Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingkast opruimen

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 31 Okt 2014 09:35

Re: Kledingkast opruimen

Nou ik heb een dappere poging gewaagd. Alles is iig gesorteerd en netjes opgevouwen. Wat dingen eruit gelaten die sowieso weg konden. Nu is het een kwestie van af een toe een stapel pakken (stapel jeans, longsleeve, truien, tops, leggings etc) en die passen en een selectie maken.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem114

Bericht 31 Okt 2014 09:49

Re: Kledingkast opruimen

Ik wacht wel tot m'n vriend m'n kledinghoop zat is en een nieuwe kast voor me in elkaar zet.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 08:41

Bericht 31 Okt 2014 13:05

Re: Kledingkast opruimen

Ik ruim aan het begin van de zomer en de winter mijn kast altijd op. Soms blijft er wel eens wat liggen waar ik over twijfel, maar dan bekijk ik het na een paar weken nog eens. Tussendoor gooi ik alleen dingen weg die kapot zijn/gaten in zitten.

Ik vind het heerlijk zo'n opgeruimde kast! Zo zie ik dan precies wat ik nog nodig heb voor een nieuw seizoen.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Okt 2014 13:08

Re: Kledingkast opruimen

Ik moet het binnenkort maar eens doen. Wil zo weinig mogelijk meenemen naar t nieuwe huis dus kan het beste in november maar eens uit gaan puilen. Is hard nodig ook. Tegenwoordig gooi ik m'n shirtjes maar gewoon m'n kast in omdat het toch al zo'n zooi is.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 31 Okt 2014 13:30

Re: Kledingkast opruimen

Opruimen als in de zin van dat de kleren de kast in gaan na het wassen en droogproces? Of uitmesten, weggooien en dan herindelen? :laughcry:

Nou dat laatste is misschien een goed idee om dat binnenkort maar eens te gaan doen. :palm:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 31 Okt 2014 14:31

Re: Kledingkast opruimen

Meestal ruim ik eens per jaar mijn kast grondig op. Als het echt chaotisch wordt ga ik tussendoor ook even opruimen. Goed opvouwen en weer nette stapels maken.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers