Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportbroek lengte 34-36?

<<

Anoniem190

Bericht 26 Okt 2014 11:05

Sportbroek lengte 34-36?

Hallo!

Wie weet wie , of welk merk, sportbroeken (joggingbroek of een broek die je makkelijk over je sportkleding aan kan trekken) kan kopen in een lange lengte? Ik heb nu een heel aantal winkels gehad maar alles is te kort...
Een maat groter(L ipv M) is ook geen optie want dan worden ze voornamelijk op de heupen groter en dat is absoluut niet de bedoeling!
(oké sportbroeken zijn nooit echt flatteus maar ik hoef er geen mega heupen van te krijgen ;))

Alvast bedankt!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 26 Okt 2014 11:25

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Ik heb een jogabroek van de Hema en die valt vrij lang. Ik ben zelf 1.75, maar voor mij is die echt te lang. Misschien kun je die een keertje proberen? Is een zwarte broek met oranje boord aan de bovenkant.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Okt 2014 11:37

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Heb je ook bij de mannenbroeken gekeken?
2015 💙
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 26 Okt 2014 20:48

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Only play!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem133

Bericht 26 Okt 2014 21:13

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Ik heb er weleens één besteld bij pixie, daar kun je zelf kiezen welke binnenbeenlengte je wilt. Wel wat duur, maar ik heb die broek nu al heel wat jaren en hij blijft mooi. Bij de perry sport heb ik een jaar geleden een fitnessbroek gekocht, van het merk inq, zat een kaartje aan met extra long. Ik vind hem wat kort, maar ik heb dan ook echt lengte 36 nodig.
<<

Anoniem124

Bericht 26 Okt 2014 21:27

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Adidas heeft volgens mij lengtematen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 26 Okt 2014 22:31

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Ik heb bij Intersport gewerkt en ben zelf 1.84. Only Play valt idd lang, Bjorn Borg kan vaak ook wel. Adidas heeft idd lengtematen, maar die verkochten wij niet. Je hebt die sowieso wel online.

Of herenbroeken idd, dan valt Sjeng bijv vaak wat smaller zodat ze toch nog flatteus zijn en niet meteen zo'n wijd kruis. Ik gok zomaar dat die ook wat makkelijker over je andere sportkleding aan te trekken is. Bjorn Borg en Only Play zijn toch wel veel strak zittende/aansluitende broeken waarbij dat niet zo makkelijk is. Adidas zal die in die lengtematen vast ook wel hebben.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem190

Bericht 27 Okt 2014 15:43

Re: Sportbroek lengte 34-36?

Dames bedankt voor jullie informatie!! Ik ga morgen maar eens weer aan de shop!!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers