Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan

<<

Anoniem124

Bericht 04 Nov 2014 10:30

Re: Vreemdgaan

Caro schreef:
Charles schreef:Ja, maar alles wat jullie beschrijven doe en bedoel ik dus net NIET :smile: . Er werd eerst gesproken van een innige band met iemand opbouwen. Dat samen toekomstplannen smeden van een ander kaliber is ben ik uiteraard met jullie eens. Maar dat doe je volgens mij ook weer niet zo snel zonder dat er ooit een kusje of een hand ergens aan te pas is gekomen, toch?


Ohh hahaha! Ik ben er ook niet helemaal bij want ik zie dat van jou ook echt niet als vreemdgaan. Je kan idd gewoon close bevriend zijn met iemand, zonder dat daar ook maar iets bij komt kijken hoor!

En dat laatste: eens :-). Ik denk ook niet dat je je relaite van tig jaar met iemand op het spel zet, voor een ander die je alleen 'digitaal' kent. Je 'moet' toch weten hoe iemand kust, ruikt, zoent, knuffelt en sext?


Nee dat kan ik me ook niet voorstellen! het schijnt wel te gebeuren...een kennis is opzij gezet door haar man voor iemand die hij alleen online kende en toen is gaan meeten. Het viel helaas voor hem tegen en kwam met hangende pootjes terug :omg: . Hij vond het zelf vooral heel netjes van hem dat hij eerst de ene relatie (met kinderen enzo) afsloot voor hij aan een nieuwe begon. Bah.
<<

Anoniem140

Bericht 04 Nov 2014 11:03

Re: Vreemdgaan

Er gebeuren wel gekkere dingen, mijn ex kwam thuis van een concertreis van 2 dagen en de laatste dag papte er een fluittiste met hem aan, ze hebben een dag samen rondgelopen en daar heeft hij mij en mijn zoon voor aan de kant gezet. Hij is naar Duitsland verhuist, daar woonde zij en mij met alle (financiële) shit laten zitten. Mijn vader heeft na maanden toen alle aanmaningen en rekeninen en brieven van advocaten bij hem door de brievenbus gegooid met haar naam op de envelop en twee dagen later heeft ze hem gedumpt :D
Daarvoor ging hij ook al digitaal vreemd met zijn jeugdliefde, hele gesprekken en code woorden gebruiken ze. Om misselijk van te worden.
<<

Anoniem211

Bericht 04 Nov 2014 11:58

Re: Vreemdgaan

Charles schreef:Ja, maar alles wat jullie beschrijven doe en bedoel ik dus net NIET :smile: . Er werd eerst gesproken van een innige band met iemand opbouwen. Dat samen toekomstplannen smeden van een ander kaliber is ben ik uiteraard met jullie eens. Maar dat doe je volgens mij ook weer niet zo snel zonder dat er ooit een kusje of een hand ergens aan te pas is gekomen, toch?


Kan dus wel ;)
<<

Anoniem125

Bericht 04 Nov 2014 12:06

Re: Vreemdgaan

Dat geloof ik dus niet.
<<

Anoniem211

Bericht 04 Nov 2014 12:24

Re: Vreemdgaan

Hoeft ook niet
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers