Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kind bij bevalling

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 15 Nov 2014 06:29

Re: Kind bij bevalling

Een vriendin van mij heeft haar oudste kind van vijf bij de bevalling gehad. Ze is van de jongste in bad bevallen en haar oudste kind werd net voor dat het kind ter wereld kwam wakker. Heel veel pijn heeft die vriendin niet gehad. De vorige bevallingen waren ook goed verlopen. Dus hebben ze geen oppas of wat meteen aan huis laten komen. Moeder stond wel stand-by als het nodig was. Maar het oudste kind heeft de laatste minuten rustig met papa gekeken. Het oudste kind vertelt nog steeds hoe mooi het was.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem97

Bericht 18 Nov 2014 07:28

Re: Kind bij bevalling

http://youtu.be/HUsCHBbkx-k
Ik kwam deze tegen, vond dit wel mooi voorbeeld van een rustige bevalling waar de kinderen bij zijn.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 18 Nov 2014 14:55

Re: Kind bij bevalling

Dat filmpje is wel een goed voorbeeld, toch zou ik het niet willen. Je weet niet wat er gebeurt, kan gebeuren etc. Voor hetzelfde geld gaat het (goed) mis, kinderen een trauma. Want geloof maar dat het voor een kind heel heftig is om je moeder pijn te zien hebben. Buiten de dingen om die er kunnen gebeuren met de baby.
<<

Anoniem75

Bericht 18 Nov 2014 15:05

Re: Kind bij bevalling

Ayla schreef:Dat filmpje is wel een goed voorbeeld, toch zou ik het niet willen. Je weet niet wat er gebeurt, kan gebeuren etc. Voor hetzelfde geld gaat het (goed) mis, kinderen een trauma. Want geloof maar dat het voor een kind heel heftig is om je moeder pijn te zien hebben. Buiten de dingen om die er kunnen gebeuren met de baby.


Dit ja. Ook al heb je drie goede en snelle thuisbevallingen gehad kan het bij de vierde nog mis gaan. En daarbij lijkt het voor de vrouw die bevalt ook niet echt fijn. Stel je kind krijgt een driftbui nou daar zit je als bevallende vrouw niet echt op te wachten haha
<<

Anoniem125

Bericht 18 Nov 2014 15:13

Re: Kind bij bevalling

Sorry, maar ik zou mijn moeder niet zo hoeven zien. En dit is dan nog een voorbeeld van een heel goede bevalling. Dat je zo'n filmpje op Youtube zet, snap ik ook echt niet. Ik vind het toch wel heel privé, zoiets.
<<

Anoniem125

Bericht 18 Nov 2014 15:17

Re: Kind bij bevalling

Maar goed, het is wel echt een droombevalling als ik het zo zie. Hiervoor zou ik ook wel tekenen, maar dan zonder al die kinderen eromheen en zonder camera's, haha!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 18 Nov 2014 16:41

Re: Kind bij bevalling

Ik kan het me niet voorstellen, mijn bevalling was ook echt eng voor ons op sommige momenten, laat staan voor een kind.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 18 Nov 2014 18:55

Re: Kind bij bevalling

Nougat schreef:Maar goed, het is wel echt een droombevalling als ik het zo zie. Hiervoor zou ik ook wel tekenen, maar dan zonder al die kinderen eromheen en zonder camera's, haha!


Inderdaad. Zo'n droombevalling lijkt me wel wat maar zonder kind of camera.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 18 Nov 2014 20:27

Re: Kind bij bevalling

Spencer schreef:Ik kan het me niet voorstellen, mijn bevalling was ook echt eng voor ons op sommige momenten, laat staan voor een kind.


+1
Zou het mn dochter niet aan willen doen om een huilende, van de pijn kotsende moeder te zien die uiteindelijk de operatiekamer in wordt gereden.
Dat filmpje is trouwens wel echt heel mooi en zou willen dat het zo bij mij was gegaan, maar hoe een bevalling verloopt heb je nou eenmaal niet voor het kiezen.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem84

Bericht 18 Nov 2014 20:47

Re: Kind bij bevalling

Maar als je aan het huilen en kotsen bent, dan neem ik aan dat je kinderen er dan ook niet meer bij zijn. Ik neem aan dat er dan sowieso iemand standby staat of zelfs aanwezig is. Lijkt me logisch dat je de kinderen er niet bij hebt als het geen 'bevalling volgens het boekje' of een bevallling met complicaties is.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers