Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Encaustic Art

<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 08 Nov 2014 22:32

Encaustic Art

Ik was vandaag op de KreaDoe beurs en ik zag een kraampje met 'encaustic art'. Na het zelf geprobeerd te hebben, heb ik een pakket aangeschaft. Ik vind het echt super leuk en ook heel mooi. Maar ik ben benieuwd of er onder de forummers hier ook een aantal zijn die dit doen, of gedaan hebben? Misschien om nog wat inspiratie op te doen en tips uit te delen.

Oja, voor wie niet weet wat het is, hier even een voorbeeldje via Youtube:
http://youtu.be/8nwB3Ec4E0w
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 08 Nov 2014 22:37

Re: Encaustic Art

Wauw, wat bijzonder zeg! Ik heb er zelf nog nooit van gehoord maar vind het er erg leuk en vooral ook toegankelijk uit zien. Wat heb je precies gekocht? Ga je je creaties ook showen? Ben benieuwd!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 08 Nov 2014 22:42

Re: Encaustic Art

Ik heb het strijkijzer, speciaal papier in 4 verschillende maten, de zogehete 'schraper' en de bijenwaskrijtjes in 16 kleuren gekocht. Dus daar kan ik behoorlijk wat mee maken. Natuurlijk laat ik julie wat zien. Ik zal morgen even een scan of foto maken van mijn creatie die ik op de beurs heb gemaakt en hem hier plaatsen. :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 09 Nov 2014 10:16

Re: Encaustic Art

Wat leuk! Ik heb dit jaren geleden, als kind, veel gedaan. Toen ook een startpakketje gekocht met een reisstrijkijzertje en fotopapier. Ik gebruikte toen gewoon krijtjes waarmee ik gewoon ook kleurde.
Ik maakte er kaarten van of schilderijen, er hangen nog een paar exemplaren bij mijn oma haha!

Veel plezier!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem216

Bericht 09 Nov 2014 10:48

Re: Encaustic Art

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 14 Okt 2017 11:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 09 Nov 2014 11:51

Re: Encaustic Art

Ik ken en doe het verder zelf niet, maar ik weet dat ze het bij ons op de bso wel veel doen!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 09 Nov 2014 15:21

Re: Encaustic Art

Zo, ik heb foto's gemaakt van een paar werkjes van mij. De eerste heb ik gemaakt op de beurs. En de tweede heb ik vanochtend gemaakt (met nog veel anderen, maar deze ben ik het meest tevreden over.).

Afbeelding

Afbeelding
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2014 16:33

Re: Encaustic Art

Dit is inderdaad al heel oud :)
Grappig dat het nu weer wat in komt.
Ik deed dit vroeger veel met mijn moeder.
Wist overigens niet dat het zo heette.

Je kunt er hele gave dingen mee maken.
<<

Anoniem216

Bericht 09 Nov 2014 16:54

Re: Encaustic Art

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 14 Okt 2017 11:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Nov 2014 17:20

Re: Encaustic Art

He wat leuk, heb je het gekocht bij By Wemke?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 09 Nov 2014 21:41

Re: Encaustic Art

Popcorn schreef:He wat leuk, heb je het gekocht bij By Wemke?

Haha, ja klopt! :D
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 10 Nov 2014 12:28

Re: Encaustic Art

Leuk! Ik heb dezelfde set gekocht bij By Wemke.
Elk jaar (ik geloof nu zo'n 6 jaar haha) sta ik op de Kreadoe weer te kijken naar Encaustic Art, maar omdat ik al zoveel andere dingen doe en veel te veel koop kwam het er nooit van.
Nu nog proberen :laughcry:
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem331

Bericht 10 Nov 2014 12:36

Re: Encaustic Art

Wat leuk. Ze werkt veel samen met mijn nicht. Kon niet missen dat je het bij haar had gekocht :)
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 10 Nov 2014 13:35

Re: Encaustic Art

Wat grappig, Popcorn!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers