Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Google Chrome probleem

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Okt 2014 13:51

Google Chrome probleem

Sinds een dag of 2 heb ik problemen met Google Chrome. Elke keer als ik naar een bepaalde site wil gaan, of op een link klik, wordt ik doorgestuurd naar Bing (trovu...). Ik heb mijn instelling aangepast en hoewel dat nu weer op Google staat, blijft hij me doorsturen naar Bing. Enorm ambetant, want ik kan bepaalde sites dus niet bezoeken. Kan iemand me helpen?

EDIT: Het bij Firefox enzo ook.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 25 Okt 2014 13:56

Re: Google Chrome probleem

Download je wel eens? Ik heb het vaak nadat ik gedownload heb, dan zorgt ie er voor dat je telkens naar Bing gaat en iets anders. Conduit search heet dat shit programma bij mij.

Ik krijg het meestal wel door bij Google Chrome aan de instellingen te sleutelen, al die pagina's te verwijderen, je start pagina enzo. Maar meestal is t wel even werk en uiteindelijk weet ik niet waardoor t nou echt weg gaat. Irritant is het wel.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Okt 2014 14:10

Re: Google Chrome probleem

Je moet idd die hele shit verwijderen in de Google Chrome instellingen. Drama is het.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Okt 2014 14:29

Re: Google Chrome probleem

Hmm, ik heb alle virussen laten verwijderen, ik dacht ook alle instellingen te hebben veranderd, maar het blijft. Ik ga nog wat klooien.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Okt 2014 14:35

Re: Google Chrome probleem

'k Hebbet! Ik heb mijn account ontkoppelt en terug gekoppeld. Nu is alles weer normaal.
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers