Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna 5 jaar samen - tips!?

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 19 Nov 2014 00:15

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Wat heeft hij voor jou gekocht? Je bent immers samen 5 jaar samen dus dan hoort hij jou ook iets te geven als jij hem iets geeft.
<<

Anoniem86

Bericht 19 Nov 2014 00:48

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Fred schreef:Wat heeft hij voor jou gekocht? Je bent immers samen 5 jaar samen dus dan hoort hij jou ook iets te geven als jij hem iets geeft.


Maar ik ben een week te vroeg met mijn cadeau; dus wacht netjes tot volgende week op mijn cadeautje :blijesint:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 19 Nov 2014 00:53

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Volgens mijb zijn we alleen uiteten geweest bij 5 jaar samen zijn. Niet heel speciaal dus aangezien we dat elk jaar doen.

Ik hoop dat jij nu nog wel aandacht krijgt en niet alle aandacht gaat naar de playstation. lol
<<

Anoniem86

Bericht 25 Nov 2014 19:14

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Ik krijg nog steeds alle aandacht hoor Fred; maar ik vind het helemaal niet erg als die lekker gaat spelen, heb ik tijd voor al mijn boeken & tijdschriften!

Ik heb uiteindelijk nog een mooie horloge doos voor hem gekocht, en Milka chocolade in de vorm van hartjes. Helaas kon ik nog niet echt winkelen voor hem; dus dan maar zo. Mijn vriend belde in paniek vanuit de juwelier dat hij niet kon kiezen hahahaha, dus ik denk dat we zaterdag samen een cadeautje zullen gaan kopen. We gaan zo lekker uit eten in ieder geval.
<<

Anoniem99

Bericht 25 Nov 2014 20:04

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Veel plezier! Ook al weer 5 jaar, de tijd vliegt echt hé?

Wij waren afgelopen maart 5 jaar samen en zijn een weekendje naar Ameland geweest :)
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 25 Nov 2014 21:33

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Fred schreef:Wat heeft hij voor jou gekocht? Je bent immers samen 5 jaar samen dus dan hoort hij jou ook iets te geven als jij hem iets geeft.

Meen je dit? Ik verwacht echt niks terug als ik een cadeautje geef hoor, vind ook niet dat dat 'moet'.

Wij zijn in februari 5 jaar samen, de tijd gaat echt snel! We hebben niet echt een datum en we vinden het allebei niet super belangrijk, dus ik denk niet dat we iets speciaals doen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 25 Nov 2014 22:59

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

@ Jente.. 5 jaar samen is iets anders dan je partner gewoon verrassen op een willekeurige dag. Wij kiezen er meestal voor om rond de dag dat we weer een jaartje samen zijn ergens te gaan uiteten. Omdat we door omstandigheden (blessure van mijn vriendin) afgelopen jaar niet op vakantie zijn geweest op een weekendje Gent na willen we een weekendje weg gaan. Waarschijnlijk een waddeneiland.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 25 Nov 2014 23:42

Re: Bijna 5 jaar samen - tips!?

Nou ja, ook als we een 'bijzondere' dag hebben verwacht ik niet dat hij per se met een cadeautje komt. Uit je reactie komt een beetje naar voren dat als 1 persoon iets doet voor een speciale gelegenheid, de ander dat ook terug moet doen. Maar dat vind ik dus niet :)
Waddeneiland lijkt me wel super, daar ben ik gewoon nog nooit geweest!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers