Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

<<

Anoniem70

Bericht 27 Okt 2014 15:02

Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Hoi hoi,

Ik wil graag een mama fiets gaan aanschaffen met het fietsenplan van mijn werk

Echter heb ik nog 2 hele goede fietsen eentje van het fietsenplan van 6 jaar geleden en 1 van het fietsenplan van bijna 3 jaar geleden. Helaas kan ik ze niet mee inruilen omdat mijn werk via het nfp ofzoiets dan kan dat niet zei de fietsenzaak.

Via marktplaats krijg je vaak mensen die maar 50 euro bieden en het bijna voor niks willen.
Dat vind ik echt sonde heb ik al geprobeerd want het zijn beide goede fietsen van batavus en heb er per stuk 800 euro voor betaalt. ( hoef er echt niet de hoofdprijs voor)

Of de mama fiets natuurlijk zo kopen en ze mee inruilen maar dan heb ik niet het voordeel van mijn werk.

Jullie misschien tips om ze redelijk kwijt te kunnen ?

Groetjes rituals
<<

Anoniem304

Bericht 27 Okt 2014 15:04

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Ik zou het op je eigen Facebook zetten en in je eigen omgeving rondvragen. En misschien kan je 'm ook kwijt aan een fietsenwinkel die ook tweedehands fietsen verkoopt. Soms kopen ze dan ook wel oude fietsen in, die gewoon nog goed zijn. Denk dat je voor die 6-jaar oude fiets niet meer super veel krijgt, maar die van 3 jaar oud wel hoor.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Okt 2014 15:25

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Ik zat idd ook aan een fietsenwinkel te denken. Ik zou daar even informeren.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Okt 2014 21:57

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Ik heb nog €175 gekregen voor een fiets uit 2008 die me nieuw €450 heeft gekost, via MP.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 27 Okt 2014 22:14

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Je kan het in ieder geval even proberen via MP. Erbij zetten dat je de originele aankoopbon hebt. (Dat wekt vertrouwen dat het geen gejatte fiets is).

Zelf heb ik laatst voor 60,- mij best wel verrotte fiets verkocht via MP. Dus neem aan dat je voor een mooie, goede merkfiets wel een stuk meer krijgt.

Is het anders een idee dat je hier of op MP aangeeft dat je je fiets wil ruilen? Er zijn vast wel mensen die van hun moederfiets af willen en daar een gewone fiets voor terug willen.
Make happy memories
<<

Tiana

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 132

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:14

Bericht 29 Okt 2014 02:13

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Andere fietsenwinkel? Lijkt mij dat je de fiets gewoon in zou mogen ruilen of daar mag verkopen. Hoe je hem hebt gekocht, doet er verder toch niet toe? Of zie ik dat verkeerd?
You're gonna hear me roar
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 29 Okt 2014 09:32

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Ik heb mijn moederfiets laatst voor 350 euro verkocht en had er misschien nog wel meer voor kunnen krijgen. Dus ik zou het gewoon op marktplaats zetten en zien wat er gebeurt.
Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Okt 2014 19:54

Re: Nut om fietsen te verkopen? Advies gevraagd.

Ik zou ze online proberen te verkopen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers