Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dilemma op vrijdagavond

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 07 Nov 2014 23:20

Dilemma op vrijdagavond

(Ja, ik verveel me)

Kennen jullie 'Dilemma op dinsdag' op Facebook? Hilarisch is het. Ik heb een paar leuke onder elkaar gezet, vul maar in!

Je nagels groeien 1 meter per dag OF je mag alleen nog maar kleding van je moeder/vader dragen (in jouw maat)
Er hangt een levende regenworm uit je neus OF je moet het speelgoed van spelende kinderen kapot trappen
Je zet van al je drollen op foto op Facebook OF je durft niet in je eentje naar de wc
Je moet elke dag door een plaag sprinkhanen naar je werk/studie OF je loopt altijd achter een oud vrouwtje met rollator
Je hebt altijd het gevoel dat je moet niezen maar het lukt niet OF de onderkant van je schoenen is spekglad
Je laat altijd een spoor broodkruimels achter anders verdwaal je OF er wonen 7 dwergen in je huis
Je maakt ieder uur het geluid van een koekoeksklok OF je kunt geen klok meer lezen
Je loopt altijd tegen de lamp OF je mag altijd pas praten nadat je je vinger op hebt gestoken en je de beurt hebt gekregen
Elke partner die je ooit hebt speelt fanatiek blokfluit OF je moet in het openbaar vervoer altijd bij iemand op schoot zitten
Je gaat knorren als je geil bent OF je wordt elke dag in een vrachtwagen vol varkens naar je werk/studie gebracht
Je moet ieder weekend een plakje brie onder je tong plakken OF je bent ziek op alle feestdagen

Oke ik kan nog uren doorgaan, ik vind het zo geniaal bedacht. (https://www.facebook.com/dilemmaopdinsd ... =3&theater)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Nov 2014 23:45

Re: Dilemma op vrijdagavond

Toet schreef:(Ja, ik verveel me)

Kennen jullie 'Dilemma op dinsdag' op Facebook? Hilarisch is het. Ik heb een paar leuke onder elkaar gezet, vul maar in!

Je nagels groeien 1 meter per dag OF je mag alleen nog maar kleding van je moeder/vader dragen (in jouw maat)
Er hangt een levende regenworm uit je neus OF je moet het speelgoed van spelende kinderen kapot trappen
Je zet van al je drollen op foto op Facebook OF je durft niet in je eentje naar de wc
Je moet elke dag door een plaag sprinkhanen naar je werk/studie OF je loopt altijd achter een oud vrouwtje met rollator
Je hebt altijd het gevoel dat je moet niezen maar het lukt niet OF de onderkant van je schoenen is spekglad spekglad! Ik ben toch al zo onhandig, dus dat past mooi in het rijtje!
Je laat altijd een spoor broodkruimels achter anders verdwaal je OF er wonen 7 dwergen in je huis 7 dwergen! Kei gezellig!
Je maakt ieder uur het geluid van een koekoeksklok OF je kunt geen klok meer lezen Koekoek! Dat doe ik nu ook al.
Je loopt altijd tegen de lamp OF je mag altijd pas praten nadat je je vinger op hebt gestoken en je de beurt hebt gekregen Ik loop tegen de lamp. Ook dat doe ik al regelmatig en wachten met praten kan ik niet.
Elke partner die je ooit hebt speelt fanatiek blokfluit OF je moet in het openbaar vervoer altijd bij iemand op schoot zitten Op schoot, zo knus!
Je gaat knorren als je geil bent OF je wordt elke dag in een vrachtwagen vol varkens naar je werk/studie gebracht Hahaha dit is de eerste moeilijke. Dan knor ik zelf maar denk ik...
Je moet ieder weekend een plakje brie onder je tong plakken OF je bent ziek op alle feestdagen Haha wtf... Brie onder m'n tong!

Oke ik kan nog uren doorgaan, ik vind het zo geniaal bedacht. (https://www.facebook.com/dilemmaopdinsd ... =3&theater)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Nov 2014 14:29

Re: Dilemma op vrijdagavond

Haha Koko, goed bezig. Ik zal hem zelf ook ff invullen.

Je nagels groeien 1 meter per dag OF je mag alleen nog maar kleding van je moeder/vader dragen (in jouw maat)
Er hangt een levende regenworm uit je neus OF je moet het speelgoed van spelende kinderen kapot trappen
Je zet van al je drollen op foto op Facebook OF je durft niet in je eentje naar de wc haha deze vind ik onmogelijk
Je moet elke dag door een plaag sprinkhanen naar je werk/studie OF je loopt altijd achter een oud vrouwtje met rollator
Je hebt altijd het gevoel dat je moet niezen maar het lukt niet OF de onderkant van je schoenen is spekglad
Je laat altijd een spoor broodkruimels achter anders verdwaal je OF er wonen 7 dwergen in je huis
Je maakt ieder uur het geluid van een koekoeksklok OF je kunt geen klok meer lezen
Je loopt altijd tegen de lamp OF je mag altijd pas praten nadat je je vinger op hebt gestoken en je de beurt hebt gekregen
Elke partner die je ooit hebt speelt fanatiek blokfluit OF je moet in het openbaar vervoer altijd bij iemand op schoot zitten
Je gaat knorren als je geil bent OF je wordt elke dag in een vrachtwagen vol varkens naar je werk/studie gebracht
Je moet ieder weekend een plakje brie onder je tong plakken OF je bent ziek op alle feestdagen

:lol:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2014 18:50

Re: Dilemma op vrijdagavond

Voor die foto's van die drollen kun je toch gewoon een apart account aanmaken op Facebook en niemand toevoegen?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem215

Bericht 08 Nov 2014 18:58

Re: Dilemma op vrijdagavond

Toet schreef:(Ja, ik verveel me)

Kennen jullie 'Dilemma op dinsdag' op Facebook? Hilarisch is het. Ik heb een paar leuke onder elkaar gezet, vul maar in!

Je nagels groeien 1 meter per dag OF je mag alleen nog maar kleding van je moeder/vader dragen (in jouw maat)
Er hangt een levende regenworm uit je neus OF je moet het speelgoed van spelende kinderen kapot trappen
Je zet van al je drollen op foto op Facebook OF je durft niet in je eentje naar de wc
Je moet elke dag door een plaag sprinkhanen naar je werk/studie OF je loopt altijd achter een oud vrouwtje met rollator
Je hebt altijd het gevoel dat je moet niezen maar het lukt niet OF de onderkant van je schoenen is spekglad
Je laat altijd een spoor broodkruimels achter anders verdwaal je OF er wonen 7 dwergen in je huis
Je maakt ieder uur het geluid van een koekoeksklok OF je kunt geen klok meer lezen
Je loopt altijd tegen de lamp OF je mag altijd pas praten nadat je je vinger op hebt gestoken en je de beurt hebt gekregen
Elke partner die je ooit hebt speelt fanatiek blokfluit OF je moet in het openbaar vervoer altijd bij iemand op schoot zitten
Je gaat knorren als je geil bent OF je wordt elke dag in een vrachtwagen vol varkens naar je werk/studie gebracht
Je moet ieder weekend een plakje brie onder je tong plakken OF je bent ziek op alle feestdagen

Oke ik kan nog uren doorgaan, ik vind het zo geniaal bedacht. (https://www.facebook.com/dilemmaopdinsd ... =3&theater)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Nov 2014 19:02

Re: Dilemma op vrijdagavond

Susan schreef:Voor die foto's van die drollen kun je toch gewoon een apart account aanmaken op Facebook en niemand toevoegen?


Hahahah :laughcry: Ja oké dat kan inderdaad.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2014 19:57

Re: Dilemma op vrijdagavond

Eh, oké... Aardige reactie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 09 Nov 2014 15:59

Re: Dilemma op vrijdagavond

Huh?
<<

Anoniem321

Bericht 10 Nov 2014 14:27

Re: Dilemma op vrijdagavond

Toet schreef:Je nagels groeien 1 meter per dag OF je mag alleen nog maar kleding van je moeder/vader dragen (in jouw maat) Kleding van mijn moeder dragen.
Er hangt een levende regenworm uit je neus OF je moet het speelgoed van spelende kinderen kapot trappen Wat erg, ik kan niet kiezen.
Je zet van al je drollen op foto op Facebook OF je durft niet in je eentje naar de wc Dan maar foto van drollen op Facebook (een nieuw account zonder vrienden haha)
Je moet elke dag door een plaag sprinkhanen naar je werk/studie OF je loopt altijd achter een oud vrouwtje met rollator Door een plaag sprinkhanen naar mijn werk.
Je hebt altijd het gevoel dat je moet niezen maar het lukt niet OF de onderkant van je schoenen is spekglad Spekgladde schoenen
Je laat altijd een spoor broodkruimels achter anders verdwaal je OF er wonen 7 dwergen in je huis Broodkruimels strooien.
Je maakt ieder uur het geluid van een koekoeksklok OF je kunt geen klok meer lezen Geluid van koekkoeksklok maken.
Je loopt altijd tegen de lamp OF je mag altijd pas praten nadat je je vinger op hebt gestoken en je de beurt hebt gekregen Vinger opsteken.
Elke partner die je ooit hebt speelt fanatiek blokfluit OF je moet in het openbaar vervoer altijd bij iemand op schoot zitten Blokfluitspelende partner.J
e gaat knorren als je geil bent OF je wordt elke dag in een vrachtwagen vol varkens naar je werk/studie gebracht Dan maar zelf knorren.
Je moet ieder weekend een plakje brie onder je tong plakken OF je bent ziek op alle feestdagen Plakje brie onder tong.


Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers