Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vage babyfoon...

<<

Fiene

Bericht 27 Okt 2014 21:49

Vage babyfoon...

Onze babyfoon doet sinds een paar avonden echt enorm raar... Hij springt de hele tijd van 19-20-19 graden etc... Hierdoor springt dan ook het lampje continu aan en denk ik dat N wakker is. Ik heb de babyfoon op haar kamer al op een andere plek gezet maar hij blijft zo vreemd doen.

Zou dat ding gewoon kapot aan het gaan zijn? Langzaamaan wordt ze ook wel wat groot voor de babyfoon maar wanneer ze net zo ziek is geweest en nu nog beter aan het worden is vind ik het wel weer fijn om het te gebruiken.

Wij hebben overigens de Alecto DBX-88 ECO, herkent iemand dit probleem?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Okt 2014 22:01

Re: Vage babyfoon...

Even resetten?
Alle stekkers eruit en alles weer opnieuw aanzetten?
Of had je dat al geprobeerd?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fiene

Bericht 27 Okt 2014 22:02

Re: Vage babyfoon...

Nee dat heb ik nog niet gedaan. Wel aan en uit maar niet de stekker..dat kan ik zo nog eens proberen.

Het is gewoon irritant omdat dat lampje de hele tijd aanspringt en met de verleden week met snachts met N naar de spoedpost '' schrik'' ik wel wanneer dat lampje opeens aanspringt.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 27 Okt 2014 23:41

Re: Vage babyfoon...

Maar dat kan toch dat de temperatuur schommelt van 19.5(19) naar 19.6(20). Een minimaal verschil, maar wel steeds een andere weergave.
Kan je hem niet uit je zicht zetten? Je hoort vanzelf wel als ze wakker is.
December 2009
juli 2012
<<

Fiene

Bericht 27 Okt 2014 23:47

Re: Vage babyfoon...

Dat kan ook wel maar toch niet iedere halve minuut?
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 28 Okt 2014 10:53

Re: Vage babyfoon...

Vervelend. Ik heb deze babyfoon ook. Het is inmiddels de tweede. Hij ruiste op een gegeven moment zo vreselijk.
Je kunt de babyfoon via de parentunit resetten. Ook zou ik als ik jou was even de gevoeligheid checken. Daarnaast kun je de temperatuur ook instellen. Misschien daar iets aan veranderen zodat hij niet meer aanschiet?
22-2-2013
28-8-2015
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 28 Okt 2014 17:57

Re: Vage babyfoon...

Ik zou idd het temperatuuralarm even anders instellen, dus niet op 20 graden , maar bijv 25 en de ondertemp op 15.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Fiene

Bericht 29 Okt 2014 13:20

Re: Vage babyfoon...

Het heeft niets met de ingestelde temperatuur te maken, de min en max staan namelijk heel anders. Hij springt gewoon continu van 19--20.. waar ik dat ding ook neerzet. Ik denk dat de sensor kapot is ofzo.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers