Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Genant

<<

Anoniem124

Bericht 07 Nov 2014 14:19

Genant

Ik heb wel zin in verhalen over genante situaties of gesprekken. Had net een klein onnozel iets.

Mn telefoon ging, anoniem. Dus ik neem op hoor ik iemand met een mannenstem zeggen (dacht ik) met PETER blablabla. Nu had ik per emaila contact gehad met ene Peter over foto´s en ik dacht dus dat hij het was. Dus ik zeg HEEEEEY HOIIIIII wat leuk dat je belt. Maar ´Peter` was nog niet uitgesproken en toen hoorde ik U.Wv blabla (niet quotes). Was het iemand waar ik op afspraak moet komen. Ik was de hele tijd aan het denken wat klinkt ie gay en wat een rare stem kan het niet plaatsen. Nou toen kreeg ik nog een mail ter bevestiging en was het niet eens een Peter maar een Petr.a. Nou das best vervelend want ik zei bedankt voor het bellen meneer tot volgende week.

Bah soms ben ik zo in andere sferen.

Jullie nog wat? :smile:
<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 14:21

Re: Genant

Hahahahahahaha.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Nov 2014 14:23

Re: Genant

Whahahahaha!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Nov 2014 14:24

Re: Genant

Laatst kwam de schoolmaatschappelijk werkster langs om even iets te bespreken. Het was net in de WK-tijd en ik had de avond ervoor tot heel laat een wedstrijd zitten kijken, dus voor ze kwam was ik nog even mijn bed in gedoken om nog een uurtje te slapen. De bel ging, ik heel snel aangekleed, naar beneden, thee gezet, et cetera. Toen waren we dus in gesprek, zie ik opeens dat ik mijn broek binnenstebuiten had aangetrokken. Het zag er ook echt heel dom uit met al die naden en de zakken die je zag zitten. Ik ben toen met een excuus naar de wc gegaan om mijn broek om te keren, achteraf denk ik dat ik het beter zo had kunnen laten en kunnen doen alsof het zo hoorde, want dit viel natuurlijk nog meer op.

Dat met die stemmen had ik vroeger vaak met mijn huisarts en zijn vrouw, die hem ondersteunde in de praktijk. Zij hadden exact dezelfde stem en ik haalde ze ook altijd door elkaar. Dus dan was het van: 'Ik was gisteren nog bij u op het spreekuur.' 'Eh, dat was bij mijn man.'
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2014 14:27

Re: Genant

Whahahahaa Charles!!

Susan, ook scherp!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Nov 2014 14:37

Re: Genant

Haha oh dit vind ik altijd zo'n heerlijk topic!

Even denken of ik nog iets gênants heb meegemaakt de laatste tijd hoor... Ik ben laatst thuis van de bank gevallen, dat was wel dom en grappig. Ik ging teveel op het randje zitten en toen viel ik zo omver. Mijn vriend kon niet meer stoppen met lachen, maar gelukkig was hij de enige die erbij was :D

♥♥
<<

Anoniem222

Bericht 07 Nov 2014 14:40

Re: Genant

Hahaha Charles en Susan!
Toen ik nog als receptioniste/telefoniste werkte had ik dat ook regelmatig, dat ik niet wist of het nou een man of een vrouw was, awkward.
<<

Anoniem86

Bericht 07 Nov 2014 14:41

Re: Genant

Ik had wel iets genants een aantal weken terug. Ik liep op station Rotterdam Centraal en had er nogal de pest in dat het regende, de tram niet reed en ik dus om 7 uur in de ochtend naar mijn werk moest lopen. Je hebt daar grote schijnwerpers hangen, omdat het daar erg donker is op het plein, en ik loop half wakker richting mijn werk, en vervolgens struikel ik over mijn eigen voeten........ RECHT onder dat licht, hartstikke druk, en ik kon mezelf uiteindelijk opvangen en ging al struikelend een heel stuk naar voren en ging ineens weer recht staan. HOE suf.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 07 Nov 2014 14:44

Re: Genant

Haha Suzan. Wat grappig. Ik had dat een keer op de middelbare school, toen had ik mijn trui binnenste buiten aan. Ik schaamde me dood en durfde niets te zeggen of te doen. Volgens mij ben ik pas na de les naar de wc gegaan. Vooral op die leeftijd kan dat erg genant voelen.

Pippa, dat moet er vast gek/grappig uit hebben gezien.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 07 Nov 2014 15:08

Re: Genant

Hahaha, wat een verhalen komen er hier voorbij!

Gisteravond heb ik nog redelijk voor schut gestaan. We gingen de salto achterover leren met turnen en dan helpen degene die lesgeven altijd mee vangen. Ze hielden iedereen beet op de rug en bij de bekken. Tijdens de sprong pakte 1 van hun per ongeluk mijn string vast en trok hem tot halverwege mijn rug op... En je hoorde ook echt kraaaaak.
Helaas staat het nog op film ook :palm:

Met onze bruiloft heb ik ook nog mezelf flink voor schut gezet. Mijn vriend en ik kwamen aan bij de daggasten voor het eerst. Iedereen stond buiten op ons te wachten, dus onze auto parkeerde netjes voor al die mensen en er waren dus 38 paar ogen op ons gericht. Allemaal afwachtend hoe wij er uit zouden zien.
Mijn vriend stapte uit de auto en deed netjes de deur voor mij open. Ik wilde uitstappen, bleef met mijn hak in mijn hoepel hangen en bleef dus hurkend in de auto hangen. Mijn vriend dacht heel lief te zijn door heel hard aan mijn hand te trekken en het gevolg was dus ook dat ik lang uit de auto uit viel. Lag ik daar in mijn trouwjurk op de grond :palm:
Ach, het is in ieder geval een aankomst waar iedereen het nu nog over heeft :laughcry:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 07 Nov 2014 21:04

Re: Genant

Hahahaha! Wat een grappige verhalen. Hier ook 1:
Ik was aan het fitnessen en lig dan op de grond buikspieren te doen met mijn benen omhoog, dus je kijkt recht tegen mijn ass aan.
Ik dacht dat ik het me inbeeldde dat mannen aan het kijken waren, want de buikspiergrondapparaten staan in het testosterongedeelte (het krachthonk). Toen ik thuis kwam zei mijn man dat de hele naad van mijn broek kapot was en uitgescheurd en je mijn string kan zien en ik dus in mijn blote reet heb gesport. Zelfs op de loopband ermee gestaan.
En niemand die wat zei... zelfs vrouwen niet.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 21:09

Re: Genant

Ik heb net tot twee keer toe bijna (gelukkig) een app die voor m'n vriend bedoeld was, naar m'n leidinggevende gestuurd. Op zich niet erg, ware het niet dat vriend en ik soms lekker overdreven slijmerig in de app kunnen doen, compleet met poepiedoepies en schattepetatties en dat soort woorden. Gelukkig zag ik het nét op tijd :silent:
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 21:15

Re: Genant

Toen ik trouwens nog in een winkel werkte had ik wel zoiets stoms. Stond er een enorme leuke jongen In de winkel die echt z'n best had gedaan om een mooie ketting voor (ik vermoed) z'n vriendin uit te zoeken. Echt supermooi. Maargoed, elke keer als die jongen ook maar een béétje mijn richtingen uit keek, keek ik dus met een rood hoofd weg. Uiteraard waren alle collega's druk bezig en moest ik dus met hem afrekenen. Eind goed al goed, afgerekend, heb me normaal kunnen gedragen, zonder rooie kop overleefd. Maar toen, toen de vraag of het een cadeautje was. Wat stamel ik eruit... "Wil je een cadeautje?" :palm:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Nov 2014 21:16

Re: Genant

Oh Milou, wat erg dat niemand wat zei!

Met gym op de middelbare school moesten wij over de kast springen waarbij de anderen erachter wachtten. Ik had een wit gymbroekje aan en op een gegeven moment stuurde de lerares mij richting kleedkamer, ik had geen idee waarom. In de kleedkamer aangekomen bleek dat ik -ongesteld dus- flink was doorgelekt..
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 21:20

Re: Genant

Lookie schreef:Oh Milou, wat erg dat niemand wat zei!

Met gym op de middelbare school moesten wij over de kast springen waarbij de anderen erachter wachtten. Ik had een wit gymbroekje aan en op een gegeven moment stuurde de lerares mij richting kleedkamer, ik had geen idee waarom. In de kleedkamer aangekomen bleek dat ik -ongesteld dus- flink was doorgelekt..

Dat heb ik ook eens gehad, in m'n witte spijkerbroek, ik weet al niet eens meer waar ik was, maar ik was niet thuis. Ik kwam er thuis pas achter. Sindsdien heb ik heel lang zwarte broeken gedragen als ik ongesteld was, en heel lang night-maandverband gebruikt, ook overdag. Dat zou me geen tweede keer gebeuren.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 07 Nov 2014 21:23

Re: Genant

Of boodschappen doen met lekkende melkborsten waarvan 1 borst ook nog uit je bh hangt.
04-2014
10-2015
<<

ChiQ

Bericht 07 Nov 2014 21:25

Re: Genant

Dit heb ik al veel vaker verteld maar het is dan ook zo genant: ik stuurde mijn man een smsje, dat we flink gingen seksen en dat ik er zin in had. Alles ging goed, tot ik het smsje naar mijn vader stuurde.
<<

Anoniem127

Bericht 07 Nov 2014 21:34

Re: Genant

Haha mooie verhalen!

Niet zo hilarisch als sommige andere, maar: ik had vorige week naar mijn werk een blouse aan met een lang vest erover. Halverwege de dag zei iemand dat ik mijn blouse verkeerd om aan had. Dus ging ik snel naar de wc om het goed aan te trekken. Paar uurtjes later wordt ik weer aangesproken: dat ik mijn vest verkeerd om aan heb. Had dus mijn blouse goed gedaan op de wc om vervolgens mij vest verkeerd om aan te trekken :palm:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Nov 2014 21:46

Re: Genant

Lookie wat een goede reactie van die lerares


(Whahahahahah lol ff een spelfout aangepast want hier stond toch een knoeper van een damnyouautocorrect)
2015 💙
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 07 Nov 2014 21:57

Re: Genant

Wel van jaren geleden, maar ik moet het nog met enige regelmaat aanhoren.

Na een supermooie, maar vermoeiende trouwdag heb ik mijn zwager uitgenodigd voor de huwelijksnacht. Aan het eind van het feest zaten we met een aantal mensen nog wat na te praten (bleven allemaal op de feestlocatie slapen), maar op een gegeven moment vond ik het mooi geweest en wilde ik lekker slapen. Dus ik loop naar mijn man die aan de andere kant van de zaal zat, leg mijn hand op zijn schouder en zeg: "zeg schat, zullen wij eens lekker naar bed gaan?" Op het moment dat ik mijn hand op zijn schouder legde, had ik al het idee dat er iets niet klopte. Deze man had een gestreept overhemd aan en dat had mijn man toch echt niet. Ik was hartstikke moe, had een paar drankjes op en was dus niet 100% helder meer, dus dacht er verder niet bij na. Tot mijn man zich omdraaide en ik recht in het gezicht van zijn broer keek :palm:

Wat bleek, in die paar seconden tijd was mijn man opgestaan en had mijn zwager zijn stoel ingenomen. Tja, en dat stukje had ik dus net even gemist.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem127

Bericht 07 Nov 2014 21:59

Re: Genant

Minx schreef:Lookie wat een goede reactie van die lerares


(Whahahahahah lol ff een spelfout aangepast want hier stond toch een knoeper van een damnyouautocorrect)


Hij zal van reactie wel een andere woord hebben gemaakt of niet :). Zo'n app had ik laatst ook al bijna verstuurd haha
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Nov 2014 22:07

Re: Genant

Minx schreef:Lookie wat een goede reactie van die lerares



Ja, gelukkig liet ze me er niet mee doorlopen!

Milou, iets soortgelijks had ik ook een keer (alleen zonder blote borst): we waren aan het trouwjurkshoppen voor mijn zus, ik gaf toen nog borstvoeding. Op een gegeven moment liet mijn moeder me tussendoor gauw even een foto zien van mijn zoontje, mijn vriend had die geappt om even te laten weten dat ze het wel leuk hadden samen (ik heb zelf geen whatsapp, vandaag dus even zo). Maar goed, ze liet die foto zien en meteen schoot bij mij de melk flink toe.. Dat was wel even genant ook ja. Heb toen maar mijn jas aan gedaan, haha.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 08 Nov 2014 12:26

Re: Genant

Hahaha geweldig. Fijn, die gênante momenten...
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 08 Nov 2014 13:22

Re: Genant

Ik zei laatst tegen een mevrouw in een scootmobiel die iets zocht dat ze wel even mee mocht lopen :palm: . Is zo'n standaard zin als je in een winkel werkt en mensen je iets vragen, dat ik niet eens direct doorhad hoe dom het was. Tot ze zei van ja lopen kan ik niet...
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 08 Nov 2014 13:23

Re: Genant

ChiQ schreef:Dit heb ik al veel vaker verteld maar het is dan ook zo genant: ik stuurde mijn man een smsje, dat we flink gingen seksen en dat ik er zin in had. Alles ging goed, tot ik het smsje naar mijn vader stuurde.


:shock: wat zal je je ongemakkelijk gevoeld hebben
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers