Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw kapsel voor Lejow

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:25

Nieuw kapsel voor Lejow

Enige voorwaarde:
Niet kort, daar heb ik een te smal en te lang hoofd voor.
Ik heb last van rosasea (schrijf je dat zo?), dus een rode tint in mijn haar lijkt me ook niet verstandig.

Verder, shoot maar!

Ik nu:
Afbeelding


(lang, blond en stijl dus.. ik had ooit laagjes, is niet veel meer van over)
Laatst gewijzigd door Lejow op 08 Nov 2014 13:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Nov 2014 13:27

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Echt? Dit vond je een geschikte foto om haaradvies bij te vragen?..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:29

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Bazinga schreef:Echt? Dit vond je een geschikte foto om haaradvies bij te vragen?..



:banaan: :banaan:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:30

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Hier nog een:

Afbeelding

(beide in de Efteling :omg: )
<<

Anoniem81

Bericht 08 Nov 2014 13:31

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Lang en smal kan best icm kort. Met een leuke pony en wat volume aan de zijkanten door korte laagjes. Vind het nu zo lijzig rond je gezicht, das zonde.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:33

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ja, heb het laten groeien voor de bruiloft, voor de krullen die ik wilde.
Maar dat is ondertussen ook al 5 maanden geleden :cry:
<<

Anoniem81

Bericht 08 Nov 2014 13:34

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Lekker kort, leuke lok of pony. En dan uitleven met volume poeder. Bruiloft is nu geen excuus meer om even iets heel anders te proberen. :banaan:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:35

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Nee, ik ga écht niet kort :D
<<

Anoniem81

Bericht 08 Nov 2014 13:38

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Jaaawel, dat doe je gewoon. Hoeft niet heel kort, ga je voor achter kort en langs je gezicht iets langer en dan korte lagen. Beetje korte bob achter, geen stekels he?!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:44

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Stofzuiger schreef:Jaaawel, dat doe je gewoon. Hoeft niet heel kort, ga je voor achter kort en langs je gezicht iets langer en dan korte lagen. Beetje korte bob achter, geen stekels he?!


Dat kapsel heb ik gehad (vroeger vaak model gezeten bij mijn nichtje) en ik vond het echt vreselijk staan..
Het moet wel een beetje richting mijn schouders zijn.
Lagen en alles vind ik allemaal prima :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 13:45

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Heb ook een keer dat a-symmetrische gehad.. zou HET kapsel worden (en mijn nichtje moest dus proef knippen er voor)
Nou 1: ik liep voor jan joker, en 2 dat kapsel is nooit echt van de grond gekomen geloof ik haha
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Nov 2014 13:53

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Lange bob, met voor iets langer dan achter. Dan een laagje erin, niet te kort maar een beetje onderin, dan valt het speels.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Nov 2014 14:09

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik zou het wel een stuk korter knippen. Dit lange benadrukt juist alleen maar dat je een lang en smal gezicht hebt. Als ik mijn haar kort knip krijg ik juist een hele bolle toet. Hoe en wat zou ik dan aan de kapper overlaten denk ik...die hebben er toch meer verstand van.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Nov 2014 14:11

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Bazinga schreef:Echt? Dit vond je een geschikte foto om haaradvies bij te vragen?..


Misschien voor haar neushaar? :P :P :P
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Nov 2014 14:25

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik zou ook gaan voor een leuke, lange bob.

Afbeelding

Afbeelding

Of eventueel op laagjes:
Afbeelding

Leuk met wat volume poeder er in, maar het kan ook nog heel goed op een staart.
Verder zou ik het lekker opfrissen met wat highlights en lowlights.

Wat jij volgens mij ook goed kan hebben wegens jouw gezichtsvorm is een soort schuine lok of pony:
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Nov 2014 14:54

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Haha leuk! Meteen geopend :)

Toch denk ik echt, dat een lange bob, zoals het derde plaatje van Hope superleuk zou staan. Volgens mij hebben we een beetje hetzelfde haar, ik had ook zo'n kapsel met lagen maar dat ging zo hangen en werd met de weken gewoon niet vlotter/ mooier (spreek nu even voor mezelf he :p). Zoals stofzuiger al zegt zo lijzig... En daarbij, haar groeit wel weer aan dus gewoon durven en doen!

Heb je foto's van het kapsel wat je vreselijk vond staan? Ik oordeel graag mee ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 15:07

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ja die vind ik ook leuk!

Ik heb altijd schuine lok gehad :)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Nov 2014 15:33

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Welke vind je leuk?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 16:52

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Die derde van hope.
Schuine bob maar dan niet zo kort achter.

Als mijn haar korter is heb ik ook meer slag er in.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Nov 2014 19:19

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Dat kapsel heb ik 1,5 week laten knippen, Lejow :D Ik had ook lang haar voor de bruiloft, maar wilde eens iets totaal anders. Ik ben toen met dat 3e plaatje naar de kapper gegaan en die heeft zoiets geknipt. En ik ben er zo blij mee! Mijn haar valt voller, ziet er verzorgder uit en het is zo makkelijk in de omgang. Veel sneller droog na het wassen en makkelijker te stylen.
Dit is mijn haar:
Afbeelding
Het zijn wel iets meer lagen, omdat ik al laagjes in mijn haar had laten knippen in de zomer en sommige waren nog kort.
Maar ik wilde ook korter, maar niet te kort. En wel een schuine bob, maar niet te schuin. Dus vind dit wel echt super :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Nov 2014 19:41

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Oeh ja, dat vind ik leuk zo!!
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 09 Nov 2014 04:52

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Maar lejow... Met zo'n schuine LANGE bob veranderd er aan de voorkant niks. Dan blijft het lang en lijzig.
Denk toch dat je ballen moet hebben en voor een korte bob of iets anders radicaals moet gaan.
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem280

Bericht 09 Nov 2014 08:57

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Oeh... Door dit topic heb ik ontzettend zin om naar een korte bob te gaan.
Heb al zoveel verschillende kaspels gehad. Lange bob, asymmetrisch kort. Nu voor de korte bob.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Nov 2014 09:08

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Swampy schreef:Maar lejow... Met zo'n schuine LANGE bob veranderd er aan de voorkant niks. Dan blijft het lang en lijzig.
Denk toch dat je ballen moet hebben en voor een korte bob of iets anders radicaals moet gaan.


Jawel, schuine lok weer terug en korter! En dus ook meer slag
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 09 Nov 2014 10:01

Re: Nieuw kapsel voor Lejow

Ik denk dat er aan de voorkant ook wat veranderd hoor. Bij mij wel tenminste. Mijn lange haar droeg ik ook altijd zo naar voren en dat kan nu niet meer. Dus in plaats van dat mijn langste pluk tot op mijn borsten kwam, komt het nu tot mijn sleutelbeenderen. En zo te zien bij lejow moet er ook echt wel stukje op af en vooral met schuine lok er bij. Dat kan makkelijk met dit kapsel, want die heb ik ook :)
Bij mij hangt het niet zo futloos meer langs mijn gezicht en dat deed het eerst echt wel. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat het niet op 1 lengte hangt, omdat ik het van te voren op lagen in mijn gezicht had geknipt en dat nog niet lang genoeg was gegroeid. Dus bij mij is het niet helemaal een lange bob.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers