Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Love is art

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 24 Okt 2014 12:15

Love is art

Moeilijk of dit thuishoort bij 'seks' of 'vrije tijd', ezcuses als ik het topic verkeerd geplaatst heb!

Misschien kennen jullie het volgende: http://www.loveisart.nl/

Het lijkt mij heel leuk om dit aan m'n vriend cadeau te doen, maar ik was eigenlijk opzoek naar een kleinigheidje, en zou zoiets niet goedkoper kunnen?
Iemand een idee of zulke pakketten goedkoper bestaan, of dat dit mogelijk zelf samen te stellen is met huidvriendelijke verf etc.?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Okt 2014 12:25

Re: Love is art

Ik kende het niet, heb even gekeken maar het lijkt mij persoonlijk niets. Lijkt me dat je dat ook gewoon zelf kunt doen. Vingerverf is wel zacht voor je huid.

Het lijkt mij heel raar om zo'n schilderij bij mensen thuis te zien hangen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem112

Bericht 24 Okt 2014 12:54

Re: Love is art

Haha nee dat lijkt mij ook niks.. Een schilderij met lichaamssappen erop!
<<

Anoniem127

Bericht 24 Okt 2014 23:24

Re: Love is art

Je kunt een canvas en vingerverf halen bij de Action. Maar het idee om de liefde te bedrijven op een canvas onder de vingerverf lijkt mij romantisch noch comfortabel.
Laatst gewijzigd door Anoniem127 op 24 Okt 2014 23:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem127

Bericht 24 Okt 2014 23:25

Re: Love is art

De titel 'love is art' staat me ook echt tegen. Krijg dan een beeld van marketingmensen aan een ronde vergadertafel die aan het brainstormen zijn en dat dit idee dan als beste uit de bus rolt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Okt 2014 00:14

Re: Love is art

Twellie schreef:Je kunt een canvas en vingerverf halen bij de Action. Maar het idee om de liefde te bedrijven op een canvas onder de vingerverf lijkt mij romantisch noch comfortabel.


Het is de bedoeling dat je het doek neerlegt zonder het houten frame en dat je het daar achteraf pas op spant, dus een goedkoop canvas van de Action lijkt me dan niet geschikt. Het lijkt me wel dat je gewoon vingerverf kunt gebruiken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem97

Bericht 25 Okt 2014 07:51

Re: Love is art

Lijkt me ook niet dat je dat met gewone vingerverf kunt doen, moet namelijk wel veilig zijn voor downunder..

Maar nee dat lijkt me ook niks.
<<

Anoniem315

Bericht 25 Okt 2014 09:23

Re: Love is art

Niet mijn ding. Ik vind het ook geen fijn idee om zoiets in mijn huis neer te hangen. Eigenlijk vind ik ons kind wel een voldoende uiting van art of love, zonder dat er spetters zijn achtergebleven...
<<

Anoniem331

Bericht 25 Okt 2014 09:28

Re: Love is art

Volgens mij word het in het echt ook nooit zo mooi als op de afbeeldingen op de site. Ik zou het er niet voor over hebben ook.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers