Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Okt 2014 12:57

Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Een vriendin van me ligt met een hersenbloeding in het ziekenhuis. Nu mag ze alleen familie op bezoek hebben, maar ze vindt het zo leuk om kaartjes te ontvangen, dus ze heeft het adres op fb gezet. Alleen woon ik praktisch om de hoek van het ziekenhuis, dus ik wil eigenlijk even een kaartje en wat lekkers afgeven ipv opsturen. Maar kan dit eigenlijk wel? En moet ik dat dan bij de algemene receptie doen beneden of bij de afdeling waar ze ligt? Al vraag ik me van dat laatste af of ik daar wel mag komen....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem162

Bericht 31 Okt 2014 12:59

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Ik denk dat je het gewoon kunt afgeven bij de receptie, als dat niet kan zullen zij toch wel weten waar je naar toe moet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Okt 2014 13:01

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Ik heb wel vaker iets afgegeven. Ik loop dan altijd even naar de balie van de afdeling zelf, dat mag over het algemeen wel gewoon. Als patiënten afgeschermd liggen dan is de kamer of zaal waar ze liggen afgeschermd, niet de receptie van de afdeling. En als ik de balie niet kan vinden dan schiet ik even verpleegkundige aan. Ik heb er in elk geval nog nooit een negatieve reactie op gehad.
Laatst gewijzigd door Susan op 31 Okt 2014 13:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem122

Bericht 31 Okt 2014 13:01

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Lijkt me dat dat wel zou moeten kunnen, de postbode geeft toch ook de post gewoon af. Ik zou het gewoon even bij de receptie vragen of je het bij hun kan afgeven of dat je door mag lopen naar de afdeling.
Ik zou wel even goed het kamernummer navragen en alle gegevens op het pakketje zetten.
<<

Anoniem173

Bericht 31 Okt 2014 13:02

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Ja hoor dat kan gewoon. En anders informeren wanneer de bezoektijden zijn dan kun je het mss wel persoonlijk afgeven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 31 Okt 2014 13:06

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Kamernummer en alles heb ik! Ik ga het gewoon proberen idd.
Er mogen maar 2 mensen per keer op bezoek en ze heeft 4 kids en een vriend, dus ze hebben aangegeven dat het nu echt alleen even voor familie is en dat wil ik dan ook respecteren.

Thanks! Ik twijfelde toch even.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem193

Bericht 31 Okt 2014 13:21

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Gewoon het ziekenhuis inlopen.
Ik zou het eerst even vragen bij de hoofdbalie, wat hun aanraden en dan afhankelijk van het antwoord wel of niet doorlopen naar de afdeling om het daar af te geven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Okt 2014 13:55

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Bij mijn vader waar ook maar alleen 2 naaste familie per keer mochten. Werd toen ook wel wat afgegeven bij de receptie en dan werd het naar de kamer gebracht
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Nov 2014 15:13

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Ik ben vanochtend even langsgegaan. Bij de receptie beneden werd ik nogal raar aangekeken...ze wist niet wat ze er daar dan mee moest. Ik mocht doorlopen naar boven, naar de etage waar ze ligt. Daar een verpleegkundige gevraagd of ik het aan haar af mocht geven, zodat zij het aan die vriendin kon geven, maar toen mocht ik ineens gewoon bij haar, buiten het bezoekuur om! Zij was ook heel verbaasd maar ook heel blij om me te zien. Ik ben maar heel kort gebleven, 10 minuutjes, want ik voelde me toch wel bezwaard zo buiten het bezoekuur om.

Maar goed, eind goed al goed dus ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem187

Bericht 01 Nov 2014 16:27

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Ohh wat fijn dat je even bij haar mocht zijn! Voor haar ook leuk, onverwacht bezoek. Gaat de tijd wat sneller :) En voor jou ook fijn, heb je haar ook weer even in het echt kunnen zien, dat is vast een fijn gevoel!
<<

Anoniem162

Bericht 01 Nov 2014 16:30

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Wat onverwachts fijn dat je toch even bij haar mocht.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Nov 2014 18:46

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Ja, was heel bijzonder....wat zo'n klein gebaar kan doen met iemand. Ze is namelijk eigenlijk meer een vriendin van mijn zusje, maar ze heeft onlangs ook haar moeder verloren en ze is gescheiden ook onlangs, ze moest bijna huilen zo lief vond ze het van me. Ze is altijd die stoere echt haagse vrouw met ballen, maar nu is ze even heel kwetsbaar. Ze heeft al 2 fb posts gewijd aan het feit dat ze het zo lief vind dat ik langsgekomen ben. En ergens vind ik het dan zo ontzettend treurig dat ze blijkbaar zo vaak slecht behandeld is door mensen dat dit haar zoveel doet....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 01 Nov 2014 19:38

Re: Iets afgeven voor een patient in het ziekenhuis?

Poppy schreef:Ja, was heel bijzonder....wat zo'n klein gebaar kan doen met iemand. Ze is namelijk eigenlijk meer een vriendin van mijn zusje, maar ze heeft onlangs ook haar moeder verloren en ze is gescheiden ook onlangs, ze moest bijna huilen zo lief vond ze het van me. Ze is altijd die stoere echt haagse vrouw met ballen, maar nu is ze even heel kwetsbaar. Ze heeft al 2 fb posts gewijd aan het feit dat ze het zo lief vind dat ik langsgekomen ben. En ergens vind ik het dan zo ontzettend treurig dat ze blijkbaar zo vaak slecht behandeld is door mensen dat dit haar zoveel doet....



Je bent al geweest zie ik. Ik had je ook geadviseerd om even naar de afdeling zelf te gaan en het daar af te geven, meestal zijn ze idd niet zo moeilijk tenzij de artsen net visite lopen o.i.d.
Fijn dat je bij haar langs mocht!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers