Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beken kleur!

<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Nov 2014 15:02

Re: Beken kleur!

Wij hebben 1 wand van taupe achtig naar een blauwachtige grijs tint geverfd in juli. Ben er nog steeds heel erg blij mee, verder is alles wit en match ik de accessoires met wit, blauw, grijs en een beetje bruin.

Ohja, onze slaapkamer heeft een hele lichte blauwe wand en een aubergine paars zeg maar. Voor de rest is er een roze wand bij N. te vinden in haar kamer, maar verder houden we het erg rustig in huis.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 08 Nov 2014 16:05

Re: Beken kleur!

Wit, grijs en okergeel.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 08 Nov 2014 16:21

Re: Beken kleur!

Wij hebben op de beneden verdieping alle muren in de kleur Early Dew, daarbij hebben we wel een lichte vloer, witte deuren en witte meubels. De kamer van zoon heeft ook alle muren in Early Dew en dochter heeft 3 muren fuchsia en 1 muur wit. Onze kamer is grijs.
De zolder wordt ook Early Dew en er ligt wit laminaat.

Early Dew:
Afbeelding
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 08 Nov 2014 16:34

Re: Beken kleur!

Mooie kleur is dat @Chaos! Kun je die overal krijgen? :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 08 Nov 2014 17:23

Re: Beken kleur!

mii_joyce schreef:Mooie kleur is dat @Chaos! Kun je die overal krijgen? :)


Ik heb hem ook. Hij is van flexa en dan de creations lijn. Ik denk dat hij in de meeste bouwmarkten wel te krijgen is. Het is een hele mooie kleur :heart:
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 08 Nov 2014 18:13

Re: Beken kleur!

Wat Summerlovin zegt, bij elke bouwmarkt is die wel te verkrijgen en je kunt hem ook met het eigen merk in die kleur laten mengen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 18:30

Re: Beken kleur!

Wat een mooie kleur Chaos. Ook echt iets voor mij haha. En die New York houten beeldjes die op dat plankje staan op de foto heb ik ook :)

Wolfinschaapskleren, ik ben benieuwd naar die kleuren combinatie! Heb je daar een foto van? Zijn het grote delen okergeel of kleine details?

Teun heeft toch ook een okergele wand?

Kees, haha vet vrolijk! En toch niet overheersend doordat het vlakken zijn, en niet hele muren. Ik zou dat nu niet meer willen maar word er wel vrolijk van. Ik had zoiets in mijn studentenkamer!

Rapa Nui, die turquoise grijze muur klinkt mooi! Eigenlijk ben ik sowieso wel heel benieuwd naar jouw huis. Heb jij ook veel reisfotos overal hangen? Wat is eigenlijk jouw sfeer/stijl? Nu ben ik ineens reuze benieuwd naar jouw huis haha.

Ik ga die websites eens bekijken trouwens, leuk!

Ooh la la, jij maakt volgens mij heel mooi subtiel gebruik van kleur! Jij hebt toch ook wel meubels met wat kleur accenten er in?

Jans, wat toevallig, dat kleed zat ik vanochtend nog te bekijken met als soort inspiratie voor dit topic, maar dan in de andere kleur combinatie:

Afbeelding



Ik weet nog niet goed wat wij gaan doen. De muren in de woonkamer zijn met name wit, maar ook een paar muren beetje taupe achtig. Met een licht beige marmeren vloer. En een zwarte bank. Zit beetje te bedenken wat daar goed bij past qua kleuren. Ik denk met name creme kleuren en beetje grijs, maar iets van een beetje popping colour zou wel leuk zijn. Okergeel vind ik wel leuk maar overheerst dat niet? Of petrol of turquoise achtig, in paar kleine meubel dingen of details. Zoiets lijkt mij best leuk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

He lekker he, inspiratie op doen :)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Nov 2014 19:39

Re: Beken kleur!

Marin schreef:Ooh la la, jij maakt volgens mij heel mooi subtiel gebruik van kleur! Jij hebt toch ook wel meubels met wat kleur accenten er in?


Dank je!
De basis van ons hele huis is wit (muren, keuken, kasten), antraciet (stoelen, bank, beddengoed) met blond hout op de vloer. Daarnaast hebben we 2 bijzettafeltjes die blauw-groenig zijn. Deze kleur komt terug in een grote poster en in 'het meisje met de parel' van spijkers en draad.
Lampen en accessoires zoals kandelaars etc. zijn koperkleurig
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 19:45

Re: Beken kleur!

Ja zie je dat klinkt leuk!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Nov 2014 20:56

Re: Beken kleur!

:) Ik vind het ook echt heel fijn. Alles lekker licht, geen schreeuwerige kleuren.
Vind nog steeds dat ons huis (als het netjes opgeruimd is ;)) veel rust uit straalt. Merk dat ook erg aan m'n vriend als die uit z'n werk komt. Voorheen was ie altijd wat gestressd en dat heeft ie nu niet meer.

Ik ben qua kleur super selectief geweest. Een groenige tint en koper. Koper omdat ik dat warm vind -een goede tegenhanger van het wit- en groenig omdat dit goed bij koper past (koper slaat groen uit als het oxideert) en het een natuurlijke kleur is.
Qua materiaal hebben we ook vooral mooie natuurlijke materialen: hout, linnen, leer.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Nov 2014 21:00

Re: Beken kleur!

Wolfinschaapskleren schreef:Wit, grijs en okergeel.


Precies dit!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Nov 2014 21:04

Re: Beken kleur!

Het is heel anders dan hoe ik het zelf zou doen, maar ik vind jullie huis ook echt super mooi Oh la la!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Nov 2014 21:05

Re: Beken kleur!

minoessepoes schreef:Het is heel anders dan hoe ik het zelf zou doen, maar ik vind jullie huis ook echt super mooi Oh la la!


Dank je, dat vind ik van jullie huis ook :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem132

Bericht 08 Nov 2014 21:20

Re: Beken kleur!

Wij hebben witte gestucte muren, een muur taupe. En witte meubels. Als accessoirekleur mintgroen
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Nov 2014 00:16

Re: Beken kleur!

De muren in onze slaapkamer zijn antraciet en dan witte meubels en gordijnen. De vloer weer aardig donker. De meeste mensen vinden het te donker maar ik hou er van.
<<

Anoniem186

Bericht 09 Nov 2014 00:37

Re: Beken kleur!

Onze slaapkamer is trouwens wit, licht grijs en rood.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 09 Nov 2014 10:20

Re: Beken kleur!

Ons huis is wel redelijk gekleurd, maar niet zoals de foto's in de openingspost ;)

Wij hebben ook early dew op de muren en licht roze accessoires.
Ik vind pasteltinten zo mooi, zou graag mijn huis is deze stijl willen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gijs. op 09 Nov 2014 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Nov 2014 10:27

Re: Beken kleur!

Goed topic!

Omdat we in ons nieuwe huis heel veel lichtinval hebben wil ik werken met zachte, lichte kleuren met hier en daar een pastel kleuraccent.

Ik heb nu een lichtgrijze bank gekocht, en ik ben verliefd geworden op een taupe muurkleur. Mijn vraag is, vallen deze 2 te combineren? Ik twijfel.
<<

Anoniem74

Bericht 09 Nov 2014 10:44

Re: Beken kleur!

Een volgend huis wil ik qua woongedeelte in de pasteltinten die gijs ook aangeeft. Nu hebben we een donkere bank, donkere gordijnen, donkere eetkamerstoelen en een donkere spiegel....dat matcht niet met de verdere kleuren in onze huidige kamer.

Helaas zijn de banken nog prima en moeten we het er dus nog een aantal jaren mee doen..
Eetkamerstoelen hoop ik op den duur te kunnnenvervangen,
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 09 Nov 2014 12:07

Re: Beken kleur!

In de woonkamer hebben we alle muren wit. De meeste meubels zijn van hout, de bank en de gordijnen zijn donkergrijs. Maar we hebben wel veel kleur, we hebben een rode stoel, een rood tafeltje, rode kussens op de bank en veel rode accessoires. In het echt is het veel mooier en lichter dan hoe het nu klinkt...
In de slaapkamer hebben we een muur donkerpaars, en de andere muren wit. De meeste meubels en het bed zijn wit.De gordijnen paars.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 09 Nov 2014 14:15

Re: Beken kleur!

In de keuken hebben we groene en donkerbruine muren. Het groen hebben we laten mengen op basis van de servieskast die we graag in de keuken wilden gebruiken. Die was een soort van pastelgroen en de muren hebben nu dus ook die kleur :-)

De keuken zelf is rvs met een paar felrode deurtjes. In onze badkamer en voor het toilet hebben we feloranje tegels gebruikt. En op de kinderkamers zijn de muren lavendel/lila en de plafonds + balkenconstructies wit.

En de kozijnen zijn aan de buitenkant rood. Dus toch wel wat kleur in en rond het huis :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Nov 2014 14:27

Re: Beken kleur!

Wij hebben warm wit en metallic grijs op de muren, de accessoires zijn rood. Ook heb ik twee knalrode stoelen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 09 Nov 2014 14:53

Re: Beken kleur!

Marin, ik zal van de week op zoek naar foto's of deze maken!
<<

Anoniem119

Bericht 09 Nov 2014 19:13

Re: Beken kleur!

Wolfinschaapskleren schreef:Marin, ik zal van de week op zoek naar foto's of deze maken!


Leuk, ben benieuwd!

SoGood, lastig! Misschien als je een warme grijstint kiest en niet een hele kille? Ik weet het niet, ik ben vrij slecht in die dingen. In onze nieuwe woonkamer zijn ook twee taupe achtige muren en ik wil dat ook combineren met wit, beige, grijs en zwart. Hoop dus ook dat dat staat maar denk 't wel.

Gijs, zoiets is prachtig ja! Iets te zoet naar mijn smaak op dit moment, maar wel echt zo mooi!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 09 Nov 2014 20:14

Re: Beken kleur!

De muren zijn wit beneden, we hebben een wit leren bank, white wash meubels, een taupe (bruin) wand en als kleuraccent daarbij oudroze.
Onze slaapkamer is wit met grijs en ook weer roze.
De oudste dochter heeft een paarse met olijfgroene kamer (de muren)
En de jongste dochter heeft een lief! karlijn thema kleurige kamer.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers