Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Female body hair

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Nov 2014 22:13

Re: Female body hair

Prima.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 384

Geregistreerd: 01 Feb 2014 08:40

Bericht 07 Nov 2014 22:15

Re: Female body hair

JDM91 schreef:
Leipe Loetje schreef:En dan denk je "Goh, laat ik me eens aanmelden op een forum en het meteen maar in de groep gooien?"....Bijzonder!


Ik hecht er veel waarde aan


En de reden dat je je bij ons hebt aangemeld is ook het feit dat je dit wil promoten?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:15

Re: Female body hair

JDM91 schreef:
Leipe Loetje schreef:En dan denk je "Goh, laat ik me eens aanmelden op een forum en het meteen maar in de groep gooien?"....Bijzonder!


Ik hecht er veel waarde aan



Vergeten zullen we je niet, want dit is wel een enorme binnenkomer zeg.

Nee, krijg spontaan jeuk bij het idee.
Vlecht je het ook, of maak je staartjes?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Nov 2014 22:18

Re: Female body hair

Je vergeet de dreads Dora
2010 & 2012

Afbeelding
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 20:25

Bericht 07 Nov 2014 22:19

Re: Female body hair

Dora schreef:
JDM91 schreef:
Leipe Loetje schreef:En dan denk je "Goh, laat ik me eens aanmelden op een forum en het meteen maar in de groep gooien?"....Bijzonder!


Ik hecht er veel waarde aan



Vergeten zullen we je niet, want dit is wel een enorme binnenkomer zeg.

Nee, krijg spontaan jeuk bij het idee.
Vlecht je het ook, of maak je staartjes?


HAhahah. Dan doe ik het goed hahah
Ik vlecht niet en maak geen staartjes nee.
Ik was het gewoon dagelijks en smeer het in met haarolie.
Geef liefde en je krijgt liefde terug. Dat is met alles zo. Ook met je lichaam.
In het begin was het stoppels en jeuk en vervelend. Maar met de tijd werd het zacht en lang. Ik heb me nu al ruim 5 jaar niet ontdaan van lichaamshaar en ben er dolgelukkig mee. Ik voel me ook veel beter.
Mooie extra is dat het ook nog eens goed voor de portemonnee is.
Lichaamshaar fanatiek
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:24

Re: Female body hair

Scheelt vast ook een laagje kleding in de winter, want dat zal wel isoleren, net als een (winter)vacht bij dieren.
Laatst gewijzigd door High Heels op 07 Nov 2014 22:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Nov 2014 22:26

Re: Female body hair

:good:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 20:25

Bericht 07 Nov 2014 22:27

Re: Female body hair

Dora schreef:Scheelt vast ook een laagje kleding in de winter, want dat zal wel isoleren, net al een (winter)vacht bij dieren.


Dat is echt zo...... Het houd je echt warm. Heerlijk. In de zomer zou je denken van zweten zweten zweten, maar dat is echt een fabel. Gewoon fris kleden en een kwestie van douchen.
Lichaamshaar fanatiek
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Nov 2014 22:28

Re: Female body hair

Enneh wat vindt je partner ervan?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 07 Nov 2014 22:28

Re: Female body hair

Iew. Nee dankje. Ik voel me fantastisch met geschoren benen, oksels en poes. En ik krijg ook heel veel liefde van mijn onthaarde lijf terug, dat heeft natuurlijk niks met harige benen te maken.
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:29

Re: Female body hair

Maar als je regelmatig doucht gaat je natuurlijke vetlaag er vanaf en dat is dus ook weer niet goed. Dus ja, daar gaat je ideaal.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 20:25

Bericht 07 Nov 2014 22:31

Re: Female body hair

Poppy schreef:Enneh wat vindt je partner ervan?


Die vind het geen probleem. We genieten er allebei van :)
Lichaamshaar fanatiek
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 22:32

Re: Female body hair

Dora schreef:Maar als je regelmatig doucht gaat je natuurlijke vetlaag er vanaf en dat is dus ook weer niet goed. Dus ja, daar gaat je ideaal.

Vandaar die olie natuurlijk.

Overigens vind ik hoofdhaar en lichaamshaar elders twee totaal verschillende dingen. De structuur is ook totaal anders. Ik vind Sie vergelijking dat je hoofdhaar wél laat staan, dus eigenlijk nergens over gaan :)
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:52

Bericht 07 Nov 2014 22:34

Re: Female body hair

JDM91 schreef:
Poppy schreef:Enneh wat vindt je partner ervan?


Die vind het geen probleem. We genieten er allebei van :)


For real? Die geniet van een volle bos haren in zn mikkie? Ik snap dat echt niet.
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:35

Re: Female body hair

Dundas schreef:
Dora schreef:Maar als je regelmatig doucht gaat je natuurlijke vetlaag er vanaf en dat is dus ook weer niet goed. Dus ja, daar gaat je ideaal.

Vandaar die olie natuurlijk.

Overigens vind ik hoofdhaar en lichaamshaar elders twee totaal verschillende dingen. De structuur is ook totaal anders. Ik vind Sie vergelijking dat je hoofdhaar wél laat staan, dus eigenlijk nergens over gaan :)


Daar gaat dus de winst die ze maakt daar het niet gebruiken van scheermesjes, schuim, ladyshave, stroom. Daar betaal je de olie van.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:36

Re: Female body hair

Liz schreef:
JDM91 schreef:
Poppy schreef:Enneh wat vindt je partner ervan?


Die vind het geen probleem. We genieten er allebei van :)


For real? Die geniet van een volle bos haren in zn mikkie? Ik snap dat echt niet.



Ik flos mijn tanden toch liever met een floss-draadje. Nee haren happen is niks voor mij.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 22:37

Re: Female body hair

Dora schreef:
Dundas schreef:
Dora schreef:Maar als je regelmatig doucht gaat je natuurlijke vetlaag er vanaf en dat is dus ook weer niet goed. Dus ja, daar gaat je ideaal.

Vandaar die olie natuurlijk.

Overigens vind ik hoofdhaar en lichaamshaar elders twee totaal verschillende dingen. De structuur is ook totaal anders. Ik vind Sie vergelijking dat je hoofdhaar wél laat staan, dus eigenlijk nergens over gaan :)


Daar gaat dus de winst die ze maakt daar het niet gebruiken van scheermesjes, schuim, ladyshave, stroom. Daar betaal je de olie van.

Haha. Dat dacht ik dus ook. En de extra shampoo, want ze wast het ook. Gebruik je ook conditioner?
Maar, even zonder gekheid. Al die verzorgingsproducten daar beneden zijn ontzettend slecht voor je zuurgraad.
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 20:25

Bericht 07 Nov 2014 22:39

Re: Female body hair

Dora schreef:
Dundas schreef:
Dora schreef:Maar als je regelmatig doucht gaat je natuurlijke vetlaag er vanaf en dat is dus ook weer niet goed. Dus ja, daar gaat je ideaal.

Vandaar die olie natuurlijk.

Overigens vind ik hoofdhaar en lichaamshaar elders twee totaal verschillende dingen. De structuur is ook totaal anders. Ik vind Sie vergelijking dat je hoofdhaar wél laat staan, dus eigenlijk nergens over gaan :)


Daar gaat dus de winst die ze maakt daar het niet gebruiken van scheermesjes, schuim, ladyshave, stroom. Daar betaal je de olie van.


Hmmmm. Wat is goedkoper. 1 keer in het halfjaar een fles van een 10tje of continu ontharen
Lichaamshaar fanatiek
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 20:25

Bericht 07 Nov 2014 22:41

Re: Female body hair

Ik gebruik geen conditioner. Ik douche ook niet elke dag. M'n schaamstreek was ik verder elke dag met water. Eens in de zoveel tijd met een emulsie. Verder onder de douche de schaamtreek ook alleen met water. De rest van mn lichaam met water zeep en of shampoo. Niks bijzonders
Lichaamshaar fanatiek
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 22:42

Re: Female body hair

JDM91 schreef:
Dora schreef:
Dundas schreef:Vandaar die olie natuurlijk.

Overigens vind ik hoofdhaar en lichaamshaar elders twee totaal verschillende dingen. De structuur is ook totaal anders. Ik vind Sie vergelijking dat je hoofdhaar wél laat staan, dus eigenlijk nergens over gaan :)


Daar gaat dus de winst die ze maakt daar het niet gebruiken van scheermesjes, schuim, ladyshave, stroom. Daar betaal je de olie van.


Hmmmm. Wat is goedkoper. 1 keer in het halfjaar een fles van een 10tje of continu ontharen


Ik koop eens per vier of vijf maanden een goedkoop setje wegwerpmesjes van een paar euro. Kan heel lang met zo'n mesje doen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:43

Re: Female body hair

Hoeft niet duur te zijn, want de shampoo die je op je hoofd gebruikt kun je ook prima gebruiken bij het ontharen.
En iedere dag scheren/ontharen doe ik niet
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Nov 2014 22:44

Re: Female body hair

Ik krijg gewoon echt de rillingen bij het idee van harige bos downunder. Ugh.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 22:45

Re: Female body hair

Dora schreef:Hoeft niet duur te zijn, want de shampoo die je op je hoofd gebruikt kun je ook prima gebruiken bij het ontharen.
En iedere dag scheren/ontharen doe ik niet

En verder dat inderdaad. Meestal gebruik ik gewoon shampoo of douchegel bij het ontharen. En ik hoef het maar eens in de week, anderhalve week te doen, in de zomer twee keer.
<<

JDM91

Noob

Berichten: 22

Geregistreerd: 07 Nov 2014 20:25

Bericht 07 Nov 2014 22:48

Re: Female body hair

Dundas schreef:
Dora schreef:Hoeft niet duur te zijn, want de shampoo die je op je hoofd gebruikt kun je ook prima gebruiken bij het ontharen.
En iedere dag scheren/ontharen doe ik niet

En verder dat inderdaad. Meestal gebruik ik gewoon shampoo of douchegel bij het ontharen. En ik hoef het maar eens in de week, anderhalve week te doen, in de zomer twee keer.


Ieder zijn ding :)
JE moet er maar zin in hebben denk ik zelf. :smile:
Lichaamshaar fanatiek
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Nov 2014 22:50

Re: Female body hair

Mijn haren wassen duurt langer, hahahhahahaha
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers