Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw vreemde beautygewoonte?

<<

ChiQ

Bericht 06 Nov 2014 13:51

Jouw vreemde beautygewoonte?

Ik heb net gedoucht, en ik bedacht me ineens dat dit misschien best vreemd is wat ik doe.......

Ik doe deo onder mijn armen én in mijn liezen! Altijd... Ik heb het 'geleerd' van ik geloof van dat mens van Charmed toen ze een interview gaf in de Hitkrant (dus ik doe het al heel lang!). Zij gaf als tip dat je ook je liezen met deo moet insmeren/spuiten want dat zijn de oksels van je benen.

Ja, echt. Am i the only one?
<<

Anoniem173

Bericht 06 Nov 2014 13:53

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Hmmm dat heb ik dus nog nooit gedaan :D
zomers doe ik wel altijd deo op mijn voeten als ik op slippers loop, vooral als ik op mijn werk sokken en klompen heb aangehad.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 06 Nov 2014 14:03

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

ChiQ schreef:Ik heb net gedoucht, en ik bedacht me ineens dat dit misschien best vreemd is wat ik doe.......

Ik doe deo onder mijn armen én in mijn liezen! Altijd... Ik heb het 'geleerd' van ik geloof van dat mens van Charmed toen ze een interview gaf in de Hitkrant (dus ik doe het al heel lang!). Zij gaf als tip dat je ook je liezen met deo moet insmeren/spuiten want dat zijn de oksels van je benen.

Ja, echt. Am i the only one?


Jaaa! Dat doe ik ook altijd! Word ook wel een beetje raar aangekeken :ja:
<<

Anoniem185

Bericht 06 Nov 2014 14:27

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Hee dat is best een goed idee.

Ik doe inderdaad ook altijd deo op mijn voeten na het werken, maar daar heb ik een speciale voeten-deo voor.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Nov 2014 21:10

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Best een goeie ja! Maar waar dan precies? Echt aan de zijkant van je fairy of meer in de bikinilijn? Ga ik ook doen! En spray of stick? Haha! Ik gebruik alleen sticks.

Ik heb volgens mij geen aparte beautygewoontes maar zal nog ff verder denken.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 06 Nov 2014 21:30

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Is het ook vreemd dat ik echt noooooit mijn wenkbrauwen zelf epileer maar het altijd laat doen?

Of is dat gewoon lui? :razz:
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 06 Nov 2014 21:37

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Niet heel raar maar ik gebruik altijd 2 (soms 3) soorten mascara. Eerst eentje voor volume met een grote dikke borstel. Dan eentje voor lengte met een heel klein borsteltje om ook meteen mn wimpers te scheiden.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2014 21:39

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Haha deo in je vajayjay! Hmm moet ik ook eens proberen :P

Ik epileer dagelijks mn wenkbrauwen, dat is mijn tic. Er is altijd wel iets te plukken!
❤ 7 juni 2018
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 06 Nov 2014 21:47

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Ik spuit ook wel eens deo op mijn rug :redface: Heb helaas snel een bezwete rug met sporten e.d.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 10:51

Bericht 06 Nov 2014 21:49

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Haha wat grappig! Nee, dat doe ik nou nooit, maar misschien moet ik het nu een keer gaan proberen.

Ik heb wel een ander soort tic. Ik heb heel veel last van haaruitval en als ik dan een haar zie met een wortel eraan (zo'n wit puntje) moet ik die altijd eraf trekken. (ja, ik ben raar.) :laughcry:
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 06 Nov 2014 21:51

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

ZoZo schreef:Haha wat grappig! Nee, dat doe ik nou nooit, maar misschien moet ik het nu een keer gaan proberen.

Ik heb wel een ander soort tic. Ik heb heel veel last van haaruitval en als ik dan een haar zie met een wortel eraan (zo'n wit puntje) moet ik die altijd eraf trekken. (ja, ik ben raar.) :laughcry:



Ik trek wel heel drastisch de grijze haren uit mijn hoofd. Heel af en toe zie ik er eentje tussen zitten (grijs of pigmentloos geen idee, ik verf mijn haar maar alsnog zitten er soms witte haren tussen) maar die MOET eruit :silent: Zijn er gelukkig niet veel anders zou het een probleem worden denk ik.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Nov 2014 21:53

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Bliss schreef:Haha deo in je vajayjay! Hmm moet ik ook eens proberen :P

Ik epileer dagelijks mn wenkbrauwen, dat is mijn tic. Er is altijd wel iets te plukken!


Haha ik epileer ook iedere dag....voordat ik mijn lenzen indoe, want dan zie ik het het beste!

Bij de gedachte aan deo daar beneden voel ik al bijna een schimmelinfectie opkomen, dus nee....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 10:51

Bericht 06 Nov 2014 21:54

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Beachgirl schreef:
ZoZo schreef:Haha wat grappig! Nee, dat doe ik nou nooit, maar misschien moet ik het nu een keer gaan proberen.

Ik heb wel een ander soort tic. Ik heb heel veel last van haaruitval en als ik dan een haar zie met een wortel eraan (zo'n wit puntje) moet ik die altijd eraf trekken. (ja, ik ben raar.) :laughcry:



Ik trek wel heel drastisch de grijze haren uit mijn hoofd. Heel af en toe zie ik er eentje tussen zitten (grijs of pigmentloos geen idee, ik verf mijn haar maar alsnog zitten er soms witte haren tussen) maar die MOET eruit :silent: Zijn er gelukkig niet veel anders zou het een probleem worden denk ik.


Ja, dat doe ik ook! Ze zitten bij mij alleen aan de zijkant en helemaal "onder" als je begrijpt wat ik bedoel. Dus als het los hangt zie je het niet. Soms vraag ik aan mijn vriend of hij even wil checken en alles eruit wil trekken wat grijs is. Boe...voor mijn gevoel ben ik nog veel te jong om al grijze haren te krijgen. :cry:
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 10:51

Bericht 06 Nov 2014 21:54

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Poppy schreef:
Bliss schreef:Haha deo in je vajayjay! Hmm moet ik ook eens proberen :P

Ik epileer dagelijks mn wenkbrauwen, dat is mijn tic. Er is altijd wel iets te plukken!


Haha ik epileer ook iedere dag....voordat ik mijn lenzen indoe, want dan zie ik het het beste!

Bij de gedachte aan deo daar beneden voel ik al bijna een schimmelinfectie opkomen, dus nee....


Huh, maar ChiQ bedoelt toch in je liezen? Niet in je poes zeg maar.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Nov 2014 22:03

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Ja dat begrijp ik hoor, maar ik ben heel gevoelig wat dat betreft, ik kan al geen douchegel gebruiken of ik heb weer een infectie. Dus alleen water ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 10:51

Bericht 06 Nov 2014 22:10

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Oh dat lijkt me lastig. Dan maar niet uitproberen he ;-)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2014 22:10

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Haha ik epileer idd ook voor ik mn lenzen indoe (of nadat ik ze uit heb gedaan) :D
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Nov 2014 22:47

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Bliss schreef:Haha ik epileer idd ook voor ik mn lenzen indoe (of nadat ik ze uit heb gedaan) :D


Haha jeeeej! Iedereen vind mij altijd gek dat ik het zo doe, haha.

En mijn zusje laat ik mijn 'snor' doen met touw. Werkt supergoed! Alleen de laatste keer heb ik per ongeluk in haar gezicht gespuugd omdat het zo pijnlijk was haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 06 Nov 2014 23:13

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Oeii ja dat is pijnlijk he met een touwtje. Toch laat ik het ook iedere 4 weken doen. Mijn wenkbrauwen en haartjes boven mijn bovenlip. Echt tranen in mijn ogen maar het is zoveel mooier dan epileren.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Nov 2014 07:35

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Poppy schreef:
Bliss schreef:Haha ik epileer idd ook voor ik mn lenzen indoe (of nadat ik ze uit heb gedaan) :D


Haha jeeeej! Iedereen vind mij altijd gek dat ik het zo doe, haha.


Nee joh, hartstikke logisch als je bijziend bent! Ik zit wel echt met mn neus op de spiegel haha.
❤ 7 juni 2018
<<

ChiQ

Bericht 07 Nov 2014 08:23

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Echt dus aan de onderkant naast je vajay, niet erin!! Het stukje wat bloot blijft als je een slip aantrekt! Daar zweet je ook namelijk. Ik heb gewoon een roller.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Nov 2014 08:34

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

ChiQ schreef:Echt dus aan de onderkant naast je vajay, niet erin!! Het stukje wat bloot blijft als je een slip aantrekt! Daar zweet je ook namelijk. Ik heb gewoon een roller.


Oja! Nee niet erin gekke Bliss!
Ok bedankt ga ik doen haha!

Niet echt een vreemde beautygewoonte, maar ik kan geen mondwater gebruiken. Je moet dan 30 seconden spoelen, maar na 10 seconden krijg ik neigingen om te spugen. Als ik wil gorgelen helemaal. Stom.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Nov 2014 10:06

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Haha nee snap ik, erin lijkt me geen pretje :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem81

Bericht 07 Nov 2014 10:59

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Ik zweer bij appelazijn, na het wassen voor mijn haar en op mijn huid als tonic.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Nov 2014 11:37

Re: Jouw vreemde beautygewoonte?

Ik heb uberhaupt nog nooit mijn wenkbrauwen of bovenlip geëpileerd oid.
En nee, ik heb geen enorme borstels of een snor :P
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers