Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klok uur achteruit vannacht

<<

Anoniem122

Bericht 26 Okt 2014 19:58

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ja! Heel irritant.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Okt 2014 20:12

Re: Klok uur achteruit vannacht

hier schiet het ook niet op. Om half 5 gingen we al eten. Gelukkig morgen gewone werkdag dan went het snel
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 26 Okt 2014 20:43

Re: Klok uur achteruit vannacht

Whoei... da's wel heel vroeg Sarah, krijg je dan straks geen trek?
Wij waren vannacht pas in drie uur (nieuwe tijd) thuis en de meisjes waren uit logeren dus onze dag begon wat later dan normaal dus gelukkig weinig last van gehad. Zal morgen wel wennen worden.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem185

Bericht 26 Okt 2014 21:47

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ik lig ook al een uur in bed... Nu ben ik ook wel gewoon moe omdat ik veel heb gewerkt, maar dit is natuurlijk wel erg vroeg.
<<

Fiene

Bericht 26 Okt 2014 23:20

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ik heb daar echt geen last van, van dat uur, de kinderen ook niet trouwens.
<<

Anoniem122

Bericht 26 Okt 2014 23:23

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ik normaal ook niet, maar ben de laatste 1,5 week al iedere keer super vroeg wakker, en dan is 5:15 wel heel vroeg, aangezien ik pas om 02:00 uur sliep.
<<

Fiene

Bericht 26 Okt 2014 23:25

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ja idd dat is wel heel vroeg.

Ik baalde overigens wel dat het alweer zo vroeg donker wordt. Stomme herfst/winter nu al...
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 27 Okt 2014 07:04

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ik ben dom geweest.
Ik had zaterdagnacht kort geslapen, dus ging gisteravond op tijd (22.00 uur) naar bed.
En vanmorgen was ik om 5 uur wakker....
Vanavond dus niet te vroeg naar bed!
<<

Anoniem173

Bericht 27 Okt 2014 07:29

Re: Klok uur achteruit vannacht

Oh nu snap ik waarom ik er vanochtend zo makkelijk uitkwam. Mijn lichaam denkt natuurlijk dat het al kwart voor zeven was. Normaal doet kwart voor zes altijd zo'n pijn maar nu viel het wel mee :p.
<<

Anoniem86

Bericht 27 Okt 2014 07:39

Re: Klok uur achteruit vannacht

Ik kan nooit goed in slaap vallen om 10 uur als ik vroeg op moet de dag erna, maar gisteren was ik direct vertrokken! Had nu met wakker worden wel gewoon moeite nog haha - maar jammer dat het nog donker is buiten nu alleen...
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers