Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beken kleur!

<<

Anoniem75

Bericht 10 Nov 2014 21:34

Re: Beken kleur!

Onze inrichting is vooral landelijk. We hebben een licht bruine muur, de meubels zijn donker bruin en wit. De accessoires zijn ook vooral in die kleuren en ik heb ook wat licht blauwe accessoires. Boven hebben we op T. zijn kamer een lichtblauwe muur, op S. zijn kamer een donker grijze muur en onze slaapkamer hebben we 1 licht grijze muur. Wij houden dus van vrij rustige kleuren met hier en daar een gekleurde accessoire.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2014 21:40

Re: Beken kleur!

Olijfgroene muren :heart: beneden.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 12 Nov 2014 10:25

Re: Beken kleur!

We hebben zoveel mogelijk lichte tinten in huis. Vloer en veel muren zijn wit/lichtbeige, gordijnen zijn allemaal wil. We hebben in de woonkamer een licht mintgroene wand en een lichte taupekleurige wand. Op de slaapkamers hebben we overal witte muren gecombineerd met licht oudroze en een behangetje in een rustige print.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:51

Bericht 12 Nov 2014 10:36

Re: Beken kleur!

Wij hebben een lichtgrijze laminaatvloer. Niet helemaal grijs maar een soort beige / zwarte strepen erdoorheen. Witte meubels, lichtgrijze en witte muren en mijn accessoires zijn hardroze / zilver / grijs / wit.
Ook een beetje landelijke inrichting. Mijn vriend houdt wat meer van strak maar dit was eerst alleen mijn huis dus is het ook meer mijn inrichting.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Nov 2014 12:17

Re: Beken kleur!

Ik heb voornamelijk zwart/wit/grijs in huis. Had eerst veel rode accenten, maar heb laatst e.e.a. weggegooid. Heb nog wel een rood schilderij en rode dvd-kasten staan, maar verder hou ik het nu rustig.
❤ 7 juni 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Nov 2014 21:56

Re: Beken kleur!

Leuk topic! Ik heb op dit moment geen kleur in huis, want ik zit hier tijdelijk en wilde dus niet teveel geld in steken. In ons vorige huis had ik een baan taupe op een muur geschilderd en op de kamer van mijn zoontje een muurtje vintage blue (Flexa). Als ik weer verhuis wil ik graag een (gedeelte van een) muur behangen, denk een pastelkleur/printje.

Ooh lala, ik ben elke keer weer verliefd op jullie huis!

Gijs, de sfeer op de foto's die jij laat zien is ook helemaal mijn smaak
<<

Anoniem119

Bericht 13 Nov 2014 21:58

Re: Beken kleur!

Sam schreef:Olijfgroene muren :heart: beneden.

Hier ben Ik ook wel heel benieuwd naar!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Nov 2014 22:33

Re: Beken kleur!

Lookie, wat lief! :ja:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 14 Nov 2014 22:45

Re: Beken kleur!

Warme kleuren op de muur, meubels wit met houten blad.
Accessoires in verschillende warme pastelkleuren.

Als het helemaal klaar is ga ik showen :)
Nog 1 meubel pimpen en dan is het klaar!
December 2009
juli 2012
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Nov 2014 03:29

Re: Beken kleur!

De woonkamer is wit met grijstinten. De slaapkamer heeft 1 paarse muur en 1 muur van de slaapkamer van ons zoontje is donkerblauwe met voor de rest turquoise decoratie. Verder is eigenlijk bijna alles wit met beuken hout.
Afbeelding
<<

laura90

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 21 Sep 2015 17:10

Bericht 21 Sep 2015 17:17

Re: Beken kleur!

Gijs. schreef:Ons huis is wel redelijk gekleurd, maar niet zoals de foto's in de openingspost ;)

Wij hebben ook early dew op de muren en licht roze accessoires.
Ik vind pasteltinten zo mooi, zou graag mijn huis is deze stijl willen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



De kast op de foto, is uw kast of een foto gevonden van internet?
groetjes
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers