Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

<<

Anoniem301

Bericht 28 Okt 2014 14:03

Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

http://www.lindanieuws.nl/nieuws/robbie ... bevalling/

In bovenstaand linkje zie je diverse filmpjes die hij geplaatst heeft.
Leuk? Of niet leuk? Irritant? Hoe zou jij reageren als jouw man dansjes deed en liedjes zong tijdens de bevalling? :D
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 28 Okt 2014 14:07

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Dat zou ik wel kunnen waarderen. Mijn ex ik hebben tijdens de bevalling van de oudste (die ruim 1,5 dag duurde) ook flink gelachen. Hij maakte steeds van die suffe grappen van de zenuwen, het hielp me wel de bevalling door. Ik heb het filmpje nog niet gezien, zal het zo eens bekijken.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

ZoZo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:51

Bericht 28 Okt 2014 14:09

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik zou dat echt supergrappig vinden. Past ook wel bij ons. Wij doen de hele dag gekke dansjes dus zou er niet eens echt van opkijken.
<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2014 14:20

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik denk dat ik hem een rot schop had gegeven.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Okt 2014 14:23

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik vind het echt een hilarisch filmpje :). Dat gezicht van zijn vrouw, haha! Ik weet niet of ik erom zou kunnen lachen op dat moment, maar achteraf denk ik wel.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Okt 2014 14:24

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Een grapje vind ik wel oké, mits de vrouw het kan waarderen, en het filmen ook, voor jezelf, voor later, maar dit vind ik alles bij elkaar wel overkomen alsof hij gewoon onder alle omstandigheden degene wil zijn die in het middelpunt van de belangstelling staat. Die vrouw kijkt ook echt not-amused.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 28 Okt 2014 14:29

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik ga er even vanuit dat hij dit van tevoren met zijn vrouw heeft overlegd, ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar allemaal filmpjes van haar online zet (zeker niet als beroemdheid) zonder dat zij daar vanaf weet. Schijnbaar vond zij het dus zelf niet erg. In dat filmpje achteraf zegt ze dat zelf ook.

Of ik het zelf zou kunnen waarderen weet ik niet, ik denk dat dat eraan ligt hoe ik me op dat moment voel. Als alles prima verloopt zou ik het wel prima vinden, maar als het moeilijk gaat dan kan ik dit er denk ik niet bij hebben.

♥♥
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 28 Okt 2014 14:31

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Jans schreef:Ik denk dat ik hem een rot schop had gegeven.

Dit.

Maar mijn man heeft zich dan ook twee keer compleet nutteloos gevoeld, hij mocht niét aan me komen of wat dan ook, haha
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 28 Okt 2014 15:12

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Als mijn man Robbie Williams was, dan mocht ie dat zeker haha :D
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Okt 2014 15:18

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Jans schreef:Ik denk dat ik hem een rot schop had gegeven.


Dit.
Ik was te druk met andere dingen om dit grappig te vinden.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem113

Bericht 28 Okt 2014 17:03

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik had er ook wel om kunnen lachen. Het was niet dat hij de filmpjes maakte tijdens de persweeen ofzo.

Op het laatste filmpje waarin ze aangeven dat ze een zoontje hebben gekregen zegt zij ook dat ze het niet vervelend vond.
<<

Anoniem125

Bericht 28 Okt 2014 17:16

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik zit daar niet op te wachten. Zeker niet dat hij mij zou gaan filmen en ook niet dat hij zo druk zou doen en de godganse bevalling vrolijke dansjes zou gaan doen. Nee, lijkt me echt vreselijk irritant. Grapjes maak je natuurlijk wel samen tijdens zo'n heftige gebeurtenis, maar met al die drukte en dat gedoe hoef je bij mij echt niet aan te komen.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 28 Okt 2014 17:46

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Nee ik was boos geworden
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Okt 2014 17:54

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Tijdens mijn bevalling had ik het niets gevonden. Ik was super geconcentreerd en totaal in mijzelf gekeerd. Mijn man moest zo stil mogelijk blijven zitten, mijn hand vasthouden, meepuffen en tussendoor lauwe thee aangeven.
Maar goed ik had ook bijna geen pauze tussen de weeën dus dat is misschien ook wel een verschil.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Okt 2014 18:54

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Van mij had het best gemogen. Wij hebben ook best gelachen tijdens mijn bevalling.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem125

Bericht 28 Okt 2014 19:32

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Maar het gaat er toch om dat je man/vriend er voor je is tijdens de bevalling? Waarom moet het zelfs in die paar uren dan weer om hem draaien? Dat zou ik niet goed begrijpen. Waarom die aandacht zo naar je toe trekken? En dat je 'het niet erg/vervelend zou vinden', of 'het best had gemogen', betekent toch nog niet dat het iets bij had gedragen?

Naar mijn mening gaat het tijdens de bevalling gewoon even om de vrouw en haar behoeften en niet om de man, die moet zich in dienst stellen van wat zijn vrouw wil, want zij is bezig met een zware taak. Als dat grappen maken is en dansen is dat natuurlijk prima, in alle andere gevallen lijkt het me niet wenselijk.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Okt 2014 20:10

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik vind de filmpjes er wel grappig uit zien, maar geen idee hoe ik op dat moment zou reageren! Wel vind ik dat dat moment een keertje niet om hem hoeft te gaan maar om haar.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 28 Okt 2014 20:10

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Clapperdie schreef:Ik had er ook wel om kunnen lachen. Het was niet dat hij de filmpjes maakte tijdens de persweeen ofzo.

Op het laatste filmpje waarin ze aangeven dat ze een zoontje hebben gekregen zegt zij ook dat ze het niet vervelend vond.

Jawel joh! Er is een filmpje dat zij ligt te persen en hij een liedje van "Frozen" zingt.
Ik kan wel om die filmpjes lachen, maar als het mijn man was geweest had ik ook geschopt. Ik wilde totale rust om me heen, zodat ik opperste concentratie had.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 28 Okt 2014 20:13

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik vind het er helemaal niet grappig uitzien, eerder wat triestig. Alsof hij het niet aankan dat het nu eens om zijn vrouw draait en even niet om hem.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Okt 2014 22:01

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

"Stop singing Frozen!" "Sorry", haha! Ik kan er wel om lachen. Hij is gewoon zenuwachtig. Cute! :love:
<<

Anoniem125

Bericht 28 Okt 2014 22:10

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Als je zenuwachtig bent, dan hoef je echt niet zo debiel te doen. Nogmaals, het draait nu even niet om jou en je zenuwachtigheid, je vrouw is verdomme een kind ter wereld aan het brengen...
<<

Anoniem140

Bericht 28 Okt 2014 22:13

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Waarschijnlijk past het bij hun relatie, anders zou hij vast niet zo doen. Ik zou het niet erg vinden, erger zou ik het vinden als het daarna overal op internet te vinden zou zijn!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 28 Okt 2014 23:06

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Miley schreef:Waarschijnlijk past het bij hun relatie, anders zou hij vast niet zo doen. Ik zou het niet erg vinden, erger zou ik het vinden als het daarna overal op internet te vinden zou zijn!


Dat denk ik ook, het is net hoe je relatie is. Ik zou het niet erg vinden als m'n man zich zo zou gedragen, we houden wel een beetje van lol en niet zo stijfjes.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem125

Bericht 28 Okt 2014 23:12

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Wij houden ook wel van een beetje lol, maar keihard en vals in je vrouw haar oor zingen terwijl ze ligt te persen, sorry ik zie daar de humor niet van in en mijn man gelukkig ook niet...
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 28 Okt 2014 23:15

Re: Robbie Williams filmt stukjes bevalling vrouw

Ik heb het filmpje nu gezien en nee, hier zou ik niet blij mee zijn. Vind het erg overdreven.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron