Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kleuren draag jij (niet)?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Nov 2014 18:22

Welke kleuren draag jij (niet)?

Hou jij bij het kopen van kleding rekening met bepaalde kleuren die je goed of juist totaal niet staan? En heb je dat zelf bedacht of heb je ooit een kleuranalyse laten doen?

Ik weet niet echt wat voor een type ik ben of welke kleuren me staan of niet. Ik hou het daarom redelijk simpel met veel grijs, zwart, beige en roze. Dat zijn de meest voorkomende kleuren in m'n kledingkast. Beetje saai soms maar ook wel makkelijk :)

En jij?
#teammaple🍁
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 01 Nov 2014 18:30

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik vind eigenlijk dat alles me staat. Het ene iets beter in de winter, het andere in de zomer.
Alles behalve geel/okergeel. Dat staat heel.maar.dan.ook.heel.erg.lelijk.
Smile, it's free!
<<

Anoniem187

Bericht 01 Nov 2014 18:31

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik draag voornamelijk saai kleuren (zwart, grijs etc.) ik weet namelijk totaal niet wat me staat qua kleur.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Nov 2014 18:33

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Geel draag ik niet, paars draag ik niet.

Voorkeuren petrol donkerblauw zwart in de zomer wit, donkergrijs, oranje, rood/oranje, Bordeaux. Ik kijk vaak wat mooi staat heb nooit een analyse laten doen.
2015 💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Nov 2014 18:36

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik word heel bleek van de kleur rood, maar vind het wel een mooie kleur. Best jammer.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem156

Bericht 01 Nov 2014 18:52

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik heb ook geen idee welk type ik ben, lijkt me wel leuk om eens zo´n analyse te laten doen.
Geel, felgroen en oranje sla ik over, en pasteltinten ook.
Ik vind dat bordeauxrood me goed staat (vrijwel alles wat ik in Londen heb gekocht heeft deze kleur, haha), felroze, legergroen, kobaltblauw en turquise.
Naar die kleuren grijp ik ook bijna altijd, al is de hoofdkleur bijna altijd zwart.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Nov 2014 18:55

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Donkerblauw staat mij het beste, vind ik zelf en vinden anderen. Zo'n kleurenanalyse lijkt me best leuk, maar heb ik nooit laten doen.
Zachtroze staat me echt niet, andere pastelkleuren juist wel (zeker in de zomer als ik wat gebruind ben).

Zwart draag ik wel zo nu en dan, maar staat me eigenlijk alleen goed als ik bruin ben. In de winter past het niet helemaal bij mij, dan beetje bleke, huid.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Nov 2014 19:05

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Earthy tones staan mij goed. Ik draag deze ook vaak.
En donker blauw. Mijn hele kledingkast is zowat donkerblauw.

Ik draag vrijwel nooit zwart. Dat staat me niet. Ik neig sneller naar blauw, bruin, groen, dat soort tinten. En soms pastel.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Nov 2014 19:33

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Harde kleuren staan mij beter dan pasteltinten. En mijn vriend vindt spijkerbroeken goed bij me staan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Nov 2014 19:36

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik houd daar veel rekening mee. Ik kan felle kleuren en rood, blauw, okergeel, etc, goed hebben. Taupeachtige kleuren staan mij juist niet en maken me bleek, die koop ik dus ook praktisch nooit.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 01 Nov 2014 19:59

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Pastel tinten staan me niet echt, als ik iets in crème aantrek zonder een hardere kleur er onder ben ik net een lijk. Wit kom ik in de zomer nog wel mee weg, maar niet als ik zelf ook witter ben.
Pastel geel staat me niet, kanarie geel juist wel bijvoorbeeld. Mijn voorkeur gaat vaak toch uit naar zwart, donker blauw en grijs. Rood en fuchsia staat me goed, maar daar ben ik dan weer niet super dol op, maar ik heb enkele kledingstukken in die kleur in mijn kast omdat het me dus wel staat.
Ik heb weleens een kleur analyse gehad ( toen ik moest werken op een banenbeurs) en daar kwam dit ook uit.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem170

Bericht 01 Nov 2014 20:13

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Herfsttinten staan heel erg mooi. (oker)geel staat echt heel mooi, net als mosgroen, bruintinten,rood, blauw,oranje.
Wat ik niet draag is bijv roze. Dat staat echt niet. Spierwit bijv ook niet.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Nov 2014 20:21

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Donkerblauw staat me goed, kobaltblauw ook en andere felle blauwtinten ook, bepaalde donkerpaarstinten ook, fuchia/knalroze, zwart, rood maar dan wel bepaald tinten. Ik zal geen wit dragen omdat me dat te breed maakt, pasteltinten idem en staan me niet. Bruin en groentinten heb ik nooit aan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2014 20:45

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik draag veel zwart en zwart/wit. Grijs ook wel. Eerder droeg ik ook wel rood, maar Rood zei eens dat rood niet bij mij paste en nu draag ik het nog maar weinig :P Bordeauxrood ga ik eens proberen, want ik vermoed dat dat beter staat. Verder draag ik ook wel kakigroen, petrol en kobaltblauw.

Geel vind ik niet mooi bij mij en beige ook echt niet. Met mijn blonde haar voel ik me dan echt een groot, saai, beige geheel :laughcry: Bruin en donkerblauw draag ik ook niet.
❤ 7 juni 2018
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 01 Nov 2014 21:01

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Volgens mij is het met rood zo dat er voor iedereen wel een tint rood is die goed staat, alleen is dat voor de een felrood en voor een ander weer rozerood (bijvoorbeeld). Dit heb ik tenminste weleens gelezen.

Mij staan pastelkleuren niet, al gaat mintgroen dan nog net (maar niet té licht). Warme kleuren staan mij meestal ook niet zo mooi.
Kleuren als turqoise, paars, rozerood, grasgroen en koningsblauw staan mij goed.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Nov 2014 21:25

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik draag best veel kleuren, met een voorkeur voor blauw- en koele pasteltinten, diep paars en jadegroen. Wat ik echt mijd als de pest zijn alle aardetinten, die staan me vreselijk. Neonkleuren flatteren me ook niet. Dit is hoe ik het ervaar, ben op zich wel benieuwd of er aan de hand van een kleurenanalyse er ongeveer hetzelfde uit zou komen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Nov 2014 21:28

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik draag eigenlijk allerlei kleuren. In de zomer kan ik wel lichtere/ pastel tinten, in de winter niet.

Ik draag geen geel/ okergeel en lichtgroen.

Ik heb nooit kleuradvies gehad, lijkt mij wel interessant.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem75

Bericht 01 Nov 2014 21:34

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Wit, beige of licht roze als bovenkleding. Daar word ik zo bleek van. Een broek in die kleur zou ik dan wel dragen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 01 Nov 2014 22:04

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Zo'n analyse lijkt me erg tof. Ik draag graag rood, blauw en zwart. Wit en pasteltinten maken me heel flets, vind ik. Bruin vind ik gewoon niet mooi.
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 01 Nov 2014 22:08

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik heb een keer zo'n analyse gedaan maar dat vond ik toen drie keer niks, ik heb die kleurenstaaltjes niet eens bewaard geloof ik. Als ik het me goed herinner zat ik volgens die vrouw tussen lente en zomer in. De kleuren waar ik zelf voor kies komen volgens mij vooral overeen met het zomertype: koele kleuren, veel grijs, groen en blauw. In verschillende tinten maar altijd koel. En ik draag niet echt contrast, eerder ton-sur-ton. Als ik sieraden draag zijn die zilver(kleurig).
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Nov 2014 22:27

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Ik ben een overduidelijk zomertype. Ik draag veel kleurrijke bovenkleding: rood, helderblauw, paars, bordeauxrood, roze, cerise, en inde zomer wit. Als ik groen, oranje, zwart, creme draag lijkt het alsof ik ziek ben, dat doet niks voor mij.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Nov 2014 22:42

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Pasteltinten, die maken mij erg bleek. Felrood en jadegroen staan mij dan weer goed. Dus die probeer ik meer te kopen.
Laatst gewijzigd door Siep op 01 Nov 2014 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2014 22:46

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Siep schreef:Pasteltinten, die maken mij erg bleek. Felrood en kaderoefening etc staan mij dan weer goed. Dus die probeer ik meer te kopen.


Die kleur ken ik niet!
❤ 7 juni 2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Nov 2014 23:10

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Haha scherp! Ik vervloek die autocorrect echt. Het lijkt wel alsof de woorden nog worden aangepast bij het versturen van het bericht. Maar ik bedoelde jadegroen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem286

Bericht 01 Nov 2014 23:22

Re: Welke kleuren draag jij (niet)?

Zwart, bordeauxrood en donkergroen staan mij goed. Ik draag meestal zwart.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers