor nog geen 2 euro.
<<

Anoniem261

Bericht 12 Nov 2014 13:47

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Voor M. had ik eerst Aapies, maar ik weet niet tot welke maat die gaan.
Nu heeft ze vreselijk afzichtelijke Hello Kitty sloffen van Van Haren :palm: , maar zelf vind ze ze prachtig en ze zitten goed.
Ook heb ik voor haar soksloffen van de Prenatal, met anti slip eronder. Die doe/deed ik dan over haar gewone sokken en had ze toch lekker warme voeten.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Nov 2014 14:02

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Gaia schreef:Ik ben na de leren sloffen overgegaan op die extreme flexi schoenen.
Deze van shoesme bijvoorbeeld http://www.gigagaaf.nl/shoesme-babyproo ... x&size=127


Ja zulke schoentjes heb ik, buiten loopt hij daar ook op. Maar ik wil 'm niet altijd binnen hebben met zijn modder/zandschoentjes en op de opvang mogen ze binnen geen schoenen aan dus vandaar dat ik echt slofjes zoek.
<<

Anoniem97

Bericht 12 Nov 2014 14:10

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Oh ja dan zijn die niet handig idd.
<<

Anoniem186

Bericht 12 Nov 2014 14:27

Re: Wat zijn fijne baby/kindersloffen?

Ik wil voor de kids Spaanse sloffen kopen. Online heb je ze in kleine maten. In schoenenwinkels vaak ook wel.
<<

Burgemeester Saar

Bericht 12 Nov 2014 14:56

Re: Welke pantoffels?

Ik heb de twee pantoffel/slof-topics even samengevoegd :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Nov 2014 15:19

Re: Welke pantoffels?

Burgemeester Saar schreef:Ik heb de twee pantoffel/slof-topics even samengevoegd :)


Ja, haha ik hoorde al van mzCharlotte dat ze dezelfde had geopend, alleen die zag ik niet meer. Thanks!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers