Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kookboeken...

<<

Anoniem237

Bericht 27 Feb 2015 14:31

Re: Welke kookboeken...

Carrie schreef:Ben benieuwd wat je er van vindt Forumster!

Ik heb Jamie in 30 minuten maar heb er 1 keer uits uit gekookt, vind het toch teveel gedoe.
En het eerste boek van Amber, heb daar veel recepten uit gemaakt. De speltpasta met zelfgemaakte saus van zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes blijft favoriet.

Heb ook een Surinaams kookboek met gerechten als roti, pom en bami enzo erin. Meeste vind ik toch teveel werk, vooral roti! Maar allemaal superlekker.

Ook heb ik het boek van Chicks Love Food en die vind ik superleuk maar dat was al bekend :) Dat waren mijn kookboeken eigenlijk wel :smile:
Daarom heb ik 15 minuten. Die recepten red ik al niet eens in 15 minuten. :P
<<

Anoniem186

Bericht 14 Mrt 2015 19:59

Re: Welke kookboeken...

Hier kan ik ook nog wat inspiratie op doen. Ik kwam er net achter dat ik nog 60 euro aan boekenbonnen heb liggen. :cheering: Daar ga ik dus leuke kookboeken van kopen!
Sowieso het CLF kookboek.
Ik zou ook erg graag het boek "voeding en fysieke degeneratie" willen hebben, maar die kost 50 euro... Dan gaat het wel heel erg hard. Twijfel, twijfel, lastig!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 16 Mrt 2015 22:11

Re: Welke kookboeken...

Ik heb er ook best wat verzameld in de loop der tijd.
Mijn favorietEn zijn nog steeds de oude kookboeken die ik van mijn oma hebt gehad. Een gaat over technieken, de andere met basisrecepten. In die laatste keek ik vroeger vaak om te kijken hoe je iets simpels nu eigenlijk moet maken. De kooktijd kan je meestal met de helft inkorten, maar he, dat was vroeger gewoon zo. :smile:
Mijn laatste aanwinst is het kinderkookboek van de ah.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Mrt 2015 22:50

Re: Welke kookboeken...

Ik heb hier heel wat liggenn, van de grootte van de ah tot de margriet, en het opperdepop kinderkookboek. Maar op de 1 of andere manier kook ik toch liever wat ik kan, anders ben ik zo een uur aan het klooien.

Na mijn zwangerschap wil ik het wielrennen weer oppakken en staat het kookboek de culinaire tour hoog op mijn lijstje.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers