Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goeeeeeeiemorgen!

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 01 Nov 2014 09:30

Goeeeeeeiemorgen!

Ola!

Ik sta op het station en er rijdt niks! Stik!
Prima dat er werkzaamheden zijn, die waren aangekondigd, maar we hebben al twee keer massaal plaats genomen in een trein, om vervolgens door een vriendelijke omroepster verzocht te worden weer uit te stappen. Euh?

En aangezien mijn ogen nog steeds poep zijn, kan ik de borden niet lezen. Helaas kan ik ook de omroepberichten niet verstaan door de oppergorilla van een groep mannen van middelbare leeftijd. De koning van de apenrots is herkenbaar aan zijn karakteristieke meter afstand tussen zijn linker- en rechtervoet, voor het afbakenen van zijn territorium en tonen van zijn zaakje. Verder spuwt hij zijn testosteron verbaal met een buitenaards volume over het perron.

:palm:

Oh en als klap op de vuurpijl ruikt de mevrouw naast mij naar de smurfenkoekjes die ik al 100 jaar niet meer in de supermarkt kan vinden.

Zijn jullie al up and running?

Geniet van je dag! :sunny:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Nov 2014 09:39

Re: Goeeeeeeiemorgen!

Zo, een fijn begin van de dag Reva. Succes! :wink:

Ik zit nu nog even rustig met N. op de bank. Moet om 11.00 uur werken, tot 19.00 uur. Met tegenzin, want N. is ziek. Vind het zo sneu haar straks bij de buurvrouw achter te moeten laten.

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem118

Bericht 01 Nov 2014 09:42

Re: Goeeeeeeiemorgen!

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 18 Aug 2015 21:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Nov 2014 09:44

Re: Goeeeeeeiemorgen!

:smile: ik ben zo blij dat ik nog in bed lig en vandaag niet met het OV hoef! Sterkte Reva, ik zie de apenrots-man helemaal voor me :-)

Gisteravond daarentegen...

Ik had de tram naar Amstel die krap aan zou sluiten op de laatste normale trein naar Utrecht. Oh en ik had gedronken en mijn nieuwe nog niet ingelopen schoenen aan. Toen bleven we bij de een na laatste halte staan met de mededeling dat de tram niet verder ging vanwege een ongeluk en dat iedereen uit moest stappen. De hele inhoud van de tram zette het en masse op een sprintje naar Amstel, wat er voor voorbijgangers bizar uit moet hebben gezien. Ik had er om kunnen lachen als ik niet zo'n immense pijn aan mijn voeten had gehad! Maarrrr vraag niet hoe, ik heb het gehaald!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem255

Bericht 01 Nov 2014 09:45

Re: Goeeeeeeiemorgen!

Wahaha Reva.

Beterschap voor je dochter Parisienne.

Ik ga als een gek hier in huis beginnen en de kinderen instructies geven want sinds vandaag staat ons huis officieel te koop.

Ik wil alle was wegstrijken en heb daarvoor een nieuw strijkijzer systeem geval ding gekocht. Op de doos staat dat je daarmee 2x sneller strijkt dus met een uurtje of 3 moet ik klaar zijn....
<<

Anoniem181

Bericht 01 Nov 2014 13:04

Re: Goeeeeeeiemorgen!

Whahahaha Reva, je omschrijft het weer meesterlijk :laughcry:

Sterkte vandaag!

Ik moet zo boodschappen doen en een was draaien. Verder een rustige en NS-vrije dag.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom