Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar is...

<<

Anoniem88

Bericht 01 Nov 2014 11:50

Re: Waar is...

Katniss schreef:Eerst heette ze EvilBunny.

Als dat zo is: EvilBunny verwarde ik altijd met VA, dus dan kan dat kloppen :)
<<

Anoniem147

Bericht 01 Nov 2014 12:38

Re: Waar is...

Ik vroeg me ineens af of die forumster met 3 zonen hier nog wel eens komt. Ik ben echt bang dat ik onder een steen leef haha en dat ze al jaren een andere naam heeft. Ze ging toen ook aan de opleiding communicatie beginnen.
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:53

Bericht 01 Nov 2014 12:46

Re: Waar is...

Marni schreef:Ik vroeg me ineens af of die forumster met 3 zonen hier nog wel eens komt. Ik ben echt bang dat ik onder een steen leef haha en dat ze al jaren een andere naam heeft. Ze ging toen ook aan de opleiding communicatie beginnen.


Mamsie? Die komt hier nog steeds wel eens.
<<

Anoniem131

Bericht 01 Nov 2014 12:47

Re: Waar is...

Marni schreef:Ik vroeg me ineens af of die forumster met 3 zonen hier nog wel eens komt. Ik ben echt bang dat ik onder een steen leef haha en dat ze al jaren een andere naam heeft. Ze ging toen ook aan de opleiding communicatie beginnen.

Mamsie. Volgens mij nog steeds ook onder die naam.
<<

Anoniem147

Bericht 01 Nov 2014 12:48

Re: Waar is...

Ohh ja! Mamsie bedoelde ik. Dan kijk ik gewoon scheel als ze hier nog komt.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 01 Nov 2014 12:59

Re: Waar is...

Ik ben altijd nog wel benieuwd hoe het met Knets en Lieskuh gaat, wat die nu in het dagelijks leven doen. Waren voor mij indertijd bekende forummers en vond het leuk om hun dingen te lezen. Ik vind het ook jammer dat ik Rood nog niet weer heb ontdekt na haar huwelijk. Ik mis Artemis maar ik vind Nougat wel een goede vervanger alhoewel beide denk ik nog leuker zou zijn. En volgens mij heb ik indertijd wel gehoord dat Freakie onder een andere naam schrijft maar die heb ik nooit kunnen ontdekken. Ik zat me van de week eens af te vragen hoe Purk (?) nou heet en of ze er nog is. En ben gewoon benieuwd hoe het nu met Wendy is.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 01 Nov 2014 13:00

Re: Waar is...

Purk is Serendipity ;) als ik dit moet weghalen moet je t ff zeggen, S. ;)

Niet quoten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem187

Bericht 01 Nov 2014 13:04

Re: Waar is...

rapa nui schreef:Ik zat me van de week eens af te vragen hoe Purk (?) nou heet en of ze er nog is.


Hoi, ik ben hier! :D
<<

Anoniem273

Bericht 01 Nov 2014 13:06

Re: Waar is...

Ik kom uit hetzelfde dorp als Phneidra/EvilBunny. M'n moeder woont er nog en ik kom er regelmatig. Kan mss wel uitzoeken hoe en wat (als een echte Sherlock).
<<

Anoniem110

Bericht 01 Nov 2014 13:06

Re: Waar is...

Serendipity schreef:
rapa nui schreef:Ik zat me van de week eens af te vragen hoe Purk (?) nou heet en of ze er nog is.


Hoi, ik ben hier! :D


Are u kidding me :palm:
<<

Anoniem187

Bericht 01 Nov 2014 14:44

Re: Waar is...

Zeg me niet dat je dat niet wist?!
<<

Anoniem114

Bericht 01 Nov 2014 14:56

Re: Waar is...

Aziraphale schreef:Ik kom uit hetzelfde dorp als Phneidra/EvilBunny. M'n moeder woont er nog en ik kom er regelmatig. Kan mss wel uitzoeken hoe en wat (als een echte Sherlock).


Nou, Nancy Drew.. Ik weet haar achternaam niet meer. Dus misschien als iemand anders nog iets weet..? Ik weet alleen het dochtertje en de woonplaats.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Nov 2014 15:52

Re: Waar is...

Nonnevot schreef:
Serendipity schreef:
rapa nui schreef:Ik zat me van de week eens af te vragen hoe Purk (?) nou heet en of ze er nog is.


Hoi, ik ben hier! :D


Are u kidding me :palm:


Haha ik kreeg vorige week nog een bericht via een fb vriend of ik nog op het forum kwam. Zij ook best veel nog maar had de link met mij ook niet gelegd :p
<<

Anoniem205

Bericht 01 Nov 2014 16:34

Re: Waar is...

Sterremaan komt hier volgens mij niet of nauwelijks. Ze heeft afgelopen zomer heel heel heel veel tegenslagen gehad. Zal haar wel een berichtje sturen dat er naar haar gevraagd wordt!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 01 Nov 2014 16:49

Re: Waar is...

Met Carebear en kids gaat t goed:

parttime baan erbij. tweeling is inmiddels 6 jaar, zitten in aparte groepen in groep 3. doen het heel goed.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Nov 2014 17:07

Re: Waar is...

Och ja cleo. Die goede oude tijd. En klets en lieskuh. En kennen we Stephanie nog. Die kreeg toen toch een zoontje ?
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 01 Nov 2014 17:18

Re: Waar is...

Stephanie (als we het over dezelfde hebben) zou mij destijds nog een volle doos met kleding opsturen, toen ik de vorige keer aan het afvallen was. Mocht ik zo voor niets hebben, maar ik heb nooit wat gezien. Bleek uiteindelijk niet dat zij niet helemaal eerlijk was geweest hier?
<<

Anoniem119

Bericht 01 Nov 2014 18:01

Re: Waar is...

Ik denk wel eens dat Nougat de oude Veertje Amsterdam kan zijn. Beetje zelfde type. Maar die had een buitenlandse kerel en bij mijn weten Nougat niet. Of ze is Zohie, die lijkt er ook wel een beetje op en heb ik nooit meer gezien.

Anyway. Freakie komt inderdaad nog hier onder een andere naam.

Knets heb ik nog steeds op Facebook. Die kids worden groot joh! Lieskuh weet ik niks meer van. Jammer dat was altijd een leuk vrouw met leuke kindjes.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Nov 2014 18:19

Re: Waar is...

Ik denk altijd dat VA nu Bacio heet.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 01 Nov 2014 18:23

Re: Waar is...

Ooh ja dat zou ook kunnen Ja. Die is wel lekker internationaal. Denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Of was de lover van VA nou Australisch? Staat me ook iets van bij. Die van bacio is Italiaans of midden Europees ofzo.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 02 Nov 2014 00:34

Re: Waar is...

Ik was laatst benieuwd naar de forumster met 2 kindjes (meisjes dacht ik) waarvan de jongste een aandoening had in haar hersenen, volgens mij iets van hele erge epilepsie? Ik weet het niet meer precies. Ze gingen vorig jaar geloof ik een hele zware periode in met operaties.

Komt zij hier nog? Ben wel benieuwd hoe het nu gaat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Nov 2014 00:35

Re: Waar is...

Ja, ik kwam er van de week achter dat dat Toos is!
❤ 7 juni 2018
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 02 Nov 2014 00:43

Re: Waar is...

Oh echt! Thanks!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 02 Nov 2014 04:56

Re: Waar is...

rapa nui schreef:En ben gewoon benieuwd hoe het nu met Wendy is.
Zou ik ook graag weten. Volgens mij zei Cotton een tijdje terug dat ze zwanger was, dan zou ze inmiddels wel bevallen moeten zijn.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Nov 2014 06:53

Re: Waar is...

Van maura zie ik wel eens wat dingen voorbij komen op Facebook. Naar aanleiding van haar laatste topic heb ik het idee dat het nog weinig anders met haar gaat...
08/2018
05/2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers