Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Female body hair

<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 21:32

Female body hair

Women grow hair on their bellies and their backs and their legs and their arms and their stomachs and their face and really anywhere their genetics decides to have hair and it is perfectly normal. What isnt normal is society trying to shame women for not looking like a hairless baby. Grown women are, after all, meant to have hair on their armpits, vulva and legs. There is nothing ‘unnatural’ about a hairy woman; if there were then the hair would not grow there in the first place. Likewise, there is nothing ‘unfeminine’ about a hairy woman; if femininity is defined as ‘like a woman’ then a woman in her natural state is by definition as feminine as she can be. Why should women only have hair on their heads ? Why is it disgusting and gross ? If it's gross why isn't a man with a hairy body gross ? Who has written the so called rules ? It also isn't unhygienic, we have water and soap don't we ? I think body hair is beautiful and feminine. I love it. I just don't understand why it's not ok for women to grow their bodily hair out. Let everyone do whatever they want.

Female body hair is OKE :)
Lichaamshaar fanatiek
<<

Anoniem331

Bericht 07 Nov 2014 21:35

Re: Female body hair

:wtf:
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 21:35

Re: Female body hair

Eh..
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 384

Geregistreerd: 01 Feb 2014 09:40

Bericht 07 Nov 2014 21:36

Re: Female body hair

Dank voor je mededeling
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 07 Nov 2014 21:37

Re: Female body hair

Burgemeester Johanna schreef:Dank voor je mededeling

Droog! :haha:
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 21:38

Re: Female body hair

Voel je vrij om te vragen en te zeggen wat u wilt/denkt
No shave november? No shave whenever!
Body hair? Don't care!

Schaam je niet voor lichaamshaar. Het hoort bij je, dus is het niet vies of smerig of onvrouwelijk. Vecht tegen de maatschappelijke druk en de idologie dat alleen haar op het hoofd hoort . Als vrouwelijk lichaamshaar vies is wat is mannelijk lichaamshaar dan. Als vrouwelijk lichaamshaar vies is wat is hoofdhaar dan ? Een en al industrie en commercie is het. Hoeveel miljoenen en miljarden gaat er wel niet om in die wereld. Harsen waxen laser etc venus gilette en ga zo maar door. Het gaat verder dan dat.... Pesterijen, negatief zelfbeeld etc. En waarom ? Om haar op je benen of armen of buik of rug of waar dan ook ?

Door invloeden uit de commeriële wereld heeft lichaamsbeharing nu de etiket vies, onvrouwelijk en taboe waardoor vrouwen zich ervoor gaan schamen. Vies is het niet als je hygienisch en verzorgd met je lichaam omgaat. We beschikken toch over water en zeep ? Een vorm van schoonheid is het
Lichaamshaar fanatiek
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 21:39

Re: Female body hair

Geen haar op m'n hoofd, oksels, poes of benen trouwens die erover denkt om een weelderige bos ergens anders dan op m'n hoofd, te laten staan.
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 07 Nov 2014 21:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 21:42

Re: Female body hair

Jakkes.....
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem173

Bericht 07 Nov 2014 21:50

Re: Female body hair

Ik vind lichaamshaar smerig, laatst in de sauna van die vrouwen met zon enorme poes vol, iel.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 07 Nov 2014 21:51

Re: Female body hair

Hippie....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 22:22

Re: Female body hair

Ik begrijp niet wat er vies word gevonden aan lichaamshaar of waarom het onvrouwelijk is. Hoezo is het gelinkt aan geslacht. Wat is er vies aan. Iedereen groeit het. Het groeit ook op de hoofd. Waarom is hoofdhaar dan niet vies ? We beschikken verder toch over water en zeep. Hygienisch..... Onhygienisch is het ook niet. Diverse studies concluderen dat. Ook de schaamstreek.
Lichaamshaar fanatiek
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Nov 2014 22:24

Re: Female body hair

Bleh schaamhaar. Ik vind het woord al vies.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem173

Bericht 07 Nov 2014 22:33

Re: Female body hair

JDM91 schreef:Ik begrijp niet wat er vies word gevonden aan lichaamshaar of waarom het onvrouwelijk is. Hoezo is het gelinkt aan geslacht. Wat is er vies aan. Iedereen groeit het. Het groeit ook op de hoofd. Waarom is hoofdhaar dan niet vies ? We beschikken verder toch over water en zeep. Hygienisch..... Onhygienisch is het ook niet. Diverse studies concluderen dat. Ook de schaamstreek.


Sorry maar dit is toch gewoon smerig, zon harige poes
Afbeelding
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 22:48

Re: Female body hair

Atelier Madame schreef:
JDM91 schreef:Ik begrijp niet wat er vies word gevonden aan lichaamshaar of waarom het onvrouwelijk is. Hoezo is het gelinkt aan geslacht. Wat is er vies aan. Iedereen groeit het. Het groeit ook op de hoofd. Waarom is hoofdhaar dan niet vies ? We beschikken verder toch over water en zeep. Hygienisch..... Onhygienisch is het ook niet. Diverse studies concluderen dat. Ook de schaamstreek.


Sorry maar dit is toch gewoon smerig, zon harige poes
Afbeelding



Met dit onderwerp bedoel ik niet per se de schaamstreek. Armen, benen, rug oksels, buik. Waar dan ook.
Lichaamshaar fanatiek
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2014 22:54

Re: Female body hair

Volgens mij heb jij een haar-fetisj... :wtf:
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 22:56

Re: Female body hair

Lejow schreef:Volgens mij heb jij een haar-fetisj... :wtf:


Ik hecht er veel waarde aan ja. Emotioneel, psychologisch en seksueel ja
Lichaamshaar fanatiek
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 22:58

Re: Female body hair

Ik weet niet, maar het beft toch ook voor geen meter? Die haren in je vriends giechel? Weg spanning, moet ieeerst die haren uit z'n mond pulken.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 07 Nov 2014 22:59

Re: Female body hair

Oh gut, is het weer komkommertijd? :popcorn:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 07 Nov 2014 23:00

Re: Female body hair

Dundas schreef:Ik weet niet, maar het beft toch ook voor geen meter? Die haren in je vriends giechel? Weg spanning, moet ieeerst die haren uit z'n mond pulken.

Hahaha! Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik haar niet wil zien glimlachen na een potje huigtikkertje....
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 07 Nov 2014 23:02

Re: Female body hair

Dundas schreef:Ik weet niet, maar het beft toch ook voor geen meter? Die haren in je vriends giechel? Weg spanning, moet ieeerst die haren uit z'n mond pulken.


Idd. Ik heb al haren tot op mijn kont, die moet ik tijdens de seks al overal vandaan pulken soms.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 23:04

Re: Female body hair

Daarover gesproken, ik hou ook niet van haren bij m'n vriend daar bij z'n Sjaak.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 07 Nov 2014 23:06

Re: Female body hair

Dundas ik denk dat het haar niks uit maakt. Ach ja, heb je meteen weer geflost :smile:
JDM91 schreef:
Lejow schreef:Volgens mij heb jij een haar-fetisj... :wtf:


Ik hecht er veel waarde aan ja. Emotioneel, psychologisch en seksueel ja
2010 & 2012

Afbeelding
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 23:08

Re: Female body hair

Daar gaat het mij niet om. Eenieder zijn of haar eigen mening. NIemand die daarover mag beslissen.
Waar het mij om gaat is waarom lichaamshaar gelinkt word aan geslacht. En waarom het zo onacceptabel is dat een vrouw haar op haar benen armen of oksels heeft
Lichaamshaar fanatiek
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 07 Nov 2014 23:10

Re: Female body hair

En dan denk je "Goh, laat ik me eens aanmelden op een forum en het meteen maar in de groep gooien?"....Bijzonder!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 21:25

Bericht 07 Nov 2014 23:12

Re: Female body hair

Leipe Loetje schreef:En dan denk je "Goh, laat ik me eens aanmelden op een forum en het meteen maar in de groep gooien?"....Bijzonder!


Ik hecht er veel waarde aan
Lichaamshaar fanatiek
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers