Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gaat slecht met onze hond. :(

<<

Anoniem88

Bericht 05 Nov 2014 13:50

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Volgens mij heeft Carrie nóóit dingen gezegd die jou gekwetst hebben. Sterker nog, ik heb Carrie er nog nooit.op betrapt dat zij iemand wellicht had kunnen kwetsen.

Maar even los daarvan, ik hou niet zo van die oog om oog, tand om tand mensen. Dat zielige gedoe van 'zij doet het ook niet, dus ik ook niet'...
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 05 Nov 2014 14:00

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Ach CBL, wat haal jij je toch allemaal op de hals zeg. Zonde!
Ik ga met absoluut niet mengen in de discussie over asielhonden en honden uit het buitenland. Als jij graag een hond uit het buitenland wilt halen, prima, ga je gang.
Maar ik vind wel dat je mensen wat meer in hun waarde moet laten. Vooral Carrie. Wat jij zegt heeft absoluut niks met dit topic te maken. Ik ken Carrie niet goed, ik weet niet of zij ooit honden heeft gehad, maar ze lijkt me absoluut niet het type dat zomaar een hond weg doet. En ik vind het zeker niet eerlijk dat je zo tegen haar tekeer gaat, dat heeft ze echt niet verdiend.

Wat betreft je schoonouders.. Ik snap wel dat je dat pijn doet, maar sommige mensen snappen dat nu eenmaal niet. Ik heb mijn pony in laten slapen 's middags en toen moest ik 's avonds bij mijn schoonouders eten en Sinterklaas vieren. Naderhand kreeg ik nog het verwijt dat ik niet zo gezellig was en weinig zei.. Ehm ja, duh, ik had mijn pony 4 uur ervoor in laten slapen, ik had haar 7 jaar gehad en was ontzettend gehecht aan dat beestje.
Maar ach, ik heb mijn schouders opgehaald en het maar laten gaan...
Mensen vinden het op het moment altijd heel erg voor je, maar omdat het niet hun verlies is, staan zij er niet zo lang bij stil.
Ik ben zelf een persoon wat gelijk een kaartje stuurt of mensen iedere dag even vraagt hoe het gaat, maar zo zijn veel mensen niet. En dat moet je proberen te accepteren, hoe moeilijk dat soms ook is.
En niet boos worden als ze je ergens voor uitnodigen, maar gewoon zeggen dat je verdriet hebt en je hoofd er eventjes niet naar staat. Met uitleggen bereik je veel meer dan met boos worden :)
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2014 23:54

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Dundas schreef:Volgens mij heeft Carrie nóóit dingen gezegd die jou gekwetst hebben. Sterker nog, ik heb Carrie er nog nooit.op betrapt dat zij iemand wellicht had kunnen kwetsen.

Maar even los daarvan, ik hou niet zo van die oog om oog, tand om tand mensen. Dat zielige gedoe van 'zij doet het ook niet, dus ik ook niet'...


Volgens jou ja, ik weet wel beter. Net alsof jij alles onthoud wat zij ooit heeft gezegd. Ik heb genoeg gezegd, ben er klaar mee.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2014 23:57

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Hope schreef:Ach CBL, wat haal jij je toch allemaal op de hals zeg. Zonde!
Ik ga met absoluut niet mengen in de discussie over asielhonden en honden uit het buitenland. Als jij graag een hond uit het buitenland wilt halen, prima, ga je gang.
Maar ik vind wel dat je mensen wat meer in hun waarde moet laten. Vooral Carrie. Wat jij zegt heeft absoluut niks met dit topic te maken. Ik ken Carrie niet goed, ik weet niet of zij ooit honden heeft gehad, maar ze lijkt me absoluut niet het type dat zomaar een hond weg doet. En ik vind het zeker niet eerlijk dat je zo tegen haar tekeer gaat, dat heeft ze echt niet verdiend.

Wat betreft je schoonouders.. Ik snap wel dat je dat pijn doet, maar sommige mensen snappen dat nu eenmaal niet. Ik heb mijn pony in laten slapen 's middags en toen moest ik 's avonds bij mijn schoonouders eten en Sinterklaas vieren. Naderhand kreeg ik nog het verwijt dat ik niet zo gezellig was en weinig zei.. Ehm ja, duh, ik had mijn pony 4 uur ervoor in laten slapen, ik had haar 7 jaar gehad en was ontzettend gehecht aan dat beestje.
Maar ach, ik heb mijn schouders opgehaald en het maar laten gaan...
Mensen vinden het op het moment altijd heel erg voor je, maar omdat het niet hun verlies is, staan zij er niet zo lang bij stil.
Ik ben zelf een persoon wat gelijk een kaartje stuurt of mensen iedere dag even vraagt hoe het gaat, maar zo zijn veel mensen niet. En dat moet je proberen te accepteren, hoe moeilijk dat soms ook is.
En niet boos worden als ze je ergens voor uitnodigen, maar gewoon zeggen dat je verdriet hebt en je hoofd er eventjes niet naar staat. Met uitleggen bereik je veel meer dan met boos worden :)


Fijn dat je me begrijpt. Wat lullig zeg dat je schoonouders dat zeiden, zulke mensen houden geen rekening met een ander. Ik heb in de mail gezegd dat we nu even geen zin hebben in zulke dingen wat op hetzelfde neerkomt als verdriet. Als een ander dat niet begrijpt, dan weet ik ook gelijk hoe ze zijn en dat is helaas jammer.
<<

Anoniem88

Bericht 06 Nov 2014 00:12

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

caribbeanlover schreef:
Dundas schreef:Volgens mij heeft Carrie nóóit dingen gezegd die jou gekwetst hebben. Sterker nog, ik heb Carrie er nog nooit.op betrapt dat zij iemand wellicht had kunnen kwetsen.

Maar even los daarvan, ik hou niet zo van die oog om oog, tand om tand mensen. Dat zielige gedoe van 'zij doet het ook niet, dus ik ook niet'...


Volgens jou ja, ik weet wel beter. Net alsof jij alles onthoud wat zij ooit heeft gezegd. Ik heb genoeg gezegd, ben er klaar mee.

Ik vind dit heel gemeen. Carrie is juist altijd één van de weinige forumsters geweest die altijd voor je in de bres sprong. Ik heb haast het idee dat je Carrie met iemand anders verwart.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Nov 2014 09:25

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Ik vind het ook echt heel erg gemeen CBL. Als er iemand lief en begripvol met je is omgegaan dan is het Carrie geweest. Maar prima, blijf jij bij je eigen koppige mening. Weet wel dat je hier nog méér mensen mee in het harnas jaagt dan je misschien kan vermoeden.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Nov 2014 00:09

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Ik zat eraan te denken om sorry te zeggen, maar daar ben ik zo goed als vanaf gestapt. Zij heeft net zo goed dingen gezegd die ik niet leuk vind dus nu weet ze hoe het andersom is. Toen deed zij dat als eerste en had ze daar evengoed bij na kunnen denken.
Voor diegene die beweren dat het niet zo is, ik weet wel beter en als jullie perse willen weten wat ze zei ook dat wil ik best zeggen immers ik heb het niet gezegd. Of het nut heeft is een 2e.
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 07 Nov 2014 00:17

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Echt..... Nogmaals ga professionele hulp zoeken voor je absurde gedrag. Dit gaat nog veel te veel kapot maken in je leven. En nee, dat gun ik je niet.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Anoniem131

Bericht 07 Nov 2014 00:39

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

caribbeanlover schreef:Ik zat eraan te denken om sorry te zeggen, maar daar ben ik zo goed als vanaf gestapt. Zij heeft net zo goed dingen gezegd die ik niet leuk vind dus nu weet ze hoe het andersom is. Toen deed zij dat als eerste en had ze daar evengoed bij na kunnen denken.
Voor diegene die beweren dat het niet zo is, ik weet wel beter en als jullie perse willen weten wat ze zei ook dat wil ik best zeggen immers ik heb het niet gezegd. Of het nut heeft is een 2e.

Ik hoop dat iedereen je nu gaat negeren hier want jij hebt hulp nodig en dat bedoel ik alleen maar goed.
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 02:35

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

caribbeanlover schreef:Ik zat eraan te denken om sorry te zeggen, maar daar ben ik zo goed als vanaf gestapt. Zij heeft net zo goed dingen gezegd die ik niet leuk vind dus nu weet ze hoe het andersom is. Toen deed zij dat als eerste en had ze daar evengoed bij na kunnen denken.
Voor diegene die beweren dat het niet zo is, ik weet wel beter en als jullie perse willen weten wat ze zei ook dat wil ik best zeggen immers ik heb het niet gezegd. Of het nut heeft is een 2e.

Wat ben jij een vreselijk kinderachtig monster. Bah.
<<

Anoniem114

Bericht 07 Nov 2014 09:20

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Nou ik vind dat je je nu echt vreselijk dom en kinderachtig gedraagt, CBL. Word eens volwassen, mens! (En zoek een ander forum.)
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 07 Nov 2014 10:13

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Wat ben jij toch een raar mens CBL en ik sluit me helemaal aan bij Bazinga!
<<

Anoniem156

Bericht 07 Nov 2014 10:22

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

caribbeanlover schreef:Ik zat eraan te denken om sorry te zeggen, maar daar ben ik zo goed als vanaf gestapt. Zij heeft net zo goed dingen gezegd die ik niet leuk vind dus nu weet ze hoe het andersom is. Toen deed zij dat als eerste en had ze daar evengoed bij na kunnen denken.
Voor diegene die beweren dat het niet zo is, ik weet wel beter en als jullie perse willen weten wat ze zei ook dat wil ik best zeggen immers ik heb het niet gezegd. Of het nut heeft is een 2e.


Haha je doet nu net als 1 van mijn kleuters.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2014 12:06

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Poubelle schreef:
caribbeanlover schreef:Ik zat eraan te denken om sorry te zeggen, maar daar ben ik zo goed als vanaf gestapt. Zij heeft net zo goed dingen gezegd die ik niet leuk vind dus nu weet ze hoe het andersom is. Toen deed zij dat als eerste en had ze daar evengoed bij na kunnen denken.
Voor diegene die beweren dat het niet zo is, ik weet wel beter en als jullie perse willen weten wat ze zei ook dat wil ik best zeggen immers ik heb het niet gezegd. Of het nut heeft is een 2e.


Haha je doet nu net als 1 van mijn kleuters.


Ik dacht hetzelfde :wtf:
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Nov 2014 15:52

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Trouwens tegen ieder ander die haar dumpt had ik hetzelfde gezegd, sterker nog dat heb ik al eens gezegd tegen iemand hier die zei never nooit haar hond weg te doen. Loze beloftes!

Bijna iedereen weet hier dat ik daar zeer op tegen ben en Carrie weet dat maar al te goed. Dat ik haar erop aangesproken heb is niet omdat zij het is, maar omdat zij dat gedaan heeft. Voor hetzelfde geld was het een ander.

Zo en nu kan ik met mezelf verdedigen. Fijn weekend iedereen!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8168

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Nov 2014 16:05

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Dus omdat jij er op tegen bent mag je iedereen die het wel doet kwetsen? Bijzonder.

Weet je CBL je kan niet voor een ander bepalen hoe de situatie is en of iemand wel/niet het dier kan blijven houden. Als je relatie over gaat en je beide terug moet naar je ouders welke geen huisdieren willen. En zo zijn er nog 1001 redenen om iets wel/niet te doen. Je moet mensen eens niet zo veroordelen. Dat is erg irritant en idioot. Je bent nu idd net een kleuter "als ik niet op jouw feestje mag komen mag je ook niet op die van mij komen"
Mijn kinderen van 8 en 12 gedragen zich volwassener dan jij.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8168

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Nov 2014 16:08

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

En idd, ik ben erg benieuwd wat ze heeft gezegd wat jij niet leuk vind en waarom jij dus denkt het recht te hebben om nu zo te doen.
Ben heel benieuwd hoe groot de olifant is gemaakt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Nov 2014 16:15

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Ik heb er gewoon niet eens meer woorden voor. Echt niet.
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 16:37

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Kees schreef:En idd, ik ben erg benieuwd wat ze heeft gezegd wat jij niet leuk vind en waarom jij dus denkt het recht te hebben om nu zo te doen.
Ben heel benieuwd hoe groot de olifant is gemaakt.

Ik heb het idee dat ze bedoelt dat Carrie haar gekwetst heeft door haar hondje weg te doen. Anders weet ik het ook echt niet... Ik kan me echt geen enkel topic reageren waarin Carrie CBL gekwetst zou kunnen hebben. Sterker nog, ik bewonderde Carrie juist altijd voor haar houding naar CBL toe dat het me absoluut opgevallen zou zijn als Carrie haar eens gekwetst zou hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Nov 2014 16:39

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Kees schreef:En idd, ik ben erg benieuwd wat ze heeft gezegd wat jij niet leuk vind en waarom jij dus denkt het recht te hebben om nu zo te doen.
Ben heel benieuwd hoe groot de olifant is gemaakt.


Ik zeg nergens dat ik het recht heb om iets te zeggen, maar ik mag net zo goed mijn mening geven net als jullie dat continu doen!
Zoals ik al zei ik kan best zeggen wat zij heeft gezegd, maar zoals ik al zei schiet ik daar niks mee op. Bovendien als ik het zeg krijg ik toch altijd commentaar dus daar heb ik niks aan!
<<

Anoniem88

Bericht 07 Nov 2014 16:48

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

caribbeanlover schreef:
Kees schreef:En idd, ik ben erg benieuwd wat ze heeft gezegd wat jij niet leuk vind en waarom jij dus denkt het recht te hebben om nu zo te doen.
Ben heel benieuwd hoe groot de olifant is gemaakt.


Ik zeg nergens dat ik het recht heb om iets te zeggen, maar ik mag net zo goed mijn mening geven net als jullie dat continu doen!
Zoals ik al zei ik kan best zeggen wat zij heeft gezegd, maar zoals ik al zei schiet ik daar niks mee op. Bovendien als ik het zeg krijg ik toch altijd commentaar dus daar heb ik niks aan!

Weet je, eigenlijk moet ik gewoon helemaal niet reageren. Maar ik vind het gewoon belachelijk hoe je iemand openlijk te kakken zet. Absurd gewoon. Jij verlangt dat mensen goed met jou omgaan, maat ik denk dat na dit topic vrijwel niemand jou meer sympathiek zal vinden. En dat ligt niet aan Carrie. Dat heb je aan jezelf te danken.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Nov 2014 17:11

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 07 Nov 2014 17:12

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Dundas schreef:
caribbeanlover schreef:
Kees schreef:En idd, ik ben erg benieuwd wat ze heeft gezegd wat jij niet leuk vind en waarom jij dus denkt het recht te hebben om nu zo te doen.
Ben heel benieuwd hoe groot de olifant is gemaakt.


Ik zeg nergens dat ik het recht heb om iets te zeggen, maar ik mag net zo goed mijn mening geven net als jullie dat continu doen!
Zoals ik al zei ik kan best zeggen wat zij heeft gezegd, maar zoals ik al zei schiet ik daar niks mee op. Bovendien als ik het zeg krijg ik toch altijd commentaar dus daar heb ik niks aan!

Weet je, eigenlijk moet ik gewoon helemaal niet reageren. Maar ik vind het gewoon belachelijk hoe je iemand openlijk te kakken zet. Absurd gewoon. Jij verlangt dat mensen goed met jou omgaan, maat ik denk dat na dit topic vrijwel niemand jou meer sympathiek zal vinden. En dat ligt niet aan Carrie. Dat heb je aan jezelf te danken.


Goed punt! Don't waste your time! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 07 Nov 2014 17:33

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Dundas schreef:
Kees schreef:En idd, ik ben erg benieuwd wat ze heeft gezegd wat jij niet leuk vind en waarom jij dus denkt het recht te hebben om nu zo te doen.
Ben heel benieuwd hoe groot de olifant is gemaakt.

Ik heb het idee dat ze bedoelt dat Carrie haar gekwetst heeft door haar hondje weg te doen. Anders weet ik het ook echt niet... Ik kan me echt geen enkel topic reageren waarin Carrie CBL gekwetst zou kunnen hebben. Sterker nog, ik bewonderde Carrie juist altijd voor haar houding naar CBL toe dat het me absoluut opgevallen zou zijn als Carrie haar eens gekwetst zou hebben.



Dit denk ik ook.

CBL, ben je in Carrie teleurgesteld omdat ze ooit haar hondje weg heeft gedaan, terwijl ze met jou hierover gesproken heeft en jij haar hebt geadviseerd hierover. En dat ze dit advies niet aan heeft genomen?

Ik denk dat dit het is namelijk, dat jij teleurgesteld of boos in haar bent omdat ze iets heeft gedaan waar jij het niet mee eens bent, terwijl zij weet dat jij er zo over denkt.

Zoiets is het toch?

Maar vergeet niet dat Carrie gewoon een eigen persoon is. Jij bent maar iemand die ze van internet kent en toevallig een keer gezien heeft. Je bedoelt het goed, met je advies, maar zij is niet verplicht naar jou te luisteren. Zij heeft in een situatie lang geleden iets gedaan wat voor haar situatie op dat moment het beste is. Kan je het niet mee eens zijn, maar dat is een beetje een kwestie van 'jammer dan', want jij hebt er niets over te vinden. Althans. Je mag er wel een mening over hebben, maar daar hoeft Carrie helemaal geen boodschap aan te hebben. Iets wat voor jou na al die jaren nog belangrijk is, is voor haar dat totaal niet, zij heeft nooit rekening met jouw gevoel gehouden over zoiets, want zo werken mensen niet. Dus dat jij je gekwetst voelt door iets wat zij ooit lang geleden heeft gedaan wat in haar situatie het beste is, is gewoon een beetje onnodig om je daar gekwetst door te voelen. Het heeft namelijk niks met jou te maken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 07 Nov 2014 17:43

Re: Gaat slecht met onze hond. :(

Marin, echt respect dat je het iedere keer zo netjes en uitgebreid weet te verwoorden!
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers