Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tallinn

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 04 Nov 2014 23:19

Tallinn

Wie heeft er tips en must sees? We zien uiteindelijk wel hoe en wat, maar misschien is er iets wat we absoluut niet mogen missen, dan hoor ik het graag ;-)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2014 09:25

Re: Tallinn

Oh Tallinn. :love: Ik ben jaloers! Wij willen eigenlijk heel graag in de kerstvakantie weer terug naar Estland, maar weet niet of dat gaat lukken.
Hoe lang ga je en wanneer? Ik heb niet echt veel tips denk ik, Tallinn is niet zo heel groot natuurlijk, dus als je gewoon de highlights van het centrum bezoekt en lekker rondwandelt zie je al heel veel. En iets buiten het centrum heb je Kadriorg Park, met het Tsaar Peter huisje. Leuk om heen te gaan, je kunt er makkelijk komen met de tram, maar geen idee welke lijn, dat wijst zich vanzelf wel denk ik.
Trouwens, Tallinn schijnt een van de leukste kerstmarkten van Europa te hebben, maar dat ligt er natuurlijk wel aan wanneer je gaat of dat dan ook is.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 05 Nov 2014 10:40

Re: Tallinn

Ik vond het zelf leuk om de kerktoren van de St. Olav's (Oleviste) kerk te beklimmen voor een mooi uitzicht over de stad. Verder is het inderdaad klein en leuk om wat rond te lopen. En als het je trekt: er is een soort middeleeuws restaurant genaamd Olde Hansa waar veel toeristen naar toe gaan. Ik vond het zelf wat té toeristisch, maar veel mensen gingen er heen. En bij Kompressor heb je heel veel soorten pannekoeken, met af en toe hele vreemde combi's, maar wel lekker!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 05 Nov 2014 11:53

Re: Tallinn

We gaan van 16-19 januari, met dank aan een leuke actie van Ryanair haha. Vrijdag komen we pas 's avonds aan, en maandag gaan we 's avonds weer terug.

Verder inderdaad een beetje rond hobbelen, hier en daar een hapje en een drankje. Die toren beklimmen klinkt leuk! Hopelijk is het dan lekker koud met veel sneeuw :-) Vorig jaar rond dezelfde tijd was ik in Vilnius, ook niet heel groot maar gewoon een leuke stad om een paar dagen rond te hangen.
<<

Honolulu

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 12 Nov 2014 12:33

Bericht 19 Nov 2014 17:24

Re: Tallinn

Wat leuk, Tallinn is prachtig! Wel een redelijk klein stadje hoor, maar toch genoeg leuke dingen te doen! (Mocht je toch uitgekeken raken op Tallinn, dan is Tartu ook echt een aanrader. Daar ben je met de bus in ongeveer 2 uur!)
Voornamelijk het historische centrum van Tallinn is mooi, en daar is eigenlijk alles op loopafstand! Vergeet niet het lokale drankje Vana Talinn uit te proberen en geniet ervan! :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers