Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragen over de forumster boven je!

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 07 Nov 2014 23:03

Vragen over de forumster boven je!

Wat..
Is typisch de forumster boven je?
Vind je leuk aan haar?
Zou je nog van haar willen weten?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen?
<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 23:09

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wat..
Is typisch de forumster boven je? Gek doen, naar feestjes, studentendingen
Vind je leuk aan haar? Dat ze zo ontspannen en relaxed in het leven staat
Zou je nog van haar willen weten? Geen idee..
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Ergens gaan borrelen denk ik.
<<

Anoniem173

Bericht 07 Nov 2014 23:12

Re: Vragen over de forumster boven je!

Pippa
Is typisch de forumster boven je? Werken in een hotel, maar toch heel graag nog door willen groeien.
Vind je leuk aan haar? Ze is rustig en lief volgens mij
Zou je nog van haar willen weten? Hoe staat het met jullie kinderen plannen?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Taarten bakken!
<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 23:16

Re: Vragen over de forumster boven je!

AM - Geen idee, haha! Nee, we gaan in Maart eerst op vakantie naar Amerika, daarna het huis afmaken, daarna weet mijn vriend of zijn contract verlengd wordt, en dan mag hij niet meer zeuren vind ik!
<<

Anoniem173

Bericht 07 Nov 2014 23:16

Re: Vragen over de forumster boven je!

Dan komt er een kleine pippa :D je houdt toch wel van taarten bakken?
<<

Anoniem119

Bericht 07 Nov 2014 23:18

Re: Vragen over de forumster boven je!

Oh wat cool dat je naar Amerika gaat Pippa. Waar ga je heen?
En zit je nou alweer op die nieuwe locatie met je werk of nog niet? Sorry ik ben het weer vergeten.

AM, hoe gaat het met jou? Ik ben even je echte naam vergeten, dus kan niet op Facebook kijken hoe het met je gaat. Bevalt het getrouwde leven?
<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 23:21

Re: Vragen over de forumster boven je!

Haha ja, dat hoop ik, maar moeten we nog even voor gaan zitten samen, ik wil ook graag trouwen. Komt wel goed, geen haast! Ik houd zeker van taarten bakken, cupcakes maken, koekjes bakken, dus een middagje in de keuken lijkt me gezellig! Marin - We willen naar New York toe! Moeten nog boeken hoor, maar plannen worden steeds specifieker. En de nieuwe locatie gaat niet door, lang verhaal, maar ze hebben het anders op moeten lossen daar, ik blijf nu waar ik ben (al zit ik nu al 1.5 week thuis dan haha..)
<<

Anoniem119

Bericht 07 Nov 2014 23:23

Re: Vragen over de forumster boven je!

Oh toch wel jammer maar toch ook wel rustig misschien. En wat cool! Veel plezier met de voorbereidingen!

Toet, wat is jouw favoriete toetje?
<<

Anoniem108

Bericht 07 Nov 2014 23:27

Re: Vragen over de forumster boven je!

Marin: als je niet wil antwoorden, begrijp ik dat: waarom heb je je topic laten sluiten?
Ik logde net in op het forum en toen zag ik dat het gesloten was (topic). Jammer.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Nov 2014 23:29

Re: Vragen over de forumster boven je!

Omdat ik het gesprek af wilde ronden en al die informatie niet online wil laten staan. Maar heb er een goed gevoel aan over gehouden hoor.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 07 Nov 2014 23:30

Re: Vragen over de forumster boven je!

Hee hallo jullie moeten het lijstje invullen!

Haha Marin ik hou niet zo van toetjes, ik ben vernoemd naar Toet van Flodder :laughcry:
<<

Anoniem119

Bericht 07 Nov 2014 23:33

Re: Vragen over de forumster boven je!

Oh die ken ik niet. Sorry, ik vergat het lijstje!
<<

Zeester

Bericht 07 Nov 2014 23:35

Re: Vragen over de forumster boven je!

Ik doe een poging

Wat..
Is typisch de forumster boven je? Uiten wat ze vindt.
Vind je leuk aan haar? Dat ze zo van LP's houdt
Zou je nog van haar willen weten? Wat voor studie of werk doe je?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Geen idee...
<<

Anoniem108

Bericht 07 Nov 2014 23:53

Re: Vragen over de forumster boven je!

Oeps! Ik heb de hele bedoeling van het topic verkeerd gelezen. Toch bedankt voor je antwoord, Marin. ;-)
<<

Anoniem156

Bericht 08 Nov 2014 10:49

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wat...
Is typisch de forumster boven je? Goed en doordacht advies geven
Vind je leuk aan haar? Voor iedereen heeft ze goed advies en lieve woorden.
Zou je nog van haar willen weten? Of het beter gaat met haar gezondheid.
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Bakkies thee drinken en kletsen en daarna overstappen op wijn.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 10:54

Re: Vragen over de forumster boven je!

Sorry Toet ik doe nog wel even een echte versie over Poubelle

Wat...
Is typisch de forumster boven je? Hippe outfits laten zien
Vind je leuk aan haar? Ze heeft echt haar eigen stijl en is daarin zelfverzekerder geworden
Zou je nog van haar willen weten? Of ze echt een vaste baan heeft in het onderwijs
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Wijn drinken en kletsen over Bulgarije
<<

Anoniem110

Bericht 08 Nov 2014 11:28

Re: Vragen over de forumster boven je!

Marin:
Is typisch de forumster boven je? Liefdevol persoon die vooral veel denkt aan een ander en zichzelf al snel daarvoor op de 2e plaats zet. Iemand die zichzelf goed kan verwoorden.
Vind je leuk aan haar? Dat ze een ontzettende doorzettingsvermogen heeft.
Zou je nog van haar willen weten? Hoe ben je met de fotografie in aanraking gekomen, en wat heeft je tot nu toe zo ver daarmee gebracht?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Dan zou ik het onwijs gaaf vinden als ze me een dag mee neemt met de camera en wat tips zou kunnen geven over het fotograferen en de camera zelf!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Nov 2014 11:39

Re: Vragen over de forumster boven je!

Toet schreef:Wat.. Nonnevot
Is typisch de forumster boven je? Moeder boven alles, gezellig, durft haar mening te geven, verpleegkundige in hart en nieren.
Vind je leuk aan haar? Haar gezelligheid en het feit dat ze verpleegkundige in opleiding is.
Zou je nog van haar willen weten? Hoe het contact tussen haar en de vader van haar zoontje is en hoe ze het stiefmoederschap ervaart.
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Ziekenhuizen binnenlopen om te kijken hoe het er daar uit ziet en hoe het er daar aan toe gaat. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem110

Bericht 08 Nov 2014 11:49

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wat leuk Lady. Het lijkt me echt onwijs gaaf om eens bij jou op de SEH rond te snuffelen. Het ziekenhuis waar ik werk is een nieuwbouw sinds 5 jaar en het grote verschil denk ik met jou ziekenhuis, is dat wij 1 persoon kamers hebben. Ik wil je graag een keer rondleiden :D

3 dec komt er in de pijler zwangerschap en mama;s een stuk van mij over het alleenstaande ouderschap en daarin omschrijf ik ook de omgang met zijn papa.
Het stiefouderschap ervaar ik tot nu toe als heel prettig. Het is pittig opeens 3 kids ipv 1, maar mijn vriend en ik liggen qua opvoed gedachten erg op 1 lijn en dat maakt het een stuk makkelijker.
Plus dat het 2 schatten van kinderen zijn die mij graag om zich heen hebben.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Nov 2014 15:38

Re: Vragen over de forumster boven je!

Dat klinkt luxe, alleen maar eenpersoonskamers. Ik werk ook in een mooi ziekenhuis, een aantal jaren geleden is het verbouwd en is er heel veel nieuwbouw bijgekomen. Zou ook best eens bij jou willen kijken!

Van een naar drie kids lijkt me inderdaad pittig. Ben benieuwd jaar je komende topic, ga het zeker lezen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem114

Bericht 08 Nov 2014 15:51

Re: Vragen over de forumster boven je!

Lady:

Is typisch de forumster boven je? Passie voor haar werk. Dat is iets dat me elke keer weer opvalt :)
Vind je leuk aan haar? Juist die passie, misschien dat 't daarom ook zo opvalt.
Zou je nog van haar willen weten? Geen idee eigenlijk!
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Eh.. Hou je van bowlen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Nov 2014 16:08

Re: Vragen over de forumster boven je!

Bazing:

Is typisch de forumster boven je? Ik vind haar bijzonder sterk en positief!
Vind je leuk aan haar? Haar directheid op een leuke, grappige manier.
Zou je nog van haar willen weten? Dr trouwjurk natuurlijk! :)
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Ik wil de Taps nog wel een keer over doen met Bazinga!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem173

Bericht 08 Nov 2014 17:22

Re: Vragen over de forumster boven je!

Rizolli: is typisch heel zorgzaam en lief. Gek op haar vriend en heel blij met haar werk.
Ik vind dat laatste ook leuk plus je positieve insteek.
Ik wil weten of je hierna nog door wil leren? Nog een verpleegkundige in spe? En je forumnaam is zeker nav tess gerritsen? Ik hou van die boeken :love:
Als ik je zou meeten zou ik wel eens meewillen op een vrachtwagen van je vriend dat heb ik nog nooit gedaan! Dan ga je vast mee :D
<<

Anoniem173

Bericht 08 Nov 2014 17:23

Re: Vragen over de forumster boven je!

Marin schreef:Oh wat cool dat je naar Amerika gaat Pippa. Waar ga je heen?
En zit je nou alweer op die nieuwe locatie met je werk of nog niet? Sorry ik ben het weer vergeten.

AM, hoe gaat het met jou? Ik ben even je echte naam vergeten, dus kan niet op Facebook kijken hoe het met je gaat. Bevalt het getrouwde leven?

begint met een a en eindigt op nneke;)
Getrouwde leven valt goed zijn nog bezig met de verbouwing van de bovenverdieping van ons nieuwe huis. Zo leuk :D
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 18:22

Re: Vragen over de forumster boven je!

Haha ja uiteindelijk was ik er gisteren nog op gekomen. Wat leuk dat jullie lekker aan het verbouwen zijn! Is het een grote verbouwing?

Nonnevot, mijn opa fotografeerde al, hij had een donkere kamer thuis in de garage. Toen vond ik het al interessant, als kind en hij heeft prachtige zwart wit foto's van de familie gemaakt. In Amerika (twaalf jaar geleden) volgde ik op school een fotografieles, waarbij ik ook in de doka heb gestaan. Daar heb ik analoog leren fotograferen en echt zelf foto's leren ontwikkelen en afdrukken. Daarna ben ik het altijd een beetje blijven doen met kleine digitale cameraatjes.
In 2007 heb ik mijn eigen digitale spiegelreflex gekocht en door het vele reizen ben ik heel veel gaan fotograferen. Uiteindelijk zei iedereen dat ik er iets mee moest doen, maar ik wist niet wat. Toen heb ik heel veel op internet naar bruidsfotografie gekeken, me er in verdiept en ben eigenlijk spontaan begonnen. Ik mocht op de bruiloft van Bloemetjesgordijn meelopen met haar fotograaf en zo is het balletje gaan rollen, met name forummers maar intussen ook heel veel mond tot mond reclame met andere lijntjes. Dat is heel leuk. Ik vind het nog altijd heel jammer dat mijn opa dat niet heeft geweten.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers