Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uggs voor 99,-

<<

Anoniem141

Bericht 28 Okt 2014 22:21

Uggs voor 99,-

Misschien een tip voor de mensen die uggs willen. Morgen zijn ze bij de media markt (!) in de aanbieding voor 99 euro. Alle kleuren en ze hebben short en mini.

Zag ze toevallig vandaag. Twijfel of ik ze morgen zal gaan kopen! Wil namelijk nog graag de mini in zwart.
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 28 Okt 2014 22:49

Re: Uggs voor 99,-

ik wil ze ook graag maar twijfel ook nog..
<<

Patsy

Bericht 29 Okt 2014 13:37

Re: Uggs voor 99,-

Ik was net, voor iets anders bij de Mediamarkt. Ze waren vanmorgen binnen 30 minuten uitverkocht geweest vertelden ze.
<<

Anoniem170

Bericht 30 Okt 2014 13:09

Re: Uggs voor 99,-

Mn zusje vertelde dat Mediamarkt deze Uggs in Spanje zijn ingekocht, maar dat Mediamarkt niet kan beloven dat ze echt zijn of zoiets. Ze zei ook dat er geen echtheidscertificaat bijzt.
<<

Anoniem85

Bericht 30 Okt 2014 13:43

Re: Uggs voor 99,-

En uggs zelf geprobeerd de verkoop tegen te houden las ik op een nieuws site. Het kunnen geen echte zijn volgens uggs.

Lekker zuur, nep dingen voor 99 euro.
<<

Anoniem234

Bericht 30 Okt 2014 14:00

Re: Uggs voor 99,-

Maar lijkt me toch ook wel apart dat zo'n groot bedrijf als mediamarkt zich dit op de nek gaat halen.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2014 15:24

Re: Uggs voor 99,-

Puggle schreef:Maar lijkt me toch ook wel apart dat zo'n groot bedrijf als mediamarkt zich dit op de nek gaat halen.

Ik vind het ook wel bijzonder. :eyes:
<<

Anoniem81

Bericht 30 Okt 2014 15:28

Re: Uggs voor 99,-

Stonds gister op een nieuwssite ook een bericht over dat de kans groot was dat ze nep waren.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Okt 2014 15:30

Re: Uggs voor 99,-

Maar dan heb je kans dat er een hoog percentage terug gaat komen om ze terug te brengen. Zou als MM helemaal geen zin hebben in dat gedoe.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Okt 2014 15:35

Re: Uggs voor 99,-

Bijenkorf heeft zo met de drie dwaze dagen eens nep allstars verkocht. Uiteindelijk is dat wel tegengehouden, maar soms is nep niet van echt te onderscheiden.

Mijn exwerkgever I.ntersport heeft ook een keer een hele partij Uggs verkocht voor 100 euro per paar. Dit was voor mijn tijd, maar ik begreep van collega's dat die wellicht ook nep of B-keus geweest zijn. Heeft geen haan naar gekraaid.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem81

Bericht 30 Okt 2014 15:36

Re: Uggs voor 99,-

Ugg Australia gaat er alles aan doen om te voorkomen dat Mediamarkt de komende dagen laarsjes van het merk Uggs verkoopt.

Ook waarschuwt Ugg de klanten dat het misschien om namaak gaat. "Wij kunnen de echtheid van de schoenen niet garanderen. De prijzen zijn te mooi om waar te zijn", zegt Ugg-woordvoerder Annick Hoppener.

Bij Mediamarkt start morgen het 'Gekkenhuis', een jaarlijkse stuntactie waarbij ook producten worden aangeboden die niet in het normale assortiment zitten. Laarsjes van Uggs worden ver onder de normale prijs aangeboden: 100 euro in plaats van 150 euro.

Morgen

Ugg Australia gaat juridische stappen nemen tegen de "ongeautoriseerde verkoop", zegt woordvoerder Hoppener. Het bedrijf heeft al een eerste brief aan Mediamarkt gestuurd.

De Australische schoenenfabrikant werkt met vaste verkoopadressen. Deze winkels moeten zich aan richtlijnen houden en de laarsjes verkopen voor de door Ugg Australia vastgestelde prijzen.

Mediamarkt zegt niets te hebben gehoord van Ugg over de stuntactie. Woordvoerder Ruth Leijting: "Dus gaat de verkoop gewoon van start morgen." Het gaat om een tijdelijk actie; de Uggs komen niet in het vaste assortiment.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 30 Okt 2014 15:36

Re: Uggs voor 99,-

Ik vind het sowieso bijzonder dat de mediamarkt schoenen verkoopt.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 30 Okt 2014 15:37

Re: Uggs voor 99,-

Stofzuiger schreef:Bij Mediamarkt start morgen het 'Gekkenhuis', een jaarlijkse stuntactie waarbij ook producten worden aangeboden die niet in het normale assortiment zitten. Laarsjes van Uggs worden ver onder de normale prijs aangeboden: 100 euro in plaats van 150 euro.


Ohh dit heb ik gemist. Dat verklaart waarom ze schoenen verkopen.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem97

Bericht 30 Okt 2014 16:17

Re: Uggs voor 99,-

<<

Anoniem81

Bericht 30 Okt 2014 16:20

Re: Uggs voor 99,-

Die kinderwagen :(
<<

Anoniem87

Bericht 30 Okt 2014 16:28

Re: Uggs voor 99,-

Oh my god.. Wat een tokkies.
<<

Anoniem86

Bericht 30 Okt 2014 16:41

Re: Uggs voor 99,-

Haha dat filmpje! Verschrikkelijk..
<<

Patsy

Bericht 30 Okt 2014 16:43

Re: Uggs voor 99,-

Jeetje zeg! Dan snap ik wel dat ze binnen een half uur uitverkocht waren. Arm kindje, wie neemt nou zijn kind mee naar zoiets?
<<

Anoniem122

Bericht 30 Okt 2014 16:45

Re: Uggs voor 99,-

Stofzuiger schreef:Die kinderwagen :(



Ja maar je bent ook wel een beetje dom als je een kinderwagen of überhaupt een kind mee gaat nemen naar zo iets.. Je weet van te voren dat het op zo iets uit gaat draaien.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Okt 2014 16:46

Re: Uggs voor 99,-

Filmpje doet me ernstig aan de haagse markt denken. Enige reden dat ze die kinderwagen meenemen is om nog harder te kunnen douwen hoor. Alleen werd zij in dit geval geduwd haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem260

Bericht 30 Okt 2014 16:48

Re: Uggs voor 99,-

oh sjies :palm: Wat een gedoe voor een paar sloffen :silent:
<<

Anoniem86

Bericht 30 Okt 2014 16:49

Re: Uggs voor 99,-

Ja vind je poppy? Als ik daar loop is het altijd heel rustig en loopt niemand elkaar in de weg eigenlijk..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Okt 2014 16:59

Re: Uggs voor 99,-

Als je onder schooltijd gaat dan gaat het idd wel, maar de hele zomer vond ik het gewoon een hel. Ik kom er altijd poepchagrijnig vandaan, hele kluiten mensen die met zijn vieren op een rij lopen, je nek breken over karretjes, mensen die tegen je enkels aanrijden of over je voeten heen...ik heb serieus gewoon een pleister moeten halen bij de ehbo afgelopen zomer omdat zo'n malloot over mn voet reed met zo'n kar. Ik ga voor de prijzen, maar verder blijf ik er het liefst heeeeel ver vandaan.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem74

Bericht 30 Okt 2014 20:53

Re: Uggs voor 99,-

Zo, lekker aso. Vreselijk zeg...
<<

Anoniem178

Bericht 31 Okt 2014 08:42

Re: Uggs voor 99,-

Wow. Ben ik even blij dat ik van de week omgedraaid ben. Ik zag de file richting woonboulevard (en MM), reden zat om rechtsomkeert te maken.

Edit: niet voor uggs trouwens. Ik moest een badmat. Geen uggs. Laat dat even duidelijk zijn. Badmat. :12:
Laatst gewijzigd door Anoniem178 op 31 Okt 2014 18:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers