Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meiden met smalle polsen en Pandora..

<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 20:42

Meiden met smalle polsen en Pandora..

Welke maat is jullie armband?
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 17 Sep 2013 20:50

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

19 cm geloof ik. De een 19 cm de ander 20. Die van 20 is wel al vol.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 17 Sep 2013 21:09

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Ik heb volgende mij 18cm, misschien ook wel 17.. De kleinste maat was voor mij net iets te smal om bedels aan te hebben hangen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Vita

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 08 Sep 2013 19:26

Bericht 17 Sep 2013 21:45

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Uhh, goeie vraag, als je er 1 wil kopen heb ik nog wel een tip waar, die hebben heeel vaak helft v D prijs op pandora.
Ik zal is meten morgen voor je, ze schijnen wel iets uit te rekken vertelde de juwelier me.
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 21:50

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Vita, 't is voor m'n beste vriendin.. Ik had er eentje gekocht voor d'r, maar via MP, omdat 't anders een extreem duur cadeautje zou worden :P Wordt 't nu alsnog... Want de armband is te groot. Ik pas 'm wel, dus dacht, ik haal wel een nieuwe voor d'r en dan neem k die andere :) Maar goed, ze is maar een klein ding met smalle polsjes. Ik dacht dat die andere een maat 20 was..
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 21:51

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Oh en ik wel nieuwsgierig naar dat adresje! ;)
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 17 Sep 2013 21:52

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Heb je nu misschien niks aan, maar ik heb een spinning armband. Is net als pandora, maar dan iets fijner.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 21:53

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Oh nou, goedkopere wannabe-Pandora armband-tips zijn welkom, hoor! ;) Zolang er maar wel Pandora bedels oppassen, want die had ik al gekocht voor d'r. Die moeten er dus wel oppassen, want die zijn heel belangrijk!
<<

Anoniem273

Bericht 17 Sep 2013 22:32

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Ik heb maat 18. Maar je kunt je pols opmeten toch voor de goede maat?
<<

Anoniem 52

Bericht 17 Sep 2013 22:35

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Neee tis voor vriendin! En ik wil haar verrassen ;) Ik heb vandaag al 3x heel subtiel haar pols vastgepakt, maar kwam er niet uit haha. De maat 20 past iig bijna om haar bovenarm :D
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 18 Sep 2013 15:55

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Ik weet niet of Pandora bedels er om passen, heb er zelf speciale Spinning bedels bij gekocht.
Ik denk dat Pandora iets te wijde bedels heeft voor een spinning armband, maar weet het niet zeker.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 18 Sep 2013 16:44

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Bazinga schreef:Neee tis voor vriendin! En ik wil haar verrassen ;) Ik heb vandaag al 3x heel subtiel haar pols vastgepakt, maar kwam er niet uit haha. De maat 20 past iig bijna om haar bovenarm :D


Ahh, ik dacht dat ze de 20 al gepast had o.i.d. en ze het al wist ;) Lastig inschatten welke maat goed is, er moet namelijk nog wel wat ruimte zijn voor bedels.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Sep 2013 16:47

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Neee ik dacht 't slim te hebben aangepakt haha. Door gewoon tweedehands armband te kopen en ik had m bij mam gepast, maar blijkbaar heeft Meis kleinere polsen :/
<<

Anoniem273

Bericht 18 Sep 2013 16:53

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Kun je niet een trucje doen en stiekem haar horloge opmeten oid? Als je tenminste kunt zien welke maar dat is... Even zorgen dat iemand haar weglokt en dan een sieraad opmeten?

Zo was mijn klokje van mijn horloge een keer ineens omgekeerd. Je kunt die losmaken en eventueel verwisselen met andere klokjes. Ik doe m'n horloge om en ineens stond de 6 boven...ik nog naar J. om te zeggen hoe raar dat was. Hij vond het ook vreemd. Ik heb geen seconde gedacht dat hij eraan had gezeten, haha. Bleek hij misschien een nieuw klokje te willen kopen voor m'n horloge maar die dingen worden niet meer verkocht ;) Pas maanden later vertelde hij dat hij het was.
<<

Anoniem 52

Bericht 18 Sep 2013 16:55

Re: Meiden met smalle polsen en Pandora..

Haha wat schattig!

Ik ga haar vriend maar even berichtje sturen, vragen of hij horloge kan opmeten voor me!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers