Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragen over de forumster boven je!

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2014 18:36

Re: Vragen over de forumster boven je!

Marin, je opa zal nu vast trots naar beneden kijken :)
Wat is typisch de forumster boven je? Bij marin denk ik aan fotograferen en kalmte. Hier op het forum verwoord je alles ook heel doordacht en neem ook de moeite om een duidelijke en nuttige reactie te plaatsen.
Vind je leuk aan haar? Hoe ze zo voor haar passie fotograferen gaat. Ook leuk om te lezen hoe ze nu haar draai aan de bruiloft wil geven met betrekking bruidsboeket e.d.
Zou je nog van haar willen weten? Ik heb eigenlijk niet geweten hoe ze haar verloofde heeft leren kennen. Jullie zijn zo'n leuke match met zoveel dezelfde interesses.
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Dan zou ik een fotografieën van marin willen. Ik vind het leuk om te fotograferen maar snap niets van alleen instellingen. Ook leuk om haar kijk en visie op dingen te horen.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 18:44

Re: Vragen over de forumster boven je!

Haha ik hoor het al, ik moet workshops gaan geven in het zuiden van het land, voor jou en Nonnevot ;)

Ik ken hem via internet! Ik had in mijn profiel iets over Amerika geschreven en dat trok hem aan, omdat hij ook in Amerika heeft gewoond. Zo zie je: Het werkt echt :)

Ik zal m voor jou ook even invullen, leuk! En bedankt voor je lieve woorden!

Wat is typisch de forumster boven je? Ik denk altijd bij Bloemetjesgordijn aan het fijne huis van haar ouders, met al die ruimte er om heen. Ik weet niet waar je zelf woont, maar ik vind dat je ouders zo heerlijk wonen. En de bloemencorso is typisch jij.
Vind je leuk aan haar? Hoe ze zelf een beetje alternatief is en daardoor nét een beetje een leuke alternatieve draai aan dingen weet te geven.
Zou je nog van haar willen weten? Zouden jullie nog een kindje willen, zo ja, weten jullie op welke termijn?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Nou die workshop fotografie dan maar? ;) Kan je man je geen dingen leren?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2014 18:53

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wat leuk! Hoor nu om mij heen ook regelmatig een succesverhaal van internet.
J zou mij les kunnen geven maar hij gaat altijd 's ochtends vroeg fotograferen zodat de nevel, mist er hangt met een mooie lichtinval. Ik zie het niet zitten om zondagochtend om 6u al op pad te zijn. Ook is F er vaak bij en dan is dat ook niet makkelijk.
Een tweede kindje willen we wel. Ben nu gestopt met de pil en weer zien het wel (ben heel onregelmatig ongesteld).
En ja mijn ouders wonen super, wij wonen in hetzelfde dorp maar dan in het centrum. M'n moeder is nu ook thuis een zorgboerderij voor ouderen opgestart voor weekendopvang. Ideale locatie.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 18:55

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wow wat een mooi en leuk idee van je moeder. Heel bijzonder.
Succes, hoop dat jullie gauw een tweede kleintje kunnen verwachten!
<<

Anoniem117

Bericht 08 Nov 2014 19:32

Re: Vragen over de forumster boven je!

Over Marin

Is typisch de forumster boven je? Dat ze alles met liefde doet en zoveel dromen heeft
Vind je leuk aan haar? Bovenstaand. Het liefdevolle en dromerige
Zou je nog van haar willen weten? Of je gaat uitbreiden met fotografie, dus bijvoorbeeld ook eten of andere dingen. Of houd je het bewust bij bruidsfotografie? Oja en of je het jammer vindt dat je niets met je studie doet/hebt gedaan?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Naar een boekwinkel gaan en ergens koffie gaan drinken en een lekker taartje eten.
<<

Anoniem108

Bericht 08 Nov 2014 21:35

Re: Vragen over de forumster boven je!

Over AnnaK

Is typisch de forumster boven je? Filosofisch in haar denken, maar realistisch in wereldbeeld. Intelligent komt ook meteen in me op en heel lief.
Vind je leuk aan haar? Het filosofische vind ik heel leuk!
Zou je nog van haar willen weten? Hoe het met de zwangerschap gaat :)
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Veel bijkletsen met thee ipv prosecco ivm zwangerschap ;-)

Dank je wel, Poubelle! Zie het nu pas. :)
<<

Anoniem119

Bericht 08 Nov 2014 21:42

Re: Vragen over de forumster boven je!

AnnaK schreef:Over Marin

Is typisch de forumster boven je? Dat ze alles met liefde doet en zoveel dromen heeft
Vind je leuk aan haar? Bovenstaand. Het liefdevolle en dromerige
Zou je nog van haar willen weten? Of je gaat uitbreiden met fotografie, dus bijvoorbeeld ook eten of andere dingen. Of houd je het bewust bij bruidsfotografie? Oja en of je het jammer vindt dat je niets met je studie doet/hebt gedaan?
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Naar een boekwinkel gaan en ergens koffie gaan drinken en een lekker taartje eten.


Klinkt gezellig, en lieve woorden! Ik wil sowieso uitbreiden qua bruidsfotografie. Ik adverteer nu niet meer, omdat ik nu er nog full time naast werk. Dus ik laat het werk naar mij toe komen. Maar ik wil in de toekomst wel gaan groeien dus ook bewuster klanten gaan werven. En ik wil het wellicht uitbreiden met kinderfotografie. Maar de precieze hoe, wanneer en waar weet ik nog niet daar van. Dat wil ik de komende jaren rustig gaan uitwerken. Eet/voedsel fotografie wil ik me ook wat meer in verdiepen voor een eventueel kookboek dat ik wil gaan schrijven, maar dat heeft lagere prioriteit en is meer uit interesse.
En nee, ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik weinig met mijn studie doe. Ik heb toen mijn droom gevolgd en gestudeerd vanuit interesse en passie. Ik pas veel van de kennis en vaardigheden die ik daar heb geleerd toe in mijn baan hier, ik kan daar zelf wel meerdere bruggetjes tussen leggen dus dat vind ik wel leuk.
<<

Anoniem156

Bericht 09 Nov 2014 10:56

Re: Vragen over de forumster boven je!

Marin schreef:Sorry Toet ik doe nog wel even een echte versie over Poubelle

Wat...
Is typisch de forumster boven je? Hippe outfits laten zien
Vind je leuk aan haar? Ze heeft echt haar eigen stijl en is daarin zelfverzekerder geworden
Zou je nog van haar willen weten? Of ze echt een vaste baan heeft in het onderwijs
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Wijn drinken en kletsen over Bulgarije


Jaaa kletsen over Bulgarije, my favourite! En wijn ook haha :heart:
Ik heb inmiddels wel een vast contract in het onderwijs, maar dat is maar voor 2 dagen. De stichting waar ik voor werk geeft geen andere vaste aanstellingen meer.
Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik iig iets in het onderwijs heb, maar ik ben wel enorm klaar met het hebben van 2 banen.
Ik heb het gevoel dat ik vast zit hierdoor, ik heb maar 2,5 dag werk op school en dar kan ik biet van rondkomen. Al heel lang wil ik weg uit m'n woonplaats, naar een andere stad maar dat gaat gewoon bjet, financieel gezien.
Afgelopen jaar moest ik door teruglopende leerlingaantallen switchen van school en dat is op een hele lullige manier gegaan.
Ik denk er steeds vaker over om een anderw baan te zoeken, gewoon 1 baan, fulltime maarja, die liggen ook niet voor het oprapen.
Lesgeven in het MBO of aan de Pabo lijkt me ook erg leuk. Ik ben me dus een beetje aan het oriënteren.

Zo. Wat een zeikpost is het geworden, mn antwoord had veel korter gekund, sorry haha ;)
<<

Anoniem147

Bericht 09 Nov 2014 13:58

Re: Vragen over de forumster boven je!

Is typisch de forumster boven je?
Toffe stijl, recht door zee maar het hart op de juiste plek :love:

Vind je leuk aan haar?
Kledingstijl en houding. Die maken jou echt Poubelle.

Zou je nog van haar willen weten?
Of het er nog woest aan toe gaat op datinggebied haha.

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen?
Stedentrip om te shoppen. Ik zeg New York of LA en dan net doen of we bekend zijn met grote zonnebrillen en Latte Macchiatos (type je dat wel zo?) hahaha :laughcry:
<<

Anoniem117

Bericht 09 Nov 2014 14:35

§

Izar schreef:Over AnnaK

Is typisch de forumster boven je? Filosofisch in haar denken, maar realistisch in wereldbeeld. Intelligent komt ook meteen in me op en heel lief.
Vind je leuk aan haar? Het filosofische vind ik heel leuk!
Zou je nog van haar willen weten? Hoe het met de zwangerschap gaat :)
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Veel bijkletsen met thee ipv prosecco ivm zwangerschap ;-)

Dank je wel, Poubelle! Zie het nu pas. :)



Wat lief van jou. Nog even en ik mag weer aan de prosecco :cheering: Met zwangerschap gaat goed. 30 Weken nu. Ik ben rond en gezond en de baby's lopen beide voor op groei, dus die hebben het prima naar hun zin in mijn buik. Kamertje is bijna klaar, spullen zijn bijna allemaal aangeschaft. En ik ben er ook bijna klaar voor. Soms overvalt het me wel dat ik er straks alleen voor sta met twee baby's, maar ook daarvoor word ik ook heel goed begeleid in het ziekenhuis. Alles oké dus.
<<

Anoniem108

Bericht 09 Nov 2014 15:02

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wat fijn om te lezen; word ik blij van! Zal je verder even PM sturen via FB. Ben binnenkort enigszins in de buurt en zou leuk zijn als we kunnen afspreken. Als je dat ook leuk vindt natuurlijk.;-)
<<

Anoniem131

Bericht 09 Nov 2014 15:26

Re: Vragen over de forumster boven je!

Is typisch de forumster boven je?
Izar is een dotje die dingen heel goed kan analyseren en je kan aanzetten tot verder denken.

Vind je leuk aan haar?
Haar openheid

Zou je nog van haar willen weten?
Geen idee

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen?
Zeilen. Al doe ik wel een zwemvest aan.
<<

Anoniem119

Bericht 09 Nov 2014 19:17

Re: Vragen over de forumster boven je!

Poubelle schreef:
Marin schreef:Sorry Toet ik doe nog wel even een echte versie over Poubelle

Wat...
Is typisch de forumster boven je? Hippe outfits laten zien
Vind je leuk aan haar? Ze heeft echt haar eigen stijl en is daarin zelfverzekerder geworden
Zou je nog van haar willen weten? Of ze echt een vaste baan heeft in het onderwijs
Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Wijn drinken en kletsen over Bulgarije


Jaaa kletsen over Bulgarije, my favourite! En wijn ook haha :heart:
Ik heb inmiddels wel een vast contract in het onderwijs, maar dat is maar voor 2 dagen. De stichting waar ik voor werk geeft geen andere vaste aanstellingen meer.
Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik iig iets in het onderwijs heb, maar ik ben wel enorm klaar met het hebben van 2 banen.
Ik heb het gevoel dat ik vast zit hierdoor, ik heb maar 2,5 dag werk op school en dar kan ik biet van rondkomen. Al heel lang wil ik weg uit m'n woonplaats, naar een andere stad maar dat gaat gewoon bjet, financieel gezien.
Afgelopen jaar moest ik door teruglopende leerlingaantallen switchen van school en dat is op een hele lullige manier gegaan.
Ik denk er steeds vaker over om een anderw baan te zoeken, gewoon 1 baan, fulltime maarja, die liggen ook niet voor het oprapen.
Lesgeven in het MBO of aan de Pabo lijkt me ook erg leuk. Ik ben me dus een beetje aan het oriënteren.

Zo. Wat een zeikpost is het geworden, mn antwoord had veel korter gekund, sorry haha ;)


Haha geeft niets, ik vind het geen zeikpost. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet de ideale situatie is! Zo blijf je beetje van hot naar her rennen kan ik me voorstellen. Hoop dat je straks voor langere tijd iets vastigers vindt!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Nov 2014 19:26

Re: Vragen over de forumster boven je!

Is typisch de forumster boven je?
Française is heel direct.

Vind je leuk aan haar?
Dat :) een duidelijke standvastige mening.

Zou je nog van haar willen weten?
Geen idee

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen?
Drinken. Ik ben een beetje bang voor haar en dan durf ik misschien wat terug te zeggen
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem114

Bericht 09 Nov 2014 19:28

Re: Vragen over de forumster boven je!

Typisch Spencer; nuchtere humor! En dat vind ik leuk aan haar :) Wat ik nog zou willen weten; hebben jij en je vriend eigenlijk trouwplannen? Als we gaan meeten, gaan we gewoon wat drinken en kletsen!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Nov 2014 19:30

Re: Vragen over de forumster boven je!

Ooit gaan we trouwen. We willen eerst groter wonen :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem131

Bericht 09 Nov 2014 19:33

Re: Vragen over de forumster boven je!

Spencer schreef:Is typisch de forumster boven je?
Française is heel direct.

Vind je leuk aan haar?
Dat :) een duidelijke standvastige mening.

Zou je nog van haar willen weten?
Geen idee

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen?
Drinken. Ik ben een beetje bang voor haar en dan durf ik misschien wat terug te zeggen

Ik ben in het echt ook heel direct maar ik ben ook best lief. Neem je kind mee en ik smelt. Tenzij hij gaat huilen ;-)
<<

Anoniem222

Bericht 09 Nov 2014 19:35

Re: Vragen over de forumster boven je!

Bazinga: typisch de forumster boven je?
lief, eerlijk en zorgzaam.

Vind je leuk aan haar?
Dat ze hilarische grappen maakt.

Zou je nog van haar willen weten?
Hmm! Of ik een poes van haar mag hebben! Haha!

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen:
Naar de film! Haha!
<<

Anoniem114

Bericht 09 Nov 2014 19:39

Re: Vragen over de forumster boven je!

Misschieeeeen gaan we een nestje proberen met Bobbi volgend jaar... (Die pluizebol) Dus. Als je dan wilt; oké! :D (Op tijd melden, want ik heb volgens mij nu al een gigantische lijst met liefhebbers!)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Nov 2014 19:39

Re: Vragen over de forumster boven je!

Over Izar!

Is typisch de forumster boven je? Izar is een intelligente vrouw (geen meisje meer toch?) die hele duidelijke standpunten heeft!

Vind je leuk aan haar? Dat ze heel vaak de tijd neemt om uitgebreid te reageren op topics. Vind ik ontzettend lief en ik denk echt dat veel mensen iets hebben aan haar wijze advies!

Zou je nog van haar willen weten? Hoe het met haar carrière gaat?!

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen? Volgens mij houdt ze van wijn en shoppen dus een combi van dat!
<<

Anoniem86

Bericht 09 Nov 2014 19:39

Re: Vragen over de forumster boven je!

Harrison:

Typisch de forumster boven je?
Lief, gek op vrienden, gek op haar vriend, A'dam, knappie, pony

Vind je leuk aan haar?
Dat ze zo zichzelf is en van het leven geniet

Zou je nog van haar willen weten?
Hoe het met haar gaat op werk?

Als je zou meeten met de forumster boven je, wat zouden jullie dan gaan doen:
Borrelen?
<<

Anoniem222

Bericht 09 Nov 2014 21:48

Re: Vragen over de forumster boven je!

Haha ik zou echt suuuuuper graag willen Baz, maar mijn vriend wil niet :-( heel flauw!
Wat lief van jou Pippa, dat lijkt me heel leuk! Sowieso wil ik jou graag ontmoeten. Lijkt me heel gezellig.
<<

Anoniem110

Bericht 09 Nov 2014 22:10

Re: Vragen over de forumster boven je!

Wat leuk Marin om te lezen!!
En je bent van harte welkom in het mooiste stuk van Nederland ;-) ik volg met liefde een workshop van je!
<<

Anoniem119

Bericht 09 Nov 2014 22:13

Re: Vragen over de forumster boven je!

Ik wil misschien ooit echt workshops gaan geven. Sluit weer mooi aan bij m'n docent achtergrond. Maar daarvoor ben ik nu echt nog niet goed genoeg. Maar wie weet. Ooit. Ik laat het je weten haha.
<<

Anoniem86

Bericht 09 Nov 2014 22:17

Re: Vragen over de forumster boven je!

Harrison schreef:Haha ik zou echt suuuuuper graag willen Baz, maar mijn vriend wil niet :-( heel flauw!
Wat lief van jou Pippa, dat lijkt me heel leuk! Sowieso wil ik jou graag ontmoeten. Lijkt me heel gezellig.


Ik zou jou ook graag een keer willen ontmoeten :love:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers