Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sporttopic

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Nov 2014 19:50

Sporttopic

Joehoe ik zit sinds kort weer in de sportflow! Het was een beetje in het slop geraakt de laatste weken en ik ging nog maar 1 en heel soms 2x per week, maar ik wil nu weer 3x in de week gaan. Ik loop ook bij de manueel therapeut en het is gewoon goed voor me als alles weer wat soepeler wordt.

Zaterdag heb ik gefitnest, gisteren ook een half uur en daarna zumba gedaan en zodadelijk ga ik naar body combat. Tussendoor fiets ik, probeer ik ook regelmatig ergens heen te gaan lopen en ik pak het hoepelen weer op, zodat m'n onderrug weer wat soepeler wordt en ik er minder snel last van heb.

Hoe zit het met jullie? Wat doen jullie zoal aan sport en hoe vaak?
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Nov 2014 20:05

Re: Sporttopic

Als ik kan sporten ga ik voor 2x per week. Dat is dan 1 of 2 avonden tennissen en probeer daarnaast wat anders te doen, hardlopen of zwemmen.

Helaas loop ik nu nog met een blessure en durf ik nog niet te tennissen. Sinds begin augustus zit ik een beetje sportloos thuis. Nooit geweten dat ik dat vol kon houden, maar ja nu moet ik wel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Nov 2014 20:06

Re: Sporttopic

Ik volleybal. De training is 1 keer per week, 1.5u. Bijna iedere week hebben we ook een wedstrijd.
<<

Anoniem152

Bericht 03 Nov 2014 20:11

Re: Sporttopic

Ik heb mijn sporten voorlopig even op moeten geven; mijn lijf laat me steeds vaker in de steek de laatste tijd :(
En dat terwijl ik zo goed bezig was met 3x per week naar de sportschool gaan.
Wel wil ik proberen elke avond een stukje te wandelen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Nov 2014 20:35

Re: Sporttopic

Op dit moment zwem ik 1x in de week, dat wordt 1x per week duiken en 1x trainen (volleybal) en soms een wedstrijd.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Nov 2014 21:28

Re: Sporttopic

1x per week duiken? Waar duik je dan als ik vragen mag in de winter? Hopelijk met droogpak? :-)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Nov 2014 21:29

Re: Sporttopic

Bailando schreef:1x per week duiken? Waar duik je dan als ik vragen mag in de winter? Hopelijk met droogpak? :-)


Nou laten we beginnen met duikles in het zwembad :smile:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Nov 2014 21:39

Re: Sporttopic

Ah ik dacht dat je al je brevet had haha. Leuk dat je gaat duiken!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Nov 2014 22:30

Re: Sporttopic

Hmm vandaag was het 3x niks op de sportschool! Ten eerste was er ineens een nieuwe les vóór body combat, VIPR heet het. Daar moest je een ding voor hebben, maar die waren op, dus ik heb iets anders ervoor gebruikt. Het was megadruk en ik vond er geen hol aan. Gelukkig duurde het maar een half uur. Toen combat, maar ineens kreeg ik hoofdpijn en ik werd duizelig, dus halverwege de les ben ik afgehaakt. Bluhh volgende keer beter! Maar ik baal wel, van combat begint vanaf nu dus pas om 20:00 en ik vond 19:30 altijd al laat :thumbdown:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem125

Bericht 03 Nov 2014 22:42

Re: Sporttopic

Ik doe 3x in de week aan hardlopen, verder doe ik veel met de fiets, wandel ik regelmatig stukken naar en door de stad, naar de supermarkt, etc. Al met al heb ik wel een heel actieve levensstijl. Thuis dans ik ook voortdurend door het huis, of doe yoga voor de tv gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind lang op een stoel zitten maar lastig.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Nov 2014 22:51

Re: Sporttopic

Ik deed 2a 3x in de week aan wielrennen. Tot ik van het zomer erg ziek raakte en geen conditie meer had, ik durfde niet meer te fietsen, dus heb 3 maanden een fitness abonnement gehad. En vanaf deze week mag ik het zelf weer oppakken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Nov 2014 10:02

Re: Sporttopic

Ik fitness twee tot drie keer per week. Ook nu ik zwanger ben, al doe ik het iets rustiger aan. Wil het zo lang mogelijk vol blijven houden.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem321

Bericht 04 Nov 2014 10:30

Re: Sporttopic

Ik loop 2 x per week hard, daarnaast sport ik 1 x per week in de sportschool. Ik doe aan Total Body, dat is een soort van Bootcamp achtige les. Heel gevarieerd en iedere keer anders. Erg leuke les!

En als het lekker weer is wil ik in het weekend ook nog wel eens een rondje op mijn racefiets doen.

Door regelmatig te sporten zit ik lekkerder in mijn lijf. Ik heb een tijd last gehad van een blessure en sportte maar 1 x per week. Dan ga ik me gewoon minder lekker voelen. Ik heb sporten nodig.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 04 Nov 2014 10:42

Re: Sporttopic

Nougat schreef:Ik doe 3x in de week aan hardlopen, verder doe ik veel met de fiets, wandel ik regelmatig stukken naar en door de stad, naar de supermarkt, etc. Al met al heb ik wel een heel actieve levensstijl. Thuis dans ik ook voortdurend door het huis, of doe yoga voor de tv gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik vind lang op een stoel zitten maar lastig.


Haha, dat doe ik ook. Ik zit nooit op de bank terwijl ik tv kijk, ik ben altijd aan het dansen, of loop op m'n handen door het huis.

Ik doe aan turnen, train nu 3x per week (de trainingen zijn zo'n 3u per keer), soms 4x, maar dat vergt wel veel van m'n lichaam :ja:

En daarnaast fiets ik veel en ben ik inderdaad continu bezig (behalve op het werk dan).
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 05 Nov 2014 22:57

Re: Sporttopic

Ik sport drie keer per week: 1x spinning,1x club power en 1x hardlopen. Verder heb ik ook een actieve leefstijl: ik fiets iedere dag naar het station, wandel iedere lunchpauze met mijn collega's en ik doe verder alles in het dorp op de fiets.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7554

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Nov 2014 00:25

Re: Sporttopic

Ik dans (ballet) een keer per week, dat is mijn vaste sportmoment. Verder probeer ik wel meer te doen, maar ik ben meestal vrij druk door de weeks dus de hoeveelheid en frequentie verschilt een beetje per week. Ik probeer 3 of 4 keer per week thuis oefeningen en/of yoga te doen, dat is gemiddeld een half uur per keer. Ook proberen mijn man en ik elke week een keer samen te sporten, wat het dan is verschilt nogal, hardlopen, zwemmen, squashen of een flink stuk fietsen (ik fiets bijna nooit, dus 10-15 km fietsen is voor mij wel een beetje sporten). Ook wandelen we veel, maar dat zie ik niet als sporten.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Nov 2014 19:02

Re: Sporttopic

Ik ben deze week begonnen met fitness. Heb járen niet gesport. Het gaat me redelijk makkelijk af. Ik wil me voornamelijk gaan concentreren op cardio. Het viel me namelijk enorm tegen dat ik laatst in het ziekenhuis een sprint moest trekken (om een overdacht na te brengen aan een patiënt die al bijna bij de auto was) van 200 meter, en dat ik buiten adem was.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers