Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


trui met ritssluiting op rug

<<

bernadette

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 24 Okt 2014 18:51

Bericht 24 Okt 2014 19:02

trui met ritssluiting op rug

https://www.dropbox.com/s/9jujikfj24c3721/GS121I000-Q00%405%20%281%29.jpeg?dl=0Vandaag zijn mijn vriendin en ik wezen shoppen. Heb een leuke G-Star trui gezien in een 2e hands winkel. Leuk voor mijn man.........alleen het heeft ritssluiting op de rug. Ik heb het gekocht, maar zal hij het dragen? Ik durf het hem nog niet laten zien. :palm:
Laatst gewijzigd door bernadette op 28 Okt 2014 23:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Okt 2014 20:22

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik moet daar eerst een foto of afbeelding zien, anders kan ik me niet geheel een voorstelling maken.
<<

Anoniem124

Bericht 24 Okt 2014 21:40

Re: trui met ritssluiting op rug

Mijn man draagt iets al niet als er een raar knoopje, naadje, stiksel of printje aan of opzit dus een rits zou ehm...nooit van zn leven gebeuren.
<<

Anoniem129

Bericht 24 Okt 2014 22:38

Re: trui met ritssluiting op rug

Haha hier zou hij hem ook niet aandoen. Had shirt met een knoopje daar moest hij al hard over nadenken!
<<

Anoniem273

Bericht 24 Okt 2014 22:58

Re: trui met ritssluiting op rug

Hier hoef ik daar ook echt niet mee aan te komen, haha. Maar sowieso kiest mijn man al zijn kleding zelf uit.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 25 Okt 2014 19:11

Re: trui met ritssluiting op rug

Dat zou hier ook niet in de smaak vallen. Ligt aan het type man, of zoiets wel of niet geslaagd is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marinaa_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 344

Geregistreerd: 03 Sep 2013 13:14

Bericht 25 Okt 2014 20:32

Re: trui met ritssluiting op rug

Daar hoef ik ook niet mee aan te komen denk ik. Vind het ook niet echt iets wat bij een trui voor mannen hoort.. maar kan me er ook even geen voorstelling van maken haha.

Heb je het hem inmiddels al laten zien? Misschien vind hij het wel hartstikke leuk.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Okt 2014 20:53

Re: trui met ritssluiting op rug

Nee inderdaad, ik vind een rits op de achterkant ook niet echt bij een mannentrui passen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem187

Bericht 25 Okt 2014 20:55

Re: trui met ritssluiting op rug

Hmm nee, dat vind ik wat raar bij mannen. Maarrrrr.. Wellicht is het super leuk! Ik moet eerst een foto zien denk ik.
<<

Anoniem273

Bericht 25 Okt 2014 20:57

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik vind het trouwens wel heel leuk, een rits op de rug voor mannen. Kan me wel voorstellen dat een G-Star trui dat heeft en dat het heel mooi is.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 25 Okt 2014 21:02

Re: trui met ritssluiting op rug

Aziraphale schreef:Ik vind het trouwens wel heel leuk, een rits op de rug voor mannen. Kan me wel voorstellen dat een G-Star trui dat heeft en dat het heel mooi is.


Dit. Ik vind het juist gaaf! Vaak verwerkt G-star dat ook wel op een hele stoere manier.

Ben wel benieuwd of hij hem nou mooi vond?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2014 21:03

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik snap het niet geloof ik. Wat is er zo raar aan een rits op je rug? Je hebt hem zelf gekocht ook maar ineens vind je het gek? Of gaat het er om dat hij tweedehands is?
#teammaple🍁
<<

bernadette

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 24 Okt 2014 18:51

Bericht 27 Okt 2014 09:50

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik heb het mijn man laten zien. Hij vond het grappig en cool. En gisteren (zondag) de trui gedragen tijdens het wandelen.
Staat hem leuk. :yes:
<<

Anoniem315

Bericht 27 Okt 2014 21:58

Re: trui met ritssluiting op rug

Foto, foto!! Ik ben echt nieuwsgierig naar de trui. Fijn dat hij hem leuk vindt :thumbup:
<<

bernadette

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 24 Okt 2014 18:51

Bericht 28 Okt 2014 14:13

Re: trui met ritssluiting op rug

Hoe plaats ik een foto ? Ik be er mee bezig geweest, maar noppes :pale:
<<

Anoniem315

Bericht 28 Okt 2014 20:56

Re: trui met ritssluiting op rug

Eerst je foto op facebook of photobucket ofzo zetten. Dan afbeeldingsinfo bekijken, de code kopiëren en hier plakken tussen de 'Img'.
<<

Anoniem125

Bericht 28 Okt 2014 21:04

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik snap niet zo goed wat er zo raar aan is en waarom mannen zoiets niet willen dragen? Hier kiest mijn man trouwens gewoon zijn eigen kleren uit. Wel zo handig, dan heb je ook geen gedoe met dat hij iets niet mooi vindt. Hij is verder prima in staat om naar een winkel te gaan en heeft zijn eigen favoriete winkels/merken.

Ik snap dat nooit zo goed, dat kleding kopen voor een ander. Vraag me dan wel af of het andersom ook gebeurt, dat hij iets moois voor jou uitkiest?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Okt 2014 21:34

Re: trui met ritssluiting op rug

Nougat schreef:Ik snap niet zo goed wat er zo raar aan is en waarom mannen zoiets niet willen dragen? Hier kiest mijn man trouwens gewoon zijn eigen kleren uit. Wel zo handig, dan heb je ook geen gedoe met dat hij iets niet mooi vindt. Hij is verder prima in staat om naar een winkel te gaan en heeft zijn eigen favoriete winkels/merken.

Ik snap dat nooit zo goed, dat kleding kopen voor een ander. Vraag me dan wel af of het andersom ook gebeurt, dat hij iets moois voor jou uitkiest?


Wij bestellen allebei wel eens wat voor de ander. We weten elkaars maten en smaak en dat is altijd een leuke verassing vind ik.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 28 Okt 2014 21:37

Re: trui met ritssluiting op rug

Oh ja, dat gebeurt hier ook. We weten ook elkanders maten en smaak wel. Ik koop regelmatig een shirt of trui voor hem. Van hem krijg ik wel eens een jurkje of een sexy kanten nachtjaponnetje.
<<

Anoniem260

Bericht 29 Okt 2014 11:12

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik koop weleens wat voor hem, hij nóóit voor mij :P
<<

Zeester

Bericht 30 Okt 2014 11:55

Re: trui met ritssluiting op rug

De link uit de dropbox foto is een vrouwenmodel. De trui dan ook denk ik?
<<

bernadette

Noob

Berichten: 4

Geregistreerd: 24 Okt 2014 18:51

Bericht 30 Okt 2014 14:30

Re: trui met ritssluiting op rug

Ik heb de trui even gedragen voor de foto. Trui lag bij herenafdeling . En op de label stond niets over female kleding.
Bovendien ik krijg regelmatig wat van hem. Van een etentje tot een lingerieset. Leuk. Hij verwent mij veel. Soms voel ik mij schuldig, want zijn verjaardag was ik bijna vergeten. :love:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 30 Okt 2014 14:36

Re: trui met ritssluiting op rug

Ben jij dat op die foto ja? Ik dacht dat het een foto van het merk zelf was, qua belichting etc. Zou niet hebben gegokt dat het een eigen foto was. Maf.
#teammaple🍁
<<

Anoniem125

Bericht 30 Okt 2014 14:38

Re: trui met ritssluiting op rug

Huh?! Ik vind dat ook inderdaad een typische foto van het merk zelf, de achtergrond, belichting, de houding van het model, alles. Ik geloof het eigenlijk niet meer echt dit verhaal.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Okt 2014 14:43

Re: trui met ritssluiting op rug

Volgens mij heeft ze gewoon een foto van internet geplaatst.

En ik geloof dat het een vrouwentrui is. Vind hem heel lelijk, sorry. Zowel voor een man als voor een vrouw.
04-2014
10-2015
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron