Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je vloer!

<<

Anoniem87

Bericht 30 Okt 2014 11:44

Show je vloer!

Ik ben op zoek naar vloereninspiratie! Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar een houten vloer, maar uit praktisch oogpunt toch laminaat (of pvc?).

Wat hebben jullie voor vloer liggen en waarom? Foto zou leuk zijn :)
<<

Anoniem99

Bericht 30 Okt 2014 11:50

Re: Show je vloer!

Wij hebben dit laminaat van Leen Bakker.


Afbeelding
Toen we op onszelf gingen konden en wilden we niet te veel betalen voor het laminaat omdat we maar tijdelijk zouden wonen in ons 1e huis. Toen we een dik half jaar later gingen verhuizen, hebben we het geprobeerd mee te verhuizen en dat werkte dus super! Dus we hebben ook in dit huis weer hetzelfde laminaat. We hebben dit gekozen om de natuurlijke uitstraling die het heeft.
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2014 11:57

Re: Show je vloer!

Begin niét aan hout. Heb zo zo zo zooooo spijt! Bah in mijn keuken ziet het er niet meer uit, vlekken gaan er niet uit en did i mention het onderhoud?
<<

Anoniem119

Bericht 30 Okt 2014 11:58

Re: Show je vloer!

Wij hebben nu vrij nietszeggend laminaat:

Afbeelding

In het nieuwe huis hebben we een hele mooie houten vloer die witgeschilderd is. Het is de originele houten vloer van het huis. Geen foto echt van de vloer zelf, maar hier zie je het wel goed:

Afbeelding


We gaan 'm wel opnieuw schuren en verven, en de naden dichtkitten. Dat zal wel minder mooi worden, minder rustiek ogen, maar gezien m'n vriend nogal allergisch is voor stof, leek ons dat wel het meest praktische.


En op de benedenverdieping ligt marmer. Had ik zelf nooit gekozen, maar is nu wel heel mooi:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 30 Okt 2014 12:12, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:43

Bericht 30 Okt 2014 12:02

Re: Show je vloer!

Wij hebben een vloer van Quickstep. De Moderato warm eik. We hebben voor deze vloer gekozen vanwege de kleur, de voelbare houdstructuur en de v-groeven aan lange - en korte kant.

http://www.formido.nl/quick-step-lamina ... 94128.html
Laatst gewijzigd door Zoethout op 31 Okt 2014 12:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
Leven en laten leven
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 30 Okt 2014 12:09

Re: Show je vloer!

Wij hebben 60x60 tegels, kleur antraciet. Oa gekozen omdat het op vloerverwarming kan. Grootte pakte goed uit op onze kleine (minder dan 35 m2) woonkamervloer
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2014 12:25

Re: Show je vloer!

Marin, koop zo'n stofzuigrobot. Ik heb die boven; hij zuigt echt heel goed! Heb nooit stof boven want ik ben zelf ook allergisch! Je kan hem leren dat hij niet van de trap flikkert en als je dan alle deuren open laat zuigt hij alle kamers én onder bedden!
<<

Anoniem119

Bericht 30 Okt 2014 12:27

Re: Show je vloer!

Ja dat is wel een goeie! Sowieso gaan we een schoonmaakster nemen, maar voor tussendoor is een robotje wel handig ja. M'n schoonzus heeft dat tegenwoordig ook. Onder de bedden lijkt me ook super handig.
<<

Anoniem234

Bericht 30 Okt 2014 12:32

Re: Show je vloer!

Wij hebben een houten vloer. Volgens mij is het eiken.

Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 30 Okt 2014 12:33

Re: Show je vloer!

Mooie diepe kleur, Puggle!
<<

Anoniem151

Bericht 30 Okt 2014 12:40

Re: Show je vloer!

Wij hebben boven Lundia laminaat, Olaf. Vind het een mooie vloer en was lekker goedkoop bij de karwei :)
<<

Anoniem234

Bericht 30 Okt 2014 12:44

Re: Show je vloer!

Marin schreef:Mooie diepe kleur, Puggle!


Dankje! Volgens mij is het olie of iets geen idee.
<<

Anoniem87

Bericht 30 Okt 2014 12:55

Re: Show je vloer!

Hmmm dat klinkt niet goed ChiQ, en dat al zo snel! Vond hem erg mooi bij jou. Maar ben daar inderdaad ook bang voor, heb een tante met een houten vloer en zij is echt panisch (schoenen uit! Niet schuiven met de stoelen! Haha).
<<

Anoniem234

Bericht 30 Okt 2014 12:58

Re: Show je vloer!

Wij doen alles op onze vloer, merk er niks aan. Maar wij hebben geen hout bij de keuken dat scheelt ook.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Okt 2014 13:01

Re: Show je vloer!

Wij hebben op beide verdiepingen een houten vloer gelegd, het is eikenhouten lamelparket. Eens per jaar moet hij met olie worden bewerkt. Ik vind het een erg mooie vloer en ben er blij mee.
#teammaple🍁
<<

Anoniem87

Bericht 30 Okt 2014 13:02

Re: Show je vloer!

Waarom is de keuken zo'n zwakke plek dan? Omdat je daar met water in de weer bent? Ik mors nooit water in de keuken eigenlijk. Wij krijgen een open keuken, dus er komt echt overal dezelfde vloer te liggen.

Vorige week had ik deze gezien, is laminaat maar vond hem wel veel op hout lijken.

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 30 Okt 2014 13:05

Re: Show je vloer!

Elin schreef:Hmmm dat klinkt niet goed ChiQ, en dat al zo snel! Vond hem erg mooi bij jou. Maar ben daar inderdaad ook bang voor, heb een tante met een houten vloer en zij is echt panisch (schoenen uit! Niet schuiven met de stoelen! Haha).



O, nee dat heb ik niet. Vind verouderde vloeren wel leuk dus krassen etc is niet mijn angst maar bijv in de keuken, ik mors ook niet maar als je bijv afwast of vaat in de vaatwasser doet dan druppelt er wat oo de grond en dan zie je meteen. O, en Julian maakt er ook een knoeiboel van. Hij wéét dat hij niet mag lopen met limonade maar doet het toch..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Okt 2014 13:11

Re: Show je vloer!

Wij hebben grijs eiken van het merk krono het is laminaat


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 558

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 30 Okt 2014 13:43

Re: Show je vloer!

Wij hebben van deze website de Chateau blanc. Een eiken vloer met een lichte whitewash. Het is een verlijmde vloer, waardoor hier vloerverwarming onder kan. Ideaal :smile:

http://www.cisencovloeren.nl/Houten-Vloeren/Assortiment
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 30 Okt 2014 13:50

Re: Show je vloer!

Wij hebben deze laminaatvloer in de woonkamer, keuken en het halletje liggen; Ikea PRÄRIE Laminaatvloer, grijs

Afbeelding
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 30 Okt 2014 13:57

Re: Show je vloer!

Urban Naked schreef:Wij hebben op beide verdiepingen een houten vloer gelegd, het is eikenhouten lamelparket. Eens per jaar moet hij met olie worden bewerkt. Ik vind het een erg mooie vloer en ben er blij mee.


Doen jullie dit ook echt? En moeten dan alle meubels eruit?

Wij hebben ook een houten vloer. en eigenlijk moest 'ie toen we hier kwamen wonen (drie jaar geleden) al geolied. Je ziet erge kleurverschillen en beschadigingen op sommige plekken, bijvoorbeeld bij de keuken en op plekken waar de zon schijnt. Maar Als we de vloer zouden gaan oliën kunnen we even tijdelijk geen gebruik maken van ons huis, de trap van beneden komt uit op de woonkamer. Een andere trap die midden in de woonkamer begint leidt naar de bovenverdieping. Meh, onhandig. Maar het zou wel beter zijn, al vind ik onze 'geleefde' vloer ook nog steeds mooi!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem75

Bericht 30 Okt 2014 14:52

Re: Show je vloer!

Wij hebben een pvc vloer en ik ben er erg blij mee!
Boven hebben we gewoon laminaat. Beetje bruin/grijzig

Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Okt 2014 15:00

Re: Show je vloer!

Canadees Esdoorn lamelparket. Dus wel echt hout, maar het werkt niet zoals massieve planken.

Afbeelding

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem87

Bericht 30 Okt 2014 15:11

Re: Show je vloer!

Wauw Ooh La La, echt prachtig! Was het een dure vloer?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Okt 2014 15:12

Re: Show je vloer!

Teun schreef:
Urban Naked schreef:Wij hebben op beide verdiepingen een houten vloer gelegd, het is eikenhouten lamelparket. Eens per jaar moet hij met olie worden bewerkt. Ik vind het een erg mooie vloer en ben er blij mee.


Doen jullie dit ook echt? En moeten dan alle meubels eruit?
Eh toen we hem vorig jaar in augustus hebben gelegd hebben we hem ook geolied ja. Dat had dus onderhand al weer moeten gebeuren.. hmm, we waren het wel echt van plan :)
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers