Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen, zucht... ;)

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 03 Nov 2014 10:32

Kinderen, zucht... ;)

Hier ligt op dit moment een klein mannetje brullend en schreeuwend onder tafel met zijn voeten op de grond te schoppen. Een pracht van een driftbui dus. En waarom? Hij mag het behang niet van de muur trekken van mij. :palm:

Hij is vast niet de enige met dit soort acties. Ik ben wel benieuwd welke leuke, bijzondere, of achter-het-behang-plak acties jullie kinderen hebben.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem81

Bericht 03 Nov 2014 10:42

Re: Kinderen, zucht... ;)

Wat ik ben ik blij dat wij maar 1 muur behang hebben, op onze slaapkamer.

Hier vinden ze het heel stom dat ze de ramen niet mogen wassen met billendoekjes en geen chips mogen als ontbijt.
<<

Anoniem255

Bericht 03 Nov 2014 11:00

Re: Kinderen, zucht... ;)

Oh, zo'n bui had meneer hier gisteravond.
Hij was kwaad omdat hij niet met zo'n loopdraakje tegen mijn pas geverfde deuren mocht slaan.
Is ook echt zó stom natuurlijk dat dat van mij niet mag....
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 03 Nov 2014 11:53

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier vond meneer het stom dat hij niet mag schoppen dus dan maar een driftbui en toen vond die het nog stommer dat we meer niet naar de Mc donalds gingen omdat hij me had gebeten.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 03 Nov 2014 12:07

Re: Kinderen, zucht... ;)

Wat een gemene moeders zijn wij eigenlijk :P
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 03 Nov 2014 12:48

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier wil iemand alleen maar boekjes lezen. Terwijl ik wil poetsen. Ik heb dus ook verloren. Anders gaat ze alleen maar huilen.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 03 Nov 2014 13:26

Re: Kinderen, zucht... ;)

Paar dagen terug was de jongste aan het gillen en stampvoeten, omdat ze de sleutels niet kreeg.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem123

Bericht 03 Nov 2014 14:06

Re: Kinderen, zucht... ;)

Haha zo herkenbaar.

Laatste driftbui van meneer was net in de aldi. Hij wou opgebakken piepers eten toen hij een zakje krieltjes zag liggen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Nov 2014 21:36

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier was ze boos omdat ik, na drie boekjes voorgelezen te hebben, zei dat ik eten ging koken....
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Nov 2014 21:43

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier is het elke keer hetzelfde liedje.
Ze wil 's avonds douchen (= tijd rekken) en ze wordt boos als we niet gaan douchen.
Als we wel gaan douchen is ze blij, dan speelt ze eerst met papa op het bed, tot ze bij mij onder de douche komt.
Dan wil ze niet meer douchen, want ze wilt spelen.
Resultaat: een kronkelende, half naakte, krijsende peuter over de badkamervloer.
Uiteindelijk hebben we haar onder de douche, lekker spelen, gewassen en alles.
En dan het volgende drama: ze moet onder de douche vandaan.
Driftbui nummer zoveel.
Vandeweek heeft ze een minuut of 10 in haar blootje rond gerend, ze wilde niet aangekleed en deed zo wild en achterlijk dat ik het ook niet voor elkaar kreeg....
<<

Anoniem127

Bericht 03 Nov 2014 22:26

Re: Kinderen, zucht... ;)

Ja, wat is het af en toe zwaar :).

Gisteren was ik op visite en ze waren alledrie strontvervelend. De twee oudsten hadden een enorme botsing (letterlijk, ze liepen tegen elkaar op) en daarna waren ze beiden niet meer te genieten. Oudste heeft de hele tijd mopperend tegen me aan gezeten op de bank, middelste zei 74859 keer dat ze zich verveelde en de jongste zat onophoudelijk aan breekbare en waardevolle spullen en leek 'nee' als een aanmoediging te beschouwen om daarmee door te gaan.
<<

Fiene

Bericht 03 Nov 2014 22:36

Re: Kinderen, zucht... ;)

hahahha arme arme kindjes hier..wat mogen ze toch weinig;)

Ik kan van R echt niets voor de geest halen, dat kind heeft misschien 2 driftbuien gehad in zijn hele leventje.

N is wat pittiger maar valt in het niet bij wat ik hier lees hahaha. Ze kan wel heel driftig worden maar is over het algemeen steeds beter af te leiden. Behalve laatst in de Ikea...ze hebben daar zo'n stomme knuffelhond waar ze helemaal idolaat van is. Toen we er langs liepen zei ze al; die niene..en wees dus naar die hond.
Ik vertelde haar dat dat nu niet kon en dat het hondje bij zijn vriendjes bleef...het leek even oke totdat er iemand achter ons kwam lopen met die hond op de arm. Madame heeft tot aan de uitgang naar die hond gewezen ( man bleef doodleuk achter ons lopen en iedere keer als we hem hadden afgeschud stond hij daar opeens weer) en daarbij dramatisch gegild; niene die waf....

erg gezellig..herfstvakantie+ ikea+stomme knuffelhond+ n
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 04 Nov 2014 09:47

Re: Kinderen, zucht... ;)

Ik wist niet dat het al zo jong kon, maar sinds onze kleine man brood krijgt, wordt hij woedend als je zijn zompige, kleffe broodkorstjes uit zijn knuistje wil peuteren.
Gelukkig is hij snel weer afgeleid als hij met zijn vliegtuiglepel mag spelen.
<<

ChiQ

Bericht 04 Nov 2014 10:00

Re: Kinderen, zucht... ;)

Haha Fiene, jouw kinderen zijn echt heel lief. Dagje ruilen?

Julian zit al paar maanden in een grote driftbui haha.
<<

Anoniem110

Bericht 04 Nov 2014 10:54

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hahahaha heerlijk om te lezen vooral omdat het zo herkenbaar is.

S heeft qua driftbuien echt haast niks gehad. Wel toen hij eenmaal op school zat en zich de superman voelde soms. Maar zo'n driftbui negeer ik compleet de lol was er dan ook heel snel van af. Hij weet inmiddels dat hij dan aan het kortste eind trekt.

Ik heb vanaf 2 jaar zitten wachten op de supermarkt driftbui sensatie! Maar die kwam maar niet. Toen hij eenmaal 3 jaar was en hij mocht geen karretje gooide hij zich eindelijk in de mensenmassa op de grond. Knalrood hoofd van het krijsen en op zijn buik liggen met slaande armen op de grond! :banaan: :hulde: Eindelijk was het zover hahahaa.
Ik heb erbij gestaan en gewacht tot hij uit gekreisd was. Omdat ik niet reageerde en alleen maar stond te wachten keek hij opeens op, en toen ik vroeg of hij klaar was zei hij ook zo mooi "ja" en stond op en liep weer vrolijk met mij mee :palm:
Dat was dan de enige echte supermarkt driftbui.

Nu heeft hij wel een fase van het stampvoeten als meneer boos is, of het zeggen dat ik zijn vriendje niet meer ben en dat hij boos op mij is. Maar ach het is een fase!
<<

Anoniem144

Bericht 04 Nov 2014 11:25

Re: Kinderen, zucht... ;)

Haha wat herkenbaar allemaal :wink:

D.heeft standaard 1 driftbui in de supermarkt en vaak volgen er nog een paar. Ze wil dan een flesje drinken , broodje,koekje, snoepje, met het miniwagentje botsauto spelen etc. Stomme mama dat dat allemaal niet mag he :wink: Als ze dan wel een keer iets mag, wordt ze boos als ze het voor de kassa nog niet mag open maken. Vaak gilt ze dan heel hard en gaat languit op de grond liggen huilen/krijsen. Ik laat haar altijd gewoon liggen en stap erover heen. Laatst had ik al afgerekend en lag ze nog in het gangetje bij de kassa. De volgende klant wist niet zo goed wat hij moest doen, want hij moest er door. Ik heb gezegd dat hij er gewoon overheen mocht stappen haha.

Ik heb thuis eens gezegd dat ze het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Zegt ze doodleuk ; ' mama pleister?' :laughcry:
<<

Anoniem162

Bericht 04 Nov 2014 13:35

Re: Kinderen, zucht... ;)

hahaha Star, toen ze hier was had ze ook zo'n bui, ik heb echt verwonderd zitten kijken hahaha ze werd echt steeds roder.
<<

Anoniem144

Bericht 04 Nov 2014 14:59

Re: Kinderen, zucht... ;)

Haha , en dan heb je nog een milde variant gezien :wink:
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 04 Nov 2014 15:00

Re: Kinderen, zucht... ;)

Wat heerlijk herkenbaar allemaal.

Nonnevot: dat heb ik bij mijn dochter ook wel eens gedaan toen ze een driftbui op straat had. We liepen toevallig langs een bankje, dus ik ben rustig op dat bankje gaan zitten wachten tot ze klaar was.

Fiene: gaat het om deze hond?
Afbeelding
Die is hier ook erg populair. Mijn man zat onder het wachten bij de kassa een beetje met hond en F. te spelen. Op het moment dat we aan de beurt waren, wilde man de hond weer terug leggen. Daar was F. het niet mee eens en trok meteen een enorme pruillip. Goed plan, een kind van 9 maanden eerst een knuffel geven en daarna weer afpakken :12: . Sindsdien woont hond bij ons.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem81

Bericht 04 Nov 2014 15:05

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier wonen ook 2 van dat soort hondjes...
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 04 Nov 2014 16:21

Re: Kinderen, zucht... ;)

Dat hondje hebben wij ook....Wij hebben namelijk ook zo'n hond in het echt!
Dus nou gaat 'kleine Lars' overal mee naar toe :)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem81

Bericht 04 Nov 2014 16:23

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier heten ze Lassie.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 04 Nov 2014 16:43

Re: Kinderen, zucht... ;)

Hier een huilend kind omdat ze de mariakoekjes heeft ontdekt, en nu een rijstwafel kreeg.. Heb gezegd dat ze niet altijd een mariakoekje krijgt, en dat deze ook lekker is. Gegeven en ik ben naar de kamer gegaan. Toen ik aan het huilen hoorde dat er poze tussen waren, en ze ook stiekem aan haar rijstwafel zat te snoepen, ben ik gaan kijken, gezegd dat deze dus idd best lekker is, en of mama een kusje kreeg waarop ze met de rijstwafel in haar hand naar me toe kwam gelopen.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fiene

Bericht 05 Nov 2014 14:09

Re: Kinderen, zucht... ;)

ChiQ schreef:Haha Fiene, jouw kinderen zijn echt heel lief. Dagje ruilen?

Julian zit al paar maanden in een grote driftbui haha.


haha ja ik denk het haast. Je mag ze best een dagje lenen;) Ben wel benieuwd naar je stuiterballetje.
<<

Fiene

Bericht 05 Nov 2014 14:10

Re: Kinderen, zucht... ;)

Nee deze hond.. Maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sinterklaas hem besteld heeft;)

Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers