Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderwekker

<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2014 13:20

Kinderwekker

Ik ben op zoek naar een wekker voor m'n dochter met iets van een lampje wat gaat schijnen.

Ik moet haar nu 's ochtends wakker maken nu ze naar school moet. En dat was duidelijk geen pretje vanmorgen.

Dus ik bedacht me dat zo'n wekker misschien wel handig zou zijn. Een lampje wat steeds feller wordt ofzo.

Heeft iemand een idee wat ik bedoel?
<<

Krissje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 51

Geregistreerd: 07 Sep 2014 13:16

Bericht 28 Okt 2014 13:24

Re: Kinderwekker

Wij hebben bij onze zoon onze eigen wake up light neergezet. Dit werkt goed. Ik weet niet of er ook zo'n lamp in een kinderuitvoering is.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 28 Okt 2014 13:27

Re: Kinderwekker

Een wake-up light?
Zijn er van Philips, maar bij de Hema hebben ze ook een goedkopere variant.

Speciaal voor kinderen:
http://www.kidsleep-webshop.nl/kidsleep ... -roze.html

Als ik zo op internet lees zijn de meeste kinderwekkers juist bestemd om je kind niet onnodig vroeg uit bed te laten gaan, dus dan zou ik gewoon voor een echte wake-up light gaan.

♥♥
<<

Anoniem112

Bericht 28 Okt 2014 13:35

Re: Kinderwekker

Wij hebben die kidssleep die elliot laat zien maar dat is meer om aan je kindje duidelijk te maken wanneer het pas tijd is om op te staan en niet om ervoor te zorgen dat ze wakker worden.
<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2014 13:39

Re: Kinderwekker

Ja, die vond ik inderdaad ook. Zij slaapt juist te lang (goh, dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, haha).

Zo'n wake-up light is ook een idee, maar ik dacht dat ze zo iets ook wel voor kinderen zouden hebben.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 28 Okt 2014 17:54

Re: Kinderwekker

Wij hebben de momo slaaptrainer, zo'n aap. Hij geeft licht en geluid of alleen licht.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Okt 2014 17:58

Re: Kinderwekker

Deze zegt die functie van rustig wakker worden wel te hebben: http://www.bol.com/nl/p/philips-mybuddy ... 011256429/

Kan wel goedkoper trouwens
<<

Anoniem162

Bericht 28 Okt 2014 18:06

Re: Kinderwekker

Wij hebben die Pompoen laat zien maar dat is echt om je kind te leren wanneer ze uit bed mogen. Hij gaat niet harder schijnen zodat ze beter wakker wordt. Er staat een maantje op en dan veranderd op de ingestelde tijd in een zonnetje maar geeft nog steeds dezelfde hoeveelheid (weinig) licht.
<<

Anoniem162

Bericht 28 Okt 2014 18:10

Re: Kinderwekker

http://www.fonq.nl/product/beurer-wl-32 ... Ar6p8P8HAQ

misschien is zoiets handig voor je dochter
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Okt 2014 18:12

Re: Kinderwekker

Mirthe schreef:Wij hebben die Pompoen laat zien maar dat is echt om je kind te leren wanneer ze uit bed mogen. Hij gaat niet harder schijnen zodat ze beter wakker wordt. Er staat een maantje op en dan veranderd op de ingestelde tijd in een zonnetje maar geeft nog steeds dezelfde hoeveelheid (weinig) licht.


Ja ik vroeg me al af of die dan wel genoeg licht zou geven.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Okt 2014 22:01

Re: Kinderwekker

He, ik las daar net wat over! https://how2talk2kids.nl/algemeen/rise-shine/

Geen idee wat voor wekker handig is verder.
R. 2013
D. 2016
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 28 Okt 2014 23:12

Re: Kinderwekker

Kan je niet gewoon een lampje op in zo'n tijdschakelaar doen? Zou dan niet een al te felle lamp erin doen natuurlijk, dat is ook weer zo sneu haha.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 29 Okt 2014 11:57

Re: Kinderwekker

Annemie schreef:Wij hebben de momo slaaptrainer, zo'n aap. Hij geeft licht en geluid of alleen licht.


Wij hebben deze ook en gebruiken hem eigenlijk altijd zodat ze weet tot hoe lang ze in bed moet blijven, maar er zit ook een wekker functie op.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo