Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie hiermee doen(zindelijkheid)

<<

Fiene

Bericht 08 Nov 2014 21:39

Wat zouden jullie hiermee doen(zindelijkheid)

N geeft al een paar weken steeds, vantevoren, heel goed aan wanneer ze moet poepen/plassen. Ze roept me en wijst naar haar luier. Ze wil/durft echter nog niet op het potje of de wc. Nu twijfel ik een beetje wat ik ermee zal doen, gewoon maar even laten gaan, (ze is immers nog geen 2) maar aan de andere kant vind ik het ook weer jammer om er niets mee te doen aangezien ze wel aanvoelt dat ze iets moet doen.

Mijn schoonmoeder heeft voor Sinterklaas een potje gekocht voor dr babypop dus misschien helpt dat maar ben benieuwd wat jullie hiermee zouden doen.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 08 Nov 2014 22:16

Re: Wat zouden jullie hiermee doen(zindelijkheid)

L zegt het vaak als ze al bezig is! :smile: Maar die vind het al een tijdje heel erg interessant om op het potje te zitten als ik naar de wc ga. Misschien het potje in de wc zetten en het zelf benoemen als je gaat plassen.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers