Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautjes van moeder, lastig?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Okt 2014 16:17

Re: Cadeautjes van moeder, lastig?

Wat een lieve moeder Marin!

Ik herken het helemaal niet. Ik krijg nooit iets, ik de laatste keer is jaren geleden. Zelfs op mijn verjaardag krijg ik niks.

Dus lekker van genieten! En lief dat je ook wat terug wil doen!
R. 2013
D. 2016
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 28 Okt 2014 10:24

Re: Cadeautjes van moeder, lastig?

Spencer schreef:Ik herken het helemaal niet. Ik krijg nooit iets, ik de laatste keer is jaren geleden. Zelfs op mijn verjaardag krijg ik niks.


Mja dit herken ik dan weer. Het moment dat ik 18 werd moest ik alles zelf betalen. Zelfs als ik een stukje met hun auto rij moet ik ze geld geven voor benzine. Het lijkt me heerlijk dat je ouders zich nog zo om je bekommeren. Lief van je dat je ze mee uit eten neemt!
2019
2022
<<

Anoniem304

Bericht 28 Okt 2014 10:38

Re: Cadeautjes van moeder, lastig?

Ik herken het wel. Ondanks dat m`n moeder in de bijstand zit, wil ze me vaak iets kleins geven of iets betalen (bijv. thee en een gebakje) als we aan het shoppen zijn. Ik laat het inmiddels maar toe en vervolgens betaal ik dan tijdens het shoppen weer een broek o.i.d. voor haar. Ik vind het niet leuk dat zij dingen voor mij betaalt want ik verdien veel meer.

Ik wil juist graag dingen voor mijn moeder betalen omdat ze het niet breed heeft, maar zij vindt dat dan weer lastig omdat ze het wel kan betalen zegt ze dan. Dat weet ik wel, want anders zou ze niet gaan winkelen, maar ik heb dan zoiets van als ik dit nou betaal dan kan ze een beetje sparen ofzo.
<<

Anoniem100

Bericht 28 Okt 2014 11:16

Re: Cadeautjes van moeder, lastig?

Hier ook zo'n lieve moeder die er van houd om ons vaak te verwennen met kleine dingetjes. Als we samen uit zijn wil ze vaak iets betalen of trakteren op koffie/lunch. Als ik dan zelf geld pak of zeg mee te betalen slaat ze dat vrijwel altijd af en noemt ze mij eigenwijs omdat ze het zelf leuk vind om te doen. Andersom doe ik dat bij haar ook wel eens, juist omdat ik het ook leuk vind om te trakteren/iets te betalen als we samen zijn.

Daarnaast is ze 'n echte koopjesjager en als er dan iets in de aanbieding is waarvan ze weet dat wij het gebruiken/lekker vinden neemt ze het bijna altijd mee. Er gaat bijna geen bezoek voorbij waarbij ze niet weer iets heeft ingeslagen.

In het begin vond ik dit wel lastig, wilde graag elke keer gewoon geld geven/overmaken omdat ze niet de normale dingetjes voor ons hoeft te betalen. In de tijd dat ik zonder werk zat, had ik volgens haar niet veel te zeggen...ze wilde en kon het graag doen dus deed ze dat ook. Nu ik weer een flinke tijd werk is het niet minder geworden, maar meer een soort over en weer. De ene keer neem ik iets extra mee voor haar met de boodschappen of trakteer, andere keer zij.

Qua karakter zijn we ook dusdanig hetzelfde dat we van elkaar ook weten dat tegenstribbelen geen zin heeft.... :)
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers