Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik pies in m'n broek...

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 24 Okt 2014 07:45

Ik pies in m'n broek...

....als ik mijn eigen voordeur zie :D

Herkenbaar? Onderweg wel denken mwah ik zou best een toilet kunnen gebruiken, maar geen nood als het nog lang duurt. Vervolgens zie ik bij thuiskomst de voordeur en sta ik de huissleutels de zoeken en pies ik bijna over mn eigen schoenen zo nodig moet ik opeens :laughcry:

Ik ben een pyschische plasser.
Laatst gewijzigd door Reva op 24 Okt 2014 07:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 24 Okt 2014 07:46

Re: Ik pies in mn broek

Heel herkenbaar. ;)
<<

Anoniem88

Bericht 24 Okt 2014 07:51

Re: Ik pies in m'n broek...

Niet bij de de voordeur. Wel als ik thuis kom en. m'n eigen wc-deur zie...

Overigens heb ik dat bij het opstaan ook. In bed voel ik een béétje plasaandrang, maar dan sta ik op, wil ik eerst even m'n spullen om te douchen bij elkaar leggen en kleding pakken, maar ondertussen sta ik alleen maar de hupsen, dansen en af te knijpen alsof ik het urenlang opgehouden heb :eyes:
<<

Anoniem112

Bericht 24 Okt 2014 08:26

Re: Ik pies in m'n broek...

Ik heb dat juist andersom, als ik weet dat er geen toilet in de buurt is...
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 24 Okt 2014 08:31

Re: Ik pies in m'n broek...

Haha herkenbaar. Maar ik kan de auto parkeren of de fiets weg zetten en totaal niet hoeven plassen maar zodra ik voor de deur sta moet ik heel nodig. Mijn man zegt altijd, doe normaal de buren kennen je alleen als het meisje dat altijd voor de deur staat met 'schiet op, ik moet heel nodig plassen'.
Insta: je_ei_kwijt
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Okt 2014 12:09

Re: Ik pies in m'n broek...

Ja hoe meer ik richting huis ga hoe meer ik moet
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 24 Okt 2014 12:18

Re: Ik pies in m'n broek...

Oh heel erg herkenbaar!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Patsy

Bericht 24 Okt 2014 12:20

Re: Ik pies in m'n broek...

Ik had dat altijd als ik bijna op het werk was. Als ik de auto parkeerde was er niks aan de hand, stapte ik uit dan moest ik heel nodig. Ik moest altijd nog een stuk lopen, dat was elke keer meer snelwandelen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Okt 2014 12:27

Re: Ik pies in m'n broek...

Jaaaaaaa! Het maakt niet uit waar ik ben geweest, of hoe lang ik weg ben geweest, of ik nog voor vertrek ben geweest, mijn blaas is gewoon erg blij om ons eigen pot te zien.
L2014 & H2017
<<

Anoniem140

Bericht 24 Okt 2014 12:32

Re: Ik pies in m'n broek...

Heel herkenbaar, ik moet hoe dichter ik bij huis ben steeds erger plassen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Okt 2014 12:41

Re: Ik pies in m'n broek...

Haha nee ik heb dit niet. Ik heb wel vaak dat als ik moet plassen en denk dat ik nog niet zo heel nodig hoef maar toch naar de wc ga, dat het dan ineens heel heftig wordt bij het aanzien van de toiletpot, haha. Maar goed, dan sta ik er al bij dus dat geeft niet ;)
Ook heb ik er een handje van altijd te moeten plassen als ik echt niet naar de wc kan. Met name in de bioscoop....ik ben echt al een paar keer tijdens de film de zaal uitgelopen omdat ik het echt niet langer kon ophouden. En dan was de film pas een half uur bezig ofzo....echt bloedirritant.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Okt 2014 12:53

Re: Ik pies in m'n broek...

Stressincontinentie komt heel erg veel voor. Ik heb het de ene periode erger dan de andere periode. Bij mij is het wss een te hoge spanning van mijn bekkenbodemspieren waardoor ik de ruimte van mijn blaas verklein. Plus de spanning is dan zo hoog en je weet dat de wc in de buurt is dat je bekkenbodem dan al wil ontspannen. Vervelend ja, onoplosbaar nee.
2015 💙
<<

Anoniem152

Bericht 24 Okt 2014 13:19

Re: Ik pies in m'n broek...

Hier ook herkenbaar!
Zodra ik mijn eigen straat inrijd krijg ik aandrang.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 24 Okt 2014 13:30

Re: Ik pies in m'n broek...

Hier ook herkenbaar, ik ren soms de auto vet snel uit terwijl mijn vriend nog moet parkeren. Of als ik nog moet parkeren zet ik hem heel asociaal neer om vervolgens eerst te gaan plassen :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Okt 2014 13:36

Re: Ik pies in m'n broek...

Ik moet juist op het moment dat het niet kan. Als we op de camping zijn ga ik vaak op de fiets naar het dorp om boodschappen te doen, dan kan ik er van op aan dat ik moet zodra ik de camping heb verlaten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 24 Okt 2014 14:24

Re: Ik pies in m'n broek...

Ik heb dat vooral als ik bij mijn ouders kom haha! Dan moet ik echt meteen naar de wc
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Okt 2014 20:54

Re: Ik pies in m'n broek...

Oh ja, eenmaal thuis moet ik echt rennen soms terwijl het tot die tijd eigenlijk prima ging. Echt heel vaag. Ik kan mijn jas niet eens meer uit doen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers