Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vroege miskraam, hoe te herkennen?

<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 03 Nov 2014 19:19

Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Mijn man en ik zijn nu 7 maanden aan het proberen zwanger te worden. Helaas ben ik afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden, terwijl het deze maand zo anders voelde en goede hoop had. :(

In juli ben ik ongesteld geworden op dag 28, terwijl mijn cyclus normaal 26 dagen duurt. De menstruatie was veel heftiger kwa buikpijn en op dag 3 kreeg ik krampen en verloor in een flinke stolsel, achteraf vraag ik me af of dit geen vroege miskraam kan zijn geweest. Deze keer gaat het eigenlijk ook weer zo en zojuist ben ik weer een groot stolsel verloren.

Heeft iemand hier ervaring mee en waaraan kon jij een vroege miskraam herkennen? Ik heb overigens beide keren niet positief getest, waardoor ik ook zo twijfel. Is het verstandig om hier een huisarts over te bellen? Of kunnen ze nog voor ons betekenen, omdat het pas de 7e ronde is?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 03 Nov 2014 19:54

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Ik denk dat het sowieso best is om een arts te contacteren als jij twijfelt of het nu wel of niet een miskraam was. Gewoon al om jou helemaal te controleren en dan kan je eventueel wel vragen wat je nu kan doen.

Veel sterkte.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 03 Nov 2014 21:28

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Bij niet positief testen lijkt me dat heel erg onwaarschijnlijk.
<<

Anoniem74

Bericht 03 Nov 2014 21:38

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Tijdens de menstruaties verlies ik ook stolsels, dus in combi met een negatieve test zou ik niet verwachten dat je een mk omdergaat.
<<

Anoniem251

Bericht 04 Nov 2014 10:43

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Als je toen niet positief getest hebt denk ik niet dat het een miskraam is geweest. Als je 'pas' 7 maanden bezig bent ben ik bang dat je huisarts nog niets voor je wil doen, tenzij je boven de 35 bent. Heb je al ovulatietesten gebruikt?
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 04 Nov 2014 10:45

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Ik heb 2x een miskraam gehad, waarvan 1 erg vroeg. Dit was te vergelijken met een hele zware menstruatie. Het is dat ik positief had getest en anderhalve week over tijd was, anders had ik het verschil niet opgemerkt.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 04 Nov 2014 10:48

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Ik denk ook dat het een hevige menstruatie is. de ene maand houdt je lichaam gewoon een grotere opruiming dan de andere keer.

Heel toevallig ben ik beide keren de maand na zo'n hevige menstruatie zwanger geraakt.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 04 Nov 2014 20:35

Re: Vroege miskraam, hoe te herkennen?

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb beide keren een soort waterzakje verloren, maar voor nu ga er ook niks mee doen. Het klopt, we zijn ook pas 7 maanden bezig, ik moet gewoon geduld hebben (maar wat is dat moeilijk). Omdat we nog geen kinderen hebben, wil ik zo graag de bevestiging dat ik wel zwanger kan raken. Jou ervaring geeft met goede hoop Olivia :)
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom